mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/4/2009
Με τις τιμές των μεταχειρισμένων σε ελεύθερη πτώση εσείς μετράτε ακόμη τη αξία μεταπώλησης ενός νέου αυτοκινήτου;
Διαβάστηκε από 30223 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2009
NONPAPER
Γίναμε Ευρώπη! Μπορεί ακόμη να υστερούμε στους σημαντικούς τομείς, να διατηρούμε την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, να φορολογούμε το λήζινγκ σε ιδιώτες και να έχουμε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, έστω και στο μισό για λίγο στα αυτοκίνητα, όμως στην απαξίωσή τους φτάσαμε τους Ευρωπαίους; Μετράει ακόμη λοιπόν η αξία μεταπώλησης στην επιλογή ενός μοντέλου σήμερα;
Η μεγάλη πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων και στην Ελλάδα σταμάτησε εκτός από το καινούργιο και την αγορά του μεταχειρισμένου. Αναμενόμενα το αποτέλεσμα ήταν μείωση των τιμών και περαιτέρω απαξίωση σε σημείο που τα νέα μέτρα για μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης (ΕΤΤ) στο 50% και οι μεγάλες προσφορές συχνά δεν αρκούν για να καλύψουν.
Και τώρα που αγοράζουμε φθηνά, πριν διαλέξουμε από την αρχή αυτοκίνητο τίθεται και πάλι το ερώτημα: Πόσο θα μας απασχολήσει η αξία μεταπώλησης από τη στιγμή που και στην Ελλάδα η απαξίωση πλέον είναι μεγάλη;
Ένα μεγάλο διάστημα των τελευταίων 30 ετών διαλέγαμε αυτοκίνητο συχνά με βαρύνουσα προσοχή στο πόσο θα μπορέσουμε να το πουλήσουμε όταν χρειαστεί να το αντικαταστήσουμε. Με τα αυτοκίνητα να πωλούνται στις χαμηλότερες τιμές όλων των εποχών σήμερα είναι φυσικό το παλιό μας μεταχειρισμένο, ακόμη και αν έχει τα «φόντα» που κάποτε ήταν απαραίτητα για να κρατάει την τιμή του ψηλά, να μην αποτελεί κεφάλαιο για την επόμενη αγορά μας.
Η αγορά αλλάζει, εμείς; Μπορούμε άραγε τώρα απαλλαγμένοι από αυτό το άγχος να προχωρήσουμε σε μια επιλογή με βάση το τι έχουμε εμείς ανάγκη και όχι ο επόμενος ιδιοκτήτης; Μπορούμε να σταθούμε στην ουσία του τι αγοράζουμε και όχι στο τι νομίζουν οι γύρω μας ότι έχουμε; Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια πραγματικά καλή αγορά έναντι μίας που νομίζουμε πως μεταφράζεται σε μελλοντική επένδυση;
Σαφώς η μείωση του ΕΤΤ ανοίγει το δρόμο για ακριβότερα αυτοκίνητα που πλέον έρχονται στο δικό μας οικονομικό ορίζοντα χάρη στις νέες χαμηλότερες τιμές. Μπορεί κανείς έτσι να «πιαστεί» και να κινηθεί προς την αγορά μιας μάρκας που στο παρελθόν διατηρούσε τη μεταπωλητική της αξία καλύτερα από κάποιες άλλες, και «έδινε πίσω» τα λεφτά που ζητούσε στην αγορά όταν το αυτοκίνητο πωλούνταν δεύτερο χέρι. Όμως αυτό δεν ισχύει πια. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που να το κάνει να αξίζει.
Άρα πως θα διαλέξουμε αυτοκίνητο σήμερα; Θα αρπάξουμε την ευκαιρία να πάρουμε αυτό που θέλουμε ή θα μείνουμε κολλημένοι στο «τι πουλάει καλύτερα» αύριο; Εσείς πόσο μετράτε τώρα την απαξίωση στην επιλογή σας, και πόσο θα επηρεάσει την επόμενη αγορά σας; Ξεχωρίζουν ακόμη οι μάρκες όπως κάποτε στην αξία μεταπώλησης;
Σχολιάστε την είδηση Δείτε όλα τα σχόλια (9)
micha... (17/4/2009, 11:02) Είμαι λάτρης του αυτοκινήτου όσο δεν πάει, αλλά με τόσα αυτοκίνητα έξω και με τέτοιες συνθήκες μετακίνησης δεν αξίζει το καινούργιο αυτοκίνητο ειδικά στην πόλη. Έμαθε ο κάθε Ελληνάρας να δίνει όλο το βάρος της ζωή του στο αυτοκίνητο και ας μένει σε μια καλύβα λες και είναι το συμπλήρωμα του κενού της προσωπικότητας του. Το αυτοκίνητο για να έχει νόημα πρέπει να υπάρχει η σωστή αναλογία ανάλογα με τους κατοίκους και τους δρόμους που έχουμε. Αν δεν γίνει απόσυρση να φύγει η σαβούρα δεν υπάρχει αύριο. Και λόγο της νοοτροπίας του Έλληνα που δεν δέχεται οτι ο κουβάς του χάνει λεφτά, το κρατάει και αυτό και έτσι έχουμε γεμήσει με σαπάκια πεταμένα παντού. Πολύς κόσμος θα ζωριστεί να πάρει αυτοκίνητο που δεν το έχει ανάγκη τώρα, απλά γιατι θα είναι ευκαιρία να κάνει το "όνειρό" του πραγματικότητα. Την πραγματική οικονομική κατάσταση θα την δούμε από το πως θα κινηθούν κατασχέσεις από το Φθινόπορο.
