Διαβάστηκε από 20644αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/3/2011
Στο δρόμο το αυτοκίνητο δείχνει και είναι περισσότερο σπορτίφ από τις προγενέστερες εκδόσεις
Ανεξαρτήτως κινητήρα η νέα SLK έχει να δείξει γαργαλιστικά οδικά χαρακτηριστικά. Σε αντίθεση με την ελλιπή οδηγική αίσθηση της προηγούμενης, η νέα έχει δώσει περισσότερη σημασία στον οδηγό. Η θέση οδήγησης εμπνέει για πραγματική "οδήγηση", ενώ το τιμόνι είναι πιο μεστό σε αίσθηση και πιο επικοινωνιακό. Ο επιλογέας έχει εξαιρετική ακρίβεια και ευχάριστη αίσθηση, ενώ το κράτημα είναι δυναμικό χωρίς να βασίζεται τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο στο σωστό ζύγισμα και τις καλοκουρδισμένες αναρτήσεις. Στις φιδωτές διαδρομές της Τενερίφης, ακόμα και στις πιο στενές, σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε άβολα, ενώ το πολυτελές roadster έδειχνε στο δρόμο πολύ πιο ανάλαφρο από ότι δείχνει η… ζυγαριά! Κανένα παράπονο και από τα φρένα, που αξίζουν ιδιαίτερης μνείας. Να σημειώσουμε πάντως εδώ πως το αυτοκίνητο διέθετε το έξτρα πακέτο Dynamic Handling με τιμόνι Direct Steer, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις και Torque Vectoring Brakes. Έτσι, στην σπορ επιλογή η απόκριση, το τιμόνι και οι αναρτήσεις αποκτούν ανάλογες ρυθμίσεις, αλλά χωρίς ιδιαίτερο κέρδος στο κράτημα. Απεναντίας χάνεται μέρος της άνεσης.