Το Passat Alltrack θα κάνει ντεμπούτο στις 3 Δεκεμβρίου στην έκθεση του Τόκιο και στις αρχές του 2012 θα ξεκινήσει η διάθεσή του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Passat Alltrack θα κάνει ντεμπούτο στις 3 Δεκεμβρίου στην έκθεση του Τόκιο και στις αρχές του 2012 θα ξεκινήσει η διάθεσή του.

Crossover έκδοση του Passat

(23/11/2011)

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οff-road αισθητικές πινελιές και το σύστημα τετρακίνησης 4Motion, το Passat Alltrack αποτελεί μία νέα και άκρως ανταγωνιστική πρόταση στην κλάση των crossover οχημάτων.

Η Volkswagen αποκάλυψε το νέο Passat Alltrack πριν από το επίσημο ντεμπούτο του, το οποίο είχε προγραμματιστεί για την έκθεση του Τόκιο. Πρόκειται για μια (συγκρατημένα) off road εκδοχή του Passat Variant, της station wagon έκδοσης, δηλαδή, του μεσαίου μοντέλου της VW. Το νέο αυτοκίνητο είναι στην ίδια λογική με δύο ακόμα μοντέλα του ομίλου, τα Skoda Octavia Scout και Audi A4 Allroad. Αποτελεί, δηλαδή, ένα υπερυψωμένο station wagon όχημα, που μπορεί να μεταφέρει την ευρυχωρία και την ευχρηστία του και εκτός δρόμου.

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και σύστημα τετρακίνησης (όχι στη βασική έκδοση 1,8 TSI) έρχεται το νέο Passat Alltrack.

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και σύστημα τετρακίνησης (όχι στη βασική έκδοση 1,8 TSI) έρχεται το νέο Passat Alltrack.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η αισθητική του Alltrack καθορίζεται εν πολλοίς από τους διαφορετικής σχεδίασης εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, οι οποίοι στο κάτω μέρος τους φέρουν μία προστατευτική ασημί ποδιά. Επιπλέον, τονισμένα είναι τα «φρύδια» των θόλων, ενώ έχουν τοποθετηθεί και πλευρικά μαρσπιέ. Τη διαφορετικότητα του μοντέλου, τέλος, τονίζουν τα σχετικά λογότυπα στη μάσκα και στην πίσω πόρτα του αυτοκινήτου.

Το νέο Passat Alltrack θα είναι διαθέσιμο με δύο σύνολα βενζίνης και άλλα δύο πετρελαίου. Στη βάση της γκάμας συναντάμε την έκδοση 1,8 TSI των 160 ίππων, ενώ τις επιλογές σε βενζινοκίνητες εκδόσεις κλείνει η 2,0 TSI, η οποία αποδίδει 210 ίππους. Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις diesel, υπάρχουν δύο παραλλαγές του μηχανικού συνόλου 2,0 TDI, με 140 και 170 ίππους. Η τελευταία, όπως και η 2,0 TSI φέρουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους το σύστημα τετρακίνησης 4Motion και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Το σύστημα 4Motion θα υπάρχει ως επιλογή και για τη 2λιτρη έκδοση πετρελαίου των 140 ίππων. Η τελευταία, ως τετρακίνητη, έχει κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 150 γρ./χλμ. Σχεδόν τα ίδια νούμερα κατανάλωσης και ρύπων (5,8 λτ./100 χλμ. και 152 γρ./χλμ., αντίστοιχα) έχει η μεγαλύτερη εκδοχή των 170 ίππων.
Hyundai
vw