Δοκιμάζουμε το νέο Fiat Panda
Διαβάστηκε από 37144 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Ευχάριστο, ασφαλές, ποιοτικό και με εξελιγμένους κινητήρες, το νέο Panda δείχνει το πώς μπορεί να είναι ένα μίνι του σήμερα, ανεξαρτήτως του εάν επιλέξει ο αγοραστής του βενζίνη ή πετρέλαιο.
+Η εξωτερική εμφάνιση, το «ψαγμένο» σχεδιαστικά εσωτερικό και η ποιότητα, η θέση του επιλογέα ταχυτήτων, η σταθερότητα και ευκολία οδήγησης, η άνεση από την ανάρτηση, οι χώροι για επιβάτες-αποσκευές, οι επιδόσεις και τα μηδενικά τέλη του TwinAir, το τράβηγμα από χαμηλά του Multijet και η κατανάλωση

-Ο θόρυβος και η κατανάλωση υπό πίεση του TwinAir, η σταθερότητα της βάσης του φορητού Συστήματος Πλοήγησης

Το λανσάρισμα της 3ης γενιάς του Fiat Panda σηματοδοτεί και μια από τις πιο σημαντικές νέες αφίξεις της χρονιάς. Έχοντας ξεπεράσει τα 30 χρόνια παρουσίας στη γκάμα της Fiat, το Panda έχει αναδειχθεί σε ένα σύγχρονο θρύλο της μίνι κατηγορίας. Και τώρα, η νέα γενιά του αυτοκινήτου πόλης έρχεται για να δείξει μια σχεδόν απόλυτη προσαρμογή στα οικονομικά δεδομένα του σήμερα, όπου ένα αυτοκίνητο πόλης οφείλει να είναι πολλά περισσότερα από το δεύτερο και μόνο αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Για να το καταφέρει αυτό, το Panda εξαργυρώνει αρκετή από την τεχνογνωσία της Fiat στην κατασκευή αυτοκινήτων πόλης και ειδικά, την επιτυχημένη συνταγή του σύγχρονου Fiat 500, από το οποίο άλλωστε δανείζεται πάτωμα και κινητήρες.

Μεγάλωσε και ομόρφυνε!
Βασισμένο λοιπόν σε ένα νέο πάτωμα, το Fiat Panda 3ης γενιάς έρχεται αυξημένο σε όλες τις διαστάσεις του. Είναι λοιπόν 114 χλστ. μακρύτερο (3.653 χλστ.), 50 χλστ. πιο πλατύ (1.643 χλστ.) και 10 χλστ. πιο υψηλό (1.551 χλστ.) από πριν, εφαρμόζοντας παράλληλα ένα νέο αμάξωμα γεμάτο καμπύλες, που κρύβει τεχνηέντως αυτή την αύξηση των διαστάσεων. Από την άλλη, το αμάξωμα αυτό χαρακτηρίζεται και πάλι από τα μεγάλα σε μέγεθος πλαϊνά παράθυρα και δη, το τρίτο πλαϊνό τζάμι που εφάπτεται στα κάθετα πίσω φωτιστικά και θυμίζει έντονα το αντίστοιχο τμήμα του προηγούμενου Panda. Και αυτή η λεπτομέρεια ολοκληρώνει την όποια οπτική σύνδεση με το Panda 2ης γενιάς, αφού όλη η υπόλοιπη σχεδίαση είναι εντελώς νέα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εδώ, το εμπρόσθιο τμήμα με την τριάδα των στρογγυλεμένων και όχι στρογγυλών φωτιστικών, τα μεσαία εκ των οποίων είναι τα απαραίτητα πλέον φώτα ημέρας. Αλλά και στο πίσω μέρος, το πεπλατυσμένο κάτω τμήμα με τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Διαθέσιμο από 10.500 ευρώ
Σε πολύ καλές τιμές, οι οποίες είναι περίπου στα επίπεδα που κόστιζε το προηγούμενο μοντέλο, προσφέρεται το νέο Fiat Panda 3ης γενιάς. Ειδικότερα, η αρχική έκδοση με τον 1,2 βενζινοκινητήρα κοστίζει 10.500 ευρώ, ενώ στην περίπτωση της έκδοσης με τον 0,9 TwinAir του βενζινοκίνητου Panda της δοκιμής μας, η τιμή είναι 11.800 ευρώ. Από πλευράς εξοπλισμού, η αρχική έκδοση Pop έρχεται με στάνταρ 4 αερόσακους, 2 ηλεκτρικά παράθυρα και air condition. Στην περίπτωση του Panda με τον diesel κινητήρα των 1,3 λίτρων, η τιμή που ισχύει είναι 13.600 ευρώ, όμως πρόκειται για το πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Lounge με επιπλέον του Pop, προβολείς ομίχλης, ηχοσύστημα με ράδιο-cd Mp3, ράγες οροφής, πλευρικές προστατευτικές λωρίδες και καλύμματα καθρεπτών και χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος. Σημειώστε τέλος, ότι για όλες τις εκδόσεις του Panda θα ισχύει και έκπτωση που θα φτάνει τα 1.000 ευρώ, μειώνοντας έτσι τις τιμές τους.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: Άνεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μπορεί η Fiat να είναι mainstream & premium ταυτόχρονα;

Νέο Fiat Panda: Βενζίνη και ηλεκτρικό σε δελεαστικές τιμές

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Fiat Panda 2011-2020 VS Kia Picanto 2017-

Fiat Uno Turbo: Ο πρώτος ιταλικός «πύραυλος τσέπης»

«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα

Συνεχίζει έως το 2030 το βενζινοκίνητο Fiat Panda

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Hyundai i20 | 1.000άρι βενζίνης με 100 ίππους

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS

Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid CUPRA Formentor με τα 245 άλογα;

ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ: Lexus LBX, το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV