Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/6/2007
Test mtx
BMW 320i Coupe Auto
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος
Διαβάστηκε από 9878 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/6/2007
Σταθερή και εν γένει ευχάριστη στο δρόμο η BMW 320i
Η μικρότερη έκδοση της BMW Σειρά 3 Coupe διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων εκδόσεων, συνδυάζοντάς τα με το νέο οικονομικό σε κατανάλωση 2λιτρο κινητήρα του BMW Group και με μια πολύ ενδιαφέρουσα τιμή αγοράς.
Η έκδοση με το 2λιτρο κινητήρα της BMW Σειρά 3 Coupe είναι σίγουρα η πλέον ενδιαφέρουσα για την αγορά της χώρας μας στην γκάμα του μοντέλου. Κι αυτό γιατί, η 320i Coupe κοστίζει κάτω από 40.000 ευρώ (39.900 ευρώ), γεγονός που καθιστά την απόκτησή της σαφώς πιο εφικτή από ένα μεγαλύτερο εύρος αγοραστών, ειδικά εφ' όσον μετά από την 320i οι επιλογές ανεβαίνουν σε τιμές πάνω από τις 50.000 ευρώ. Κατά τα άλλα, πέρα από τον κινητήρα, η 320i Coupe δε διαφοροποιείται σε κάτι άλλο από τη μεγαλύτερη 325, διατηρώντας την πετυχημένη -και ακόμη πιο εντυπωσιακή στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας με το λευκό αμάξωμα- εξωτερική αισθητική.
Στο δρόμο, η 320i διατηρεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά των Sport εκδόσεων, ενώ λόγω της μειωμένης δύναμης του κινητήρα, η υπερστροφή μπορεί να μην έρχεται τόσο συχνά όσο στις μεγαλύτερες εκδόσεις, με λίγη πίεση όμως και όταν το θελήσει ο οδηγός, μπορεί να απολαύσει και με την 320i γνήσιες στιγμές πλαγιολίσθησης (αρκεί να έχει το DTC στη θέση "OFF"). Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η σταθερότητα στην ευθεία, το τιμόνι προσφέρει την αίσθηση που πρέπει, ενώ μόνο στον τομέα της άνεσης ίσως υπάρξει μια ενόχληση, λόγω των σφιχτών αναρτήσεων. Κορυφαία, τέλος, είναι η αίσθηση και η αποτελεσματικότητα των φρένων.
Βελτιωμένος κινητήρας 170 ίππων
Σε αντίθεση με τις 4θυρες εκδόσεις, η BMW Σειρά 3 Coupe εφοδιάζεται με την καινούργια γενιά του 2λιτρου κινητήρα της BMW, ο οποίος ενσωματώνει άμεσο ψεκασμό καυσίμου 2ης γενιάς (οι 4θυρες εκδόσεις κρατούν το 2λιτρο με Valvetronic). Η ισχύς του είναι ανεβασμένη σε σχέση με αυτή των σεντάν μοντέλων, αφού ο νέος κινητήρας αποδίδει 170 ίππους στις 6.700 στροφές (+20 PS σε σχέση με την 320i 4d). Η λειτουργία του εν λόγω μοτέρ χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ελαστικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών, σε σχέση όμως με τις σεντάν εκδόσεις, η 320i coupe εμφανίζει συνολικά μέτριο τράβηγμα και αντίστοιχα απλά καλές επιδόσεις. Το νέο αυτόματο 6άρι κιβώτιο του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, από την άλλη, δε βοηθά στη γρήγορη οδήγηση. Αυτό πάντως που είναι καλοδεχούμενο, είναι η σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση που εμφανίζει ο νέος κινητήρας (μόλις 6,3 λτ./100χλμ. σύμφωνα με την BMW).
Το εσωτερικό της BMW 320i Coupe διακρίνεται για την υψηλή του ποιότητα και τη στιβαρή του κατασκευή. Η έκδοση της δοκιμής μας με τον υπερπλήρη εξοπλισμό ξεπερνούσε τα όρια της πολυτέλειας.