Διαβάστηκε από 7522αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2008
Οδηγώντας τη στάνταρ έκδοση με τη "μεταλλική" ανάρτηση του Citroen C5 2,0, ο οδηγός θα ικανοποιηθεί από την πολύ καλή άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο (οι 17άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής μειώνουν κάπως τα επίπεδα σε σχέση με τις 16άρες του 1,8), αλλά και από την υψηλή ποιότητα κύλισης. Κατά συνέπεια, το ταξίδι σε μακρινές αποστάσεις πραγματοποιείται ανενόχλητα και ακούραστα. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές τώρα, το αυτοκίνητο θα εμφανίσει μικρή υποστροφή, απόρροια και του αυξημένου βάρους του, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αισθητές. Σε κάθε πάντως δύσκολη κατάσταση, το στάνταρ ESP θα επέμβει, αποκαθιστώντας την τάξη. Το τιμόνι, τέλος, δεν αποδεικνύεται τόσο γρήγορο όσο χρειάζεται σε πιο γοργούς ρυθμούς, αν και λόγω της μεταβαλλόμενης ηλεκτρικής υποβοήθησης (βαραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα) προσφέρει καλή αίσθηση και πληροφόρηση.