Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
Διαβάστηκε από 37201 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Σχεδίαση
Άκρως θετικά είναι τα σχόλιά μας για το εσωτερικό του Fiat Panda, το οποίο είναι ένα από τα πιο νεανικά, ευχάριστα και μοντέρνα της μίνι κατηγορίας. Εδώ, οι σχεδιαστές της Fiat έπαιξαν με το σχήμα του τετράγωνου και βάση αυτού, σχημάτισαν το ποιόν των περισσότερων χειριστηρίων και διακοπτών, του θόλου στον πίνακα οργάνων, του επιλογέα του χειρόφρενου, των ηχείων κ.λπ. Και στις κύριες φόρμες του ταμπλό, αποφάσισαν να διατηρήσουν δύο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Panda: Την υψηλή θέση πάνω στην κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων και την ανοικτή θήκη μπροστά από το συνοδηγό, η οποία πλέον έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και χωρητικότητα. Μαζί με τη διχρωμία των υλικών και τις «ψαγμένες» λεπτομέρειες-καινοτομίες όπως η αποτύπωση των γραμμάτων του ονόματος «Panda» πάνω στις μαύρες επενδύσεις των θυρών, οι σχεδιαστές της Fiat δημιούργησαν ένα από τα καλύτερα σχεδιαστικά εσωτερικά που θα δείτε σήμερα σε αυτοκίνητο πόλης.

Ποιότητα
Το ταμπλό του νέου Fiat Panda αποτελείται από σκληρά στην αφή υλικά, με διαφορές μόνο στην υφή και κυρίως, στην πιο ποιοτική αφή του υλικού εκείνου στο ταμπλό, το οποίο χρωματίζεται διαφορετικά από το υπόλοιπο εσωτερικό. Εκτός ίσως από το ψιλόφλουδο ντουλαπάκι του συνοδηγού, όλα τα υπόλοιπα πλαστικά διαθέτουν πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα, δείχνοντας ότι θα αποφύγουν ενοχλητικούς τριγμούς και θα μείνουν σχεδόν αναλλοίωτα στο πέρασμα του χρόνου.

Πρακτικότητα – Εργονομία
Δεν υπάρχουν εργονομικά ατοπήματα στο εσωτερικό του νέου Fiat Panda, αφού ακόμη και οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα στη βάση της κονσόλας, είναι εύκολα προσβάσιμοι. Αντίστοιχα, σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η πρακτικότητα, αφού εκτός της μεγάλης ανοικτής θήκης στο ταμπλό που προαναφέραμε, υπάρχουν μια σειρά από θήκες για μικροαντικείμενα στο τούνελ της κονσόλας, το εσωτερικό των θυρών, αλλά και τρεις έξτρα ποτηροθήκες για τους πίσω επιβάτες. Ύστερα από όλα αυτά, η μοναδική μας ένσταση έρχεται από τη θέση και βάση του ευανάγνωστου Συστήματος Πλοήγησης της TomTom, η οποία δεν κρατά απολύτως σταθερή την οθόνη, κυρίως κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: Άνεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο teaser από τη Fiat - Μήπως το νέο Panda;

Η Fiat αποκάλυψε το νέο Grande Panda!

Με άρωμα L.A το Fiat 500 «Inspired By Los Angeles»

Fiat: Ανακοίνωσε το νέο 500 Ibrida, ντεμπούτο για το 500e Mirafiori

Η Ιταλία μετά την Alfa Romeo «κυνηγά» και τη Fiat!

Μπορεί η Fiat να είναι mainstream & premium ταυτόχρονα;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Mercedes E 300 e | Κυριλέ «limo» που καίει… σχεδόν τίποτα

Plug-in hybrid Ford Kuga με leasing: Πού ξεχωρίζει & τι εξοπλισμό έχει

Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία

Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Kuga Hybrid με 180 PS | «Καίει» 5 λίτρα στην πόλη