Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/12/2007
TEST
Subaru Impreza WRX
World Rally Χcitment
Διαβάστηκε από 8852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/12/2007
Στο δρόμο, το νέο Impreza WRX είναι άνετο και παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Η έκδοση WRX είναι ικανή να κρατήσει ζωντανή την παράδοση των Impreza, αν και πλέον, παρουσιάζεται ακόμα πιο πολιτισμένη, ακολουθώντας την πεπατημένη της νέας του γενιάς.
Η έκδοση WRX -από το 2000 και ύστερα- αποτελούσε την καλύτερη συνολικά έκδοση του Impreza. Ένα αυτοκίνητο που κάλυπτε τον οδηγό του σε επιδόσεις και άνεση, αλλά περισσότερο σε οδική συμπεριφορά. Η δυνατότερη έκδοση SΤi, ως αμιγώς σπορ έκδοση, εστίαζε περισσότερο στους σκληροπυ­ρηνικούς, που θυσίαζαν τα πάντα στο βωμό της αγωνιστικής αίσθ­ησης και συμπεριφοράς. Και τα δύο ευχαριστούσαν τον οδηγό τους, αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους επιβάτες, που γκρίνιαζαν για το θόρυβο κύλισης, το κοπάνημα της ανάρτησης (ειδικά στο STi) και το μονίμως εκτός ορίων ταχύμετρο... Εκείνοι δεν καταλά­βαιναν, ότι μέσα σε ένα αδιάφορο αισθητικά σεντάν έχει περάσει μια ολόκληρη φιλοσοφία οδήγησης, προερχόμενη από την αγωνιστική εμπλοκή της εταιρείας στους αγώνες Ράλι. Ο οδηγός το ένιωθε από τη στιγμή που άλλαζε γρήγορα ταχύτητες και άκουγε τα διαφορικά να συντονίζουν στο δάπεδο και το καταλάβαινε στις πρώτες κιόλας στροφές. Το WRX ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό του για έναν και μόνο λόγο... Δεν είχε ανταγωνισμό...Το νέο Impreza άλλαξε φιλοσο­φία και κανείς δεν μπορεί να αμφισβη­τήσει ότι εκσυγχρονίστηκε. Στοιχεία όπως τα LED φωτιστικά σώματα πίσω, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VDC, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες, ο υπολογιστής ταξιδίου και οι 6 αερόσακοι ποτέ δεν αποτέλεσαν πόλο έλξης για υποψήφιο αγοραστή Impreza, ο οποίος το μόνο που έψαχνε, ήταν σε τι χρώμα και με ποια αεροτομή θα το παράγγελνε. To μοντέλο πάντως θα εισαχθεί στη χώρα μας σε 50 μόνο κομμάτια.
Έχουν οι καιροί γυρίσματα
Όσο και να "χάλασε" τους ρομαντικούς με τη νέα του εμφάνιση, το νέο Impreza στην έκδοση WRX θυμίζει αρκετά τις παλιές καλές μέρες. Μπορεί να είναι πεντάθυρο και να απουσιάζει η τραπεζοειδής αεροτομή, ο αεραγωγός στο καπό όμως είναι εδώ σήμα κατατεθέν των "δυνατών" Impreza. Το νέο WRX είναι πιο άνετο, πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση, πιο ευρύχωρο και πιο καλοφτιαγμένο στα περισ­σότερα σημεία του, διατηρώ­ντας ωστόσο τα βασικά χαρακτηριστικά του προηγούμενου: τον 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο boxer κινητήρα και την τετρακίνηση symmetrical All Wheel Drive. Και το παιχνίδι αρχίζει με 39.900 ευρώ.

 
 Subaru Impreza WRX
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Eσωτερικό - Χώροι