Ο σχεδιασμός του αυτοκίνητου αποσκοπεί στη δημιουργία ενός διαχρονικού, αλλά απόλυτα λειτουργικού, σχεδίου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο σχεδιασμός του αυτοκίνητου αποσκοπεί στη δημιουργία ενός διαχρονικού, αλλά απόλυτα λειτουργικού, σχεδίου.

Toyota GT 86: Toyota on the Rocks

(9/9/2012)

Πάει καιρός από τότε που απολαμβάναμε την πίσω κίνηση, σε ένα σπορ μοντέλο με τα σήματα της Toyota. Οδηγώντας το νέο Toyota GT 86, ήρθε η ώρα για ένα total recall των εποχών που τα ιαπωνικά “ξίφη” της αυτοκίνησης στοίχειωναν τα όνειρά μας

Πρόκειται για ένα project που έχει δημιουργηθεί παρέα με τη Subaru (που παράγει το, αντίστοιχης λογικής, BRZ), «τιμώντας» σύμφωνα με τα λόγια της Toyota, τη στρατηγική συνεργασία τους που ξεκίνησε το 2005.
Σχεδιασμός με αιτία 
Από το σχεδιασμό του αυτοκίνητου κρατείστε την έννοια «Χρηστικότητα της Νέας Εποχής», που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός διαχρονικού, αλλά απόλυτα λειτουργικού, σχεδίου. Ανάμεσα σε αυτά που επιτεύχθηκαν είναι το χαμηλό κέντρο βάρους, μηχανικά και οπτικά, η κορυφαία αεροδυναμική (Cd: 027) αλλά και η ξεχωριστή σπορ προσωπικότητα που γίνεται έκδηλη, τόσο με τις λεπτομέρειες σχεδιασμού στο εξωτερικό, όσο και με την αίσθηση που έχει ο οδηγός από μέσα. 
Λιτά, ιαπωνικό το εσωτερικό
Το εσωτερικό διακρίνεται για τις καθαρές αισθητικές φόρμες που απλοποιούν τη δουλειά του οδηγού. Σε αυτό βοηθά το μικρό σε διάμετρο -η μικρότερη σε Toyota- τιμόνι, η αγωνιστική θέση (τέλεια τοποθετημένη με καθαρό περιφερειακά οπτικό πεδίο) οδήγησης με μπάκετ επενδυμένο με αλκαντάρα, που είναι τοποθετημένη πιο χαμηλά από κάθε άλλο Toyota (ή όπως αναφέρει η εταιρεία, χαμηλότερα ακόμα και από Porsche Cayman), o πίνακας οργάνων με το μεγάλο στροφόμετρο στο κέντρο και η διαμήκης τοποθέτηση του compact boxer κινητήρα. 
Κινητήρας made in Japan 
 Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα 2λιτρο, ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο μοτέρ, με διάταξη κυλίνδρων boxer (2 +2 σε αντικριστά ζεύγη) και διαμήκη τοποθέτηση πάνω από τον μπροστινό άξονα. Το μοτέρ έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί στις υψηλές στροφές (μέχρι τις 7.400 σ.α.λ), ενώ η συμβολή της Toyota έγκειται στην προσθήκη (για πρώτη φορά σε κινητήρα του είδους) του συστήματος D-4S, δηλαδή του άμεσου ψεκασμού καυσίμου. Έτσι με 200 άλογα και 205 Nm ροπής, το μοτέρ καταναλώνει 7,8 λτ./100 χλμ., ένα νούμερο σεβαστό για τα 1.239 κιλά του αυτοκινήτου, σε σχέση με τα σύγχρονα δεδομένα. 
Η αρχιτεκτονική ορίζει την οδική συμπεριφορά
Στο GT 86, ο boxer κινητήρας εξασφάλισε το χαμηλό κέντρο βάρους, η δίαιτα σε όλα εξασφάλισε ότι, το συνολικό βάρος θα προσεγγίζει τα 1.200 και ότι, η κατανομή του θα είναι ιδανική ανάμεσα στους άξονες (53-47%). Πέραν της τοποθέτησης του κινητήρα κατά μήκος του αμαξώματος, η πίσω κίνηση με το μπλοκέ διαφορικό και η ρύθμιση Sport στο ESP (που απενεργοποιείται και τελείως) του μοντέλου, αλλά και τα ειδικά ελαστικά, όλα «μυρίζουν» σπορ. Με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω, το αποτέλεσμα είναι απλό και αποτελεσματικό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT TESTIMONIAL 1
test center