anakt... (13/4/2009, 09:29) Oσοι αδιαφορούσαν γιά το value for money και κοίταζαν μόνο τα λεγόμενα premium γιά να μπουν στο μάτι του γείτονα , τώρα θα πληρώσουν το τίμημα . Σε μερικές εταιρείες από αυτές το πληρώνουν ήδη πολλοί με τις συνεχείς αλλαγές κινητήρων που κάνει , απαξιώνοντας τους προηγούμενους . Αλλωστε πλέον και οι οικονομικοί μετανάστες που αγόραζαν πολλά τέτοια μεταχειρισμένα , μπορούν πλέον να τα πάρουν καινούργια .
ekall... (10/4/2009, 22:51) Μην βιασζεστε να αγορασετε καμια εταιρεια δεν θα σταματησει τις προσφορες ,οσο για αυτα που λενε οι εμποροι οτι οι ευκεριες δεν θα ειναι για πολυ,τα ιδια ελεγαν και οταν αρχισε η κριση τον Οκτωβριο.Περιμενετε να δειτε τι εχει να γινει τωρα που θα αρχισουν οι τραπεζες να πουλανε σε ανοιχτες δημοπρασιες τα κατασχεμενα.Τα μεταχειρισμενα θα πεσουν στο μισο και θα παρασυρουν και τα καινουρια, οι μαντρες θα κλεινουν η μια μετα την αλλη και οιπροσφορες και σε καινουρια και σε μεταχειρισμενα θα ειναι ολο και μεγαλυτερες.Ο οποιος κανει μερικους μηνες υπομονη και αγορασει αυτο που πραγματικα χρειαζεται μετα απο ερευνα αγορας και σε μεταχειρισμενα και σε καινουρια θα βγει κερδισμενος,αν δεν χρειαστει να μπει σε διαδικασια ανταλλαγης.Οσο για τη μειωση των τελων και παραταση θα δωσουνε στο τελος και μεγαλυτερη θα τι κανουνε ,μη σας πειζει χρονικα.Επισης σε τετειες δυσκολεσ εποχες μη ντρεπεστε το παζαρι ειναι πολυ αποδοτικο.
delta... (10/4/2009, 16:42) ολοι εχουν καποιο δικιο αναλογα απο την σκοπια που βλεπει κανεις τα πραγματα. εγω αυτο που ξερω ειναι οτι δεν υπαρχει σπιτι που να μην εχει 2 με 3 αυτοκινητα. αρα το μεγαλυτερο ποσοστο των αγορών καινουργιων αυτοκινητων γίνεται με ανταλλαγές των παλαιότερων. Οταν λοιπον πηγαίνεις να συζητήσεις για καινουργιο επειδη θεώρησες οτι είναι ευκαιρία τωρα με τα νεα μέτρα γιατι θα το βρεις 5 ή 10 χιλ ευρω φθηνώτερα, μήπως την ίδια στιγμή σου παίρνουν το παλαιότερο με 15 χιλ φθηνώτερα? Εγω εχω μια CLK 200 Cabrio fully tuning by Carlsson, μοντελο Σεπτ. 2004 σκετη κουκλα και αθικτη και πριν ένα μήνα γνωστή εκθεση-αντιπροσωπεια αυτοκινητων μου εδινε 37.000 για ανταλλαγή με ένα CLS 350 των 87.000. Δηλ. spread 50.000 ακριβως. Χθες 9/4/2009 η ίδια έκθεση-αντιπροσωπεια μου προσέφερε με το ζόρι 27.000 για το παλαιό έναντι 77.000 για την ιδια CLS. Δηλ. αν προχωρήσω στην αγορά, η μεν αντιπροσωπεια θα κάνει την δουλειά της ενω εγω δεν θα βγω απο εκει μόνο με μηδενικό οφελος αλλα με ένα πρόσθετο βάρος 50.000 ευρω εν μέσω δύσκολων και πονηρών καιρών! Μήπως εν τελει ολοι μας βλέπουμε μόνο το τυρί και οχι την φάκα? Δεν λέω, πάντα θα υπάρχουν οι ευκαιρίες αλλα ας αποβαλλουμε λιγο την υπερβολη, την παρορμητικότητα και ροπή στην φιγούρα, ας βλέπουμε ψυχραιμότερα τα πραγματα και ας μην τρέχουμε λες και θα χάσουμε το λαχείο... ξαναλέω οι καιροί είναι δύσκολοι και πονηροι για να συνεχίσουμε να συμπεριφερόμαστε ως γνήσιοι έλληνες!
kursa... (10/4/2009, 11:04) PISTEYW OTI SE LIGOUS MHNES 8A DOUME OLOI TA METAXEIRISMENA AYTOKINHTA POU DIOXETEUONTAI TWRA STHN AGORA APO ANTALAGES GIA KAINOURGIA SE TIMES EKSEFTELISTIKES. SYMPERASMA LOIPON, APO EDW KAI PERA 8A SYMFEREI TO METAXEIRISMENO ME XILIA. APLA XREIAZETE YPOMONH KAI OXI VIASTIKES KINHSEIS KAI NA MH MAS PARASUROUN OI ETAIRIES ME TIS ROSFORES TOUS.LIGO YPOMONH KAI OI PROSFORES STA METAXEIRISMENA 8A EINAI POLY KALUTERES.

