Εσείς επιμένετε να αντικαταστήσετε το παλιό σας μεσαίο πάλι με μεσαίο και δυσκολεύεστε στην τιμή; Μήπως η αντικατάσταση πρέπει να γίνει με ένα μικρό; Τι λέτε;

Εσείς επιμένετε να αντικαταστήσετε το παλιό σας μεσαίο πάλι με μεσαίο και δυσκολεύεστε στην τιμή; Μήπως η αντικατάσταση πρέπει να γίνει με ένα μικρό; Τι λέτε;

Αξίζει να αλλάξετε το παλιό σας μεσαίο με ένα μικρό ντίζελ;

4.975 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2014)

Θα δώσεις ολόκληρο αμάξι να πάρεις ένα μικρό; Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση των ιδιοκτητών μεσαίων μοντέλων 15ετίας όταν βρίσκονται απέναντι στο ερώτημα του τίτλου. Μήπως όμως έχουν άδικο;

toΡίξτε μια ματιά στη δοκιμή των μικρών ντίζελ του Αutο Tρίτη. Και δείτε τι είναι τα μικρά μοντέλα σήμερα. Οι άμεσες διαπιστώσεις έχουν να κάνουν με πράγματα τα οποία δεν είναι εκ πρώτης προφανή.Πρώτα οι χώροι. Ένα μικρό σήμερα έχει μεγαλώσει πολύ. Όταν η Nissan έβγαζε το Primera στα 4.48 μέτρα το Renault Clio ήταν μόλις τρία κι εβδομήντα. Αν αυτή ήταν η τελευταία φορά που είδατε Clio, αρκεί να πω πως το σημερινό μοντέλο έχει ξεπεράσει τα τέσσερα μέτρα.Αν το 1998 θεωρείτε ότι οι κατασκευαστές εκμεταλλεύονταν τις διαστάσεις για διαθέσιμους χώρους, αρκεί να ειπωθεί ότι ακόμη δεν ήξεραν τι τους βρήκε με το EuroNCAP και το μισό αυτοκίνητο ήταν λαμαρίνα για να μην σκοτώνονται οι επιβάτες στα τρακαρίσματα.Και δεν ήταν μόνο οι χώροι, είναι και το βάρος. Τα σημερινά μικρά είναι 5άστερα σε πιο δύσκολο EuroNCAP και ζυγίζουν μέχρι και 50% λιγότερο από τα 4άστερα του απλούστερου EuroNCAP του 1998.Βάρος σημαίνει κατανάλωση. Και ερχόμαστε σε αυτό που πονάει. Γιατί μοτέρ 15 ετών είναι τεχνολογίας τουλάχιστον είκοσι και καίει όσο λίγο χρειαζόταν την εποχή που ένα βαρέλι πετρέλαιο είχε 15 ευρώ. Σήμερα που έχει 100+ μιλάμε για δεινόσαυρους.Aσε που μιλάμε και για ντίζελ μοτέρ, με ροπή, σβελτάδα, οικονομία, μηδενικά τέλη και σέρβις κάθε δύο χρόνια. Εντάξει, κάνουν λίγο θόρυβο παραπάνω, αν θέλει να πει κανείς και ένα αρνητικό.Πάμε πάλι λοιπόν στην απάντηση με την οποία ξεκινήσαμε. Το “ολόκληρο” αμάξι είναι βαρύ, καίει πολύ, δεν προσφέρει ασφάλεια με τα σημερινά δεδομένα και απλά δυσκολεύει στο παρκάρισμα για βασικά ίδιους διαθέσιμους χώρους. Εντάξει, τα μικρά έχουν μικρότερο πορτ μπαγκάζ και κάνουν λίγο θόρυβο, αλλά με μία μπαγκαζιέρα οροφής για τις δυο φορές το χρόνο που θα χρειαστεί ο χώρος αποσκευών και με λίγη συνήθεια για το θόρυβο, έχεις καθαρίσει.Υπάρχει ακόμη δίλημμα; Εσείς επιμένετε να αντικαταστήσετε το παλιό σας μεσαίο πάλι με μεσαίο και δυσκολεύεστε στην τιμή; Μήπως η αντικατάσταση πρέπει να γίνει με ένα μικρό; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
peugeot