Τα 9 δημοσιογραφικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος προήλθαν από τη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Όλα ήταν με κινητήρα πετρελαίου, εκτός του Ford Focus.

Τα 9 δημοσιογραφικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος προήλθαν από τη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Όλα ήταν με κινητήρα πετρελαίου, εκτός του Ford Focus.

Κάψανε λιγότερο από τα διόδια-13 μοντέλα!

15.354 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2013)

2 ημέρες, 13 αυτοκίνητα, 990 χιλιόμετρα σε όλη την Ελλάδα… Και όλα αυτά με λιγότερο από 1 ρεζερβουάρ! Το auto Τρίτη πραγματοποίησε το γύρο της Ελλάδας με κάτω από 50 ευρώ! Πιο λίγο και από τα... διόδια!

Το συζητούσαμε πολύ καιρό… Από την πρώτη στιγμή που το diesel «απελευθερώθηκε» σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και τα πρώτα πετρελαιοκίνητα μοντέλα μπήκαν στη ζωή μας... Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει κανείς με ένα μόνο γέμισμα στο ρεζερβουάρ του diesel αυτοκινήτου του; Και παρότι όλες οι δοκιμές οικονομίες μας έδειχναν ότι τα 800-900 χιλιόμετρα είναι εφικτά σε ένα σύγχρονο diesel, κανείς δεν είχε τολμήσει έως σήμερα να το επιβεβαιώσει στην πράξη. 
Εμείς ωστόσο το αποφασίσαμε. Και το κάναμε πράξη. Ο τελικός μας στόχος ήταν τα 900 χιλιόμετρα, με ένα μόλις γέμισμα. Και η διαδρομή αυτή έπρεπε να απλωθεί σε όλη την Ελλάδα. Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Γιάννενα – Πάτρα – Αθήνα με ένα ρεζερβουάρ λοιπόν. Δύσκολο ή ακόμη και ακατόρθωτο να συμβεί; Όχι τόσο, όσο σας φαίνεται…
13 αυτοκίνητα από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες
Τα μοντέλα που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε το δύσκολο εγχείρημά μας, προήλθαν από τις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες της χώρας μας: Τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα. Τα πρώτα εκπροσωπήθηκαν από τα Renault Clio 1,5 dCi, Toyota Yaris 1,4 D-4D, Opel Corsa 1,3 DTE, Citroen C3 1,4 HDI και VW Polo 1,2 TDI. Τα δεύτερα, από τα Audi A3 1,6 TDI, BMW 116d, Honda Civic 1,6 i-DTEC, Kia CeeΆd 1,6 diesel, Renault Megane 1,5 dCi, Toyota Auris 1,4 D-4D και VW Golf 1,6 TDI. 
Όλα τα παραπάνω ήταν μοντέλα με diesel κινητήρες, με το Corsa, το C3, το Polo και τη BMW, να είναι ιδιωτικά αυτοκίνητα με αναγνώστες μας στο τιμόνι, οι οποίοι πήραν μέρος και κέρδισαν στο διαγωνισμό που «έτρεξε» το autotriti.gr. Υπήρξε όμως και ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν ήταν diesel. Ο λόγος για το Ford Focus με το 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων και για το οποίο, η ίδια η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να κινηθεί με τους ίδιους οικονομικούς ρυθμούς ενός diesel αυτοκινήτου.
Το τι έγινε, καθώς και τα αποτελέσματα του μεγάλου αυτού γύρου Οικονομίας, θα τα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη, που κυκλοφορεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

TI LINGLONG AGORAZO
skoda