Tags: NONPAPER

Τα "ψαχτήρια" του Autotriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 
περισσότερα νέα & άρθρα »
NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Τι απαιτείται για να χαρακτηριστεί μια γενιά ενός μοντέλου ως «νέα»; | NONPAPER
Είναι μόδα τα τετράθυρα κουπέ και θα περάσει ή ήρθαν για να μείνουν; | NONPAPER
Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς; | NONPAPER
Είναι οι μικρές ιπποδυνάμεις πιο οικονομικές, ή μήπως καίνε γιατί πατάμε περισσότερο γκάζι; | NONPAPER
Είναι ένα δίπλωμα οδήγησης στην Ελλάδα αρκετή απόδειξη της ικανότητας να οδηγεί κανείς; | NONPAPER
Μήπως η μανία μας για σπορ αυτοκίνητα βλάπτει όταν αγοράζουμε το δικό μας; | NONPAPER
Τι έχουν τα γερμανικά που δεν έχει κανένα άλλο αυτοκίνητο; | NONPAPER
Γιατί επιμένουν πολλοί πως αν πάρεις αυτοκίνητο για «μια ζωή» θα πρέπει να είναι ιαπωνικό; | NONPAPER
Γιατί οι κατασκευαστές κάνουν στροφή προς το φυσικό αέριο; Για οικονομία, οικολογία ή για απεξάρτηση από το αργό πετρέλαιο; | NONPAPER
Αλλαξε καθόλου ο ρόλος του αυτοκινήτου στα μάτια σας; Είναι τώρα απλά μεταφορικό μέσο; | NONPAPER




ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
VW Polo 1,2 TSI DSG vs Ford Fiesta 1,0 EcoΒoost Powershift | ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Δοκιμή: Mercedes GLA 250 4MATIC | TEST
Πιο ευρύχωρη η νέα Skoda Fabia | SCOOP
Το super supercar των 5.000 ίππων | SPORTS CAR
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την υποχρεωτική ασφάλιση | ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Η Nissan σπόνσορας της Manchester City | ΔΙΕΘΝΗ
Πολυμέτωπη αντεπίθεση από τη Bentley | ΔΙΕΘΝΗ
Η νέα Ford Mustang 2.3 EcoBoost βρυχάται! | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Continental: Eπίσημος χορηγός «ασφαλών μετακινήσεων» για τους ποδοσφαιριστές του Παγκοσμίου Κυπέλου FIFA World Cup 2014 | ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το 2016 η 2η γενιά του Renault Koleos | ΔΙΕΘΝΗ
Νέο επαγγελματικό από Fiat - Renault | ΕΠΑΓ/ΤΙΚΑ
Nέο τεύχος Μoto Τρίτη: Sport, ρετρό και χρηστικό | ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
«Όχι νέα μέτρα» διαβεβαιώνει ο Α. Σαμαράς | ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Αποδοτική ψύξη και θέρμανση | ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη! | about ΘΕΣ/ΚΗ
E-Shops & Αυτοκίνητο! | ΑΦΙΕΡΩΜΑ
LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση. | ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμα χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime! | ANYTIMEAdvertisement
περισσότερα »
autotriti-asfaleies


ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
AUDI:Top Service τρέχουσες προσφόρες.
ANYTIME:Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμη χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime
NISSAN:Nέο X-TRAIL με 1,6 diesel & 130 ίππους
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
CAR-e:Έξυπνο πακέτο συντήρησης για το αυτοκίνητο.
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών










© 2014 autotriti.gr