Διαβάστηκε από 3048αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Mε εκτός δρόμου προεκτάσεις
Αρχικά η αίσθηση που αποκομίζεις οδηγώντας το freetrack σε εντός δρόμου διαδρομές είναι θετική, με το αμάξωμα να παρουσιάζει σταθερότητα και την ανάρτηση να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, χωρίς τάσεις πλεύσης.
Aν και κύριο πεδίο δράσης του Altea freetrack είναι η άσφαλτος, δε θα πει όχι και σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές. Η ανάρτηση δε διαφέρει σε δομή (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ωστόσο τα αμορτισέρ είναι μεγαλύτερα από του Altea XL. Η ανάρτηση προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και καλή ποιότητα κύλισης, ενώ η οδική συμπεριφορά του σε ασφάλτινες συνθήκες είναι προβλέψιμη και ασφαλής ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+40 χλστ.) σε συνδυασμό με τα ελαστικά διάστασης 225/50R 17 και την παρουσία τετρακίνησης διαμορφώνουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του freetrack, ο οποίος είναι αρκετά ικανός. Στο πατημένο χώμα, λοιπόν, το Altea freetrack θα κινηθεί εύκολα και θα σταματήσει όταν το ύψος του δεν του επιτρέπει να συνεχίσει. Ο συμπλέκτης Haldex είναι μέσα στο παιχνίδι, όταν χρειαστεί με την ελαφρά υστέρησή του να μην ενοχλεί κατά τη γρήγορη κίνησή του διαμορφώνοντας και παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Μοναδική μας ένσταση σε τέτοιου είδους διαδρομές, η συνεχής και ανούσια πολλές φορές εμπλοκή του ABS. Σύστημα τετρακίνησης Το σύστημα τετρακίνησης του Altea freetrack αποτελείται από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο υδραυλικό συμπλέκτη Haldex.Στην πράξη, στο αρχικά προσθιοκίνητο Altea freetrack, εφόσον παρατηρηθεί ολίσθηση σε έναν από τους δύο εμπρός τροχούς, θα μεταφερθεί μέχρι και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα και στον τροχό που έχει πρόσφυση.
Εκτός δρόμου δυνατότητες Oι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης του Altea freetrack ορίζονται στις 17,6 και 22,9 μοίρες αντίστοιχα. Καθόλου άσχημα δηλαδή. Θυμίζουμε ότι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι κατά 40 χλστ. μεγαλύτερη από του Altea XL.