Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2007
Πρώτη επαφή
Χρυσάφι!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 5462 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
Άνεση-κύλιση
Στόχος για την εταιρεία ήταν, να παρέχει ένα όχημα με κορυφαίες επιδόσεις σε ό,τι αφορά στην ήσυχη και άνετη κίνηση. Η προσπάθεια μάλλον πέτυχε, αφού το Auris εντυπωσιάζει με το πόσο αθόρυβα ερχόταν σε επαφή με το δρόμο, ακόμη και σε κάποιες λίγες περιπτώσεις, όπου το ισπανικό οδόστρωμα "κυνηγούσε τη φήμη" των αντίστοιχων ελληνικών. Στο ίδιο πολύ καλό μήκος κύματος βρίσκεται και η ηχομόνωση, αν και τη συνολική εικόνα διατάραξαν κάπως ορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι, κυρίως από τους καθρέφτες. Σε ό,τι αφορά στην ανάρτηση, η ρύθμισή της δεν είναι απόλυτα μαλακή, ωστόσο η διέλευση πάνω από λακκούβες σπάνια ενόχλησε τους επιβάτες.
Αναρτήσεις
Κλασικές και δοκιμασμένες λύσεις επέλεξε η Toyota στον τομέα των αναρτήσεων, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και έναν ημιάκαμπτο άξονα να ενώνει τους πίσω τροχούς. Αυτή η επιλογή από μόνη της ίσως να μη συζητιόταν τόσο στο πλαίσιο της παρουσίασης, εάν η κορυφαία εκδοχή diesel των 177 ίππων δε διέθετε ανάρτηση διπλών ψαλιδιών στον πίσω άξονα (εξάλλου πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν πλέον πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, χωρίς ωστόσο να έχει "καταργηθεί" ο πίσω άξονας). Η απάντηση που έδωσε στις σχετικές ερωτήσεις η εταιρεία ήταν, ότι ο συγκεκριμένος ημιάκαμπτος είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικός, τόσο σε ό,τι αφορά στην οδική συμπεριφορά, όσο και στην άνεση, αλλά και στην ανάγκη για μια μικρών διαστάσεων πίσω ανάρτηση. Επιπλέον, η κορυφαία εκδοχή, εκτός από τις ανάγκες που δημιουργεί η αυξημένη ιπποδύναμη, χρειαζόταν, ούτως ή άλλως, ένα τέτοιο στοιχείο διαφοροποίησης σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα.
Οδική συμπεριφορά
Σημαντικά βήματα βελτίωσης, σε σχέση με ό,τι ισχύει για το σημερινό εκπρόσωπο της Toyota στη μικρομεσαία κλάση, έδειξαν ότι έχουν γίνει στο Auris. Το νέο μοντέλο είναι πιο σίγουρο σε κάθε είδους διαδρομή από ό,τι π.χ ένα τωρινό χάτσμπακ Corolla. Το εμπρός μέρος είναι πιο ανεκτικό σε πίεση και η υποστροφή αργεί κάπως να εμφανιστεί, ενώ ο πίσω άξονας έδειξε να είναι λιγότερο νευρικός πάνω από ανωμαλίες ή σε περίπτωση αφήματος του γκαζιού, λιγότερο ενδοτικός σε υπερστροφή και γενικά διαχειρίζεται καλύτερα περιπτώσεις μετατόπισης φορτίου. Το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση άφησε καλές εντυπώσεις, ειδικά στις θέσεις της ευθείας. Περιττό, φυσικά, ν' αναφέρουμε, ότι είναι ιδιαίτερα σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, ακόμη και με υψηλές ταχύτητες.

 
 Toyota Auris
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο