OBD2: Τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μετά το 2000, σχεδόν όλα διαθέτουν λογισμικό OBD2 για τη διαγνωστική διαδικασία του αυτοκινήτου. Στα περισσότερα από αυτά, είναι αρκετά εύκολη η πρόσβαση στον εγκέφαλο και η παρέμβαση για μετατροπή των τιμών και αύξηση της ιπποδύναμης.
BDM: Για μοντέλα στα οποία δεν είναι δυνατή η τοποθέτηση νέων τιμών μέσω OBD2, τότε η μονάδα ελέγχου πρέπει να αφαιρεθεί και να ελέγχεται απευθείας από ειδικούς προσαρμογείς. Αυτή η διαδικασία οφείλει να γίνει από ειδικούς επαγγελματίες καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην προσπάθεια τους να κρατήσουν ασφαλές και ανεπηρέαστο τον εγκέφαλο, κάνουν ιδιαίτερη δύσκολη και ριψοκίνδυνη την πρόσβαση σε αυτόν. Σε αυτή τη περίπτωση το ρίσκο ζημιάς είναι μεγαλύτερο.
Chip Tuning: Στα παλαιότερα αυτοκίνητα, ήταν πιο συνηθισμένη τακτική να «κολλάνε» ένα νέο chip στον εγκέφαλο, με προγεγγραμένες τιμές. Αφορά κυρίως μοντέλα που ξεπερνούν τα 20 έτη πλέον και είναι μία τακτική που τείνει να εκλείψει.
Αγραφος εγκέφαλος: Σε αυτή την περίπτωση, ένας νέος εγκέφαλος συνδέεται μεταξύ των αισθητήρων και της μονάδας ελέγχου του κινητήρα, και αλλάζει τα δεδομένα μέτρησης, δίνοντας ξεχωριστή εντολή στην μονάδα ελέγχου. Έτσι μπορεί να εγχυθεί περισσότερο καύσιμο ή να αυξηθεί η πίεση ώθησης, καθώς οι εντολές προέρχονται από τον aftermarket εγκέφαλο και την χαρτογράφηση του.