Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2011
Test mtx
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Mazda MX-5 1,8 του 2006
All time classic
Διαβάστηκε από 4638 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/8/2011
Το MX-5 είναι σήμα κατατεθέν
στην κατηγορία των roadster, με
κύρια χαρακτηριστικά τη διαχρο-
νική του σχεδίαση, αλλά και τη
σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Το MX-5 είναι σήμα κατατεθέν στην κατηγορία των roadster, με κύρια χαρακτηριστικά τη διαχρο- νική του σχεδίαση, αλλά και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται ένα μηχανικό σύνολο 1,8 λίτρων που αποδίδει στο δυναμόμετρο 131 ίππους και 168 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός προσφέρει καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.111 κιλών, τομέας όπου βοηθάει και το 5τάχυτο κιβώτιο με την κοντή κλιμάκωση. Πιο συγκεκριμένα τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 8,9 δλ. ενώ τα 400 μέτρα σε 16,6 δλ.
Οδική συμπεριφορά
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει στο ιαπωνικό μοντέλο είναι οι πιθανές ταχύτητες, με τις οποίες μπορείς να κινηθείς σε δρόμο με στροφές. Ο ιδανικός συνδυασμός πλαισίου, ανάρτησης και τιμονιού σε προδιαθέτει να κινηθείς όλο και πιο γρήγορα, δίχως να σε κυριεύουν αισθήματα φόβου και ανασφάλειας. Η ανάρτηση είναι σφιχτή χωρίς να προβληματίζει τους επιβάτες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι «κοφτερό», κάτι που διευκολύνει την κατάσταση σε αρκετούς τομείς.
Εσωτερικό – Χώροι
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του MX-5, η εικόνα που αντικρίζει είναι σπορτίφ και νεανική. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε απλά ικανοποιητικά επίπεδα μιας και όλα τα μέρη αποτελούνται από σκληρό πλαστικό με καλή συναρμογή. Ο χώρος αποσκευών είναι σχετικά μικρός, έχοντας όγκο 150 λίτρων.
Μεταπωλητική αξία
Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου, χαρακτηριστικό που διακρίνει όλες τις γενιές MX-5.
Value for Money
Σε καλά επίπεδα βρίσκεται η σχέση τιμής-αξίας του μοντέλου – λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα του αλλά και του καλού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση.
Το MX-5 είναι σήμα κατατεθέν
στην κατηγορία των roadster, με
κύρια χαρακτηριστικά τη διαχρο-
νική του σχεδίαση, αλλά και τη
σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Το εσωτερικό του MX-5 είναι λιτό, όμως αισθητικά, αποδεικνύεται έντονα σπορτίφ, με την ποιότητα να κινείται σε καλά επίπεδα.


Σημαντικοί ανταγωνιστές: Peugeot 206 cc, Opel Tigra


(+): Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, σπορτίφ χαρακτήρας
(-): Χωρητικότητα χώρου αποσκευών

Από το 1989 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά MX-5 έκανε ντεμπούτο το 1989 και ένα χρόνο αργότερα παρουσιάστηκε στην Ευρώπη. Η τρίτη γενιά στην οποία αναφερόμαστε παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 2005 και το 2009 δέχτηκε facelift.

Τιμή αγοράς 2006: 22.990 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 10.800 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 12.000 ευρώ

 
 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Mazda MX-5 1,8 του 2006
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Εξοπλισμός