• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Προβλέπει το καθολικό τέλος της πετρελαιοκίνησης η Toyota, με το νέο C-HR;

Bye-bye diesel από το C-HR

Διαβάστηκε από 5176 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2017

Εγκαταλείπουν οι κατασκευαστές το ντίζελ. ¶λλοι τώρα, άλλοι στον επόμενο κύκλο μοντέλων. Πόσο όμως τυχαίο, και πόσο έξυπνο είναι ένα μοντέλο SUV να προσφέρεται σήμερα χωρίς κινητήρα ντίζελ στη γκάμα του;

 
Η Toyota είναι η μάρκα που προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα τεχνολογιών σε κινητήρες στα μοντέλα της. Μια ματιά στη γκάμα της, μέχρι πριν την άφιξη του C-HR, και αρκούσε για να δεις πως κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει ντίζελ, βενζίνη και υβριδικούς κινητήρες σε τόσα μοντέλα συγχρόνως.

Μόνο που αυτό φαίνεται να αλλάζει. Η Toyota λανσάρει ένα νέο μοντέλο από το οποίο περιμένει πολλά, χωρίς πετρελαιοκινητήρα. Γιατί; Βλέποντας τους διαθέσιμους κινητήρες στη γκάμα της Toyota, υπάρχουν μοτέρ που άνετα θα μπορούσαν να ταιριάξουν στο C-HR, τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και χαρακτηριστικών κατανάλωσης. Όμως η Toyota δεν προσφέρει το C-HR με κινητήρα ντίζελ.

Και δεν πρόκειται για απόφαση της στιγμής. Μη νομίζετε δηλαδή πως η Toyota είδε τώρα τα ντίζελ να περνούν κρίση και λιγοθύμησε. Ούτε να περιμένετε να δείτε έκδοση ντίζελ του C-HR ποτέ. Γιατί απλά η απόρριψη του ντίζελ έγινε από τη σχεδίαση του νέου μοντέλου, όταν η Toyota διάλεξε την πλατφόρμα, μία πλατφόρμα που συνδυάζεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης και υβριδικά σύνολα: αυτή του Prius.
Αν μιλούσαμε για κάποιο μοντέλο μικρό, ή μίνι, η απουσία ντίζελ δεν θα ήταν τόση έκπληξη, όμως μιλάμε για ένα SUV, o ανταγωνισμός του οποίου κάνει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του με πετρελαιοκινητήρες κάτω από το καπό.

Θα έλεγε κανείς πως η απουσία ντίζελ θα αποτελέσει μειονέκτημα για το C-HR, όμως η Toyota προφανώς πιστεύει ακριβώς το αντίθετο. Από τη μία είναι το μόνο αυτοκίνητο της κατηγορίας του που προσφέρεται με υβριδικό σύνολο, από την άλλη η Toyota, όπως και άλλοι κατασκευαστές θεωρούν πως το ντίζελ έχει χάσει όχι απλά την ορμή του, αλλά και την προτίμηση του κοινού, κάτι που θα επιβεβαιωθεί στους αμέσως επόμενους μήνες.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι καλή κίνηση η απουσία ντίζελ από τη γκάμα του C-HR; Είναι δείγμα του «τέλους εποχής» για το ντίζελ; Και τελικά εσείς που ενδιαφέρεστε για το C-HR, με επιλογή βενζίνης και υβριδικού, σας λείπει το ντίζελ;
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    Οπως εχουμε ξαναπει η Toyota προχωρα παιρνοντας τεχνολογια ετοιμη απο τη Mazda σε κινητηρες με περισσοτερα κυβικα αλλα χαμηλοτερη καταναλωση. Οποτε ναι ντιζελ τελος. Κι επειδη η Toyota ως παγκοσμιος πρωτοπορος οδηγει αυτη τις εξελιξεις και οι υπολοιοι ακολουθουν ετσι θα ακολουθησουν το παραδειγμα της και αλλοι τα επομενα χρονια.

      24
  • C-HR-ISTOS

    Καλημέρα! Κατά την άποψη μου συμφωνώ όντως ότι πρέπει να προχωρήσουμε και να υποστηρίξουμε τεχνολογίες για να αναπτυχθούν για το καλό του περιβάλλοντος....Αλλά πρώτον θεωρώ κοροιδία, υποκριτικό και κατ'επέκταση απαράδεκτο από μέρους της αυτοκινητοβιομηχανίας να το "παίζει" φιλική προς το περιβάλλον ενώ δεν είναι....Ας δαπανήσει πόρους για να ρίξει τους ρύπους και τη μόλυνση που προκαλούν τα εργοστάσιά τους και μετά και τα προιόντα που παράγουν....Ας αποσύρουν όλοι οι "πράσινοι" Ευρωπαίοι τους στόλους των παλιών ρυπογόνων diesel και μετά ας πάμε και στα καινούργια.....Δεύτερον, βγάζεις ένα πολύ όμορφο και απολαυστικό στην οδήγηση C-SUV (κατά τη γνώμη μου, εχω οδηγήσει και τα 2 σύνολα κινητήρων), το οποίο και καλά το έφτιαξες για την πόλη και για κανένα ταξιδάκι το ΣΚ.....εεε δε γίνεται....Αυτό το αμάξι κάποιοι θα το θέλουν περισσότερο για ταξίδια και λιγότερο για την πόλη!! Επίσης μία εταιρεία σαν την Toyota δε φαίνεται ωραίο να σου λέει "Έχουμε αναπτύξει έναν πετρελαιοκινητήρα 1.5, αλλά σταματάμε το καλιμπράρισμα του για την Ευρώπη γιατί πέφτει η ζήτηση των diesel. Αλλά θα συνεχιστεί η ανάπτυξή του για παγκόσμιες εφαρμογές" .... Όχι κυρία Toyota....Απλά είπες να βγάλεις τα λεφτά που δαπανούσες τόσα χρόνια για την ανάπτυξη Hybrid κινητήρων....Αν όντως τα υβριδικά ήταν πιο οικονομικά στη χρήση τους εγώ προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα να τα χρησιμοποιήσω...Αλλά δεν είναι!! Γι'αυτό λοιπόν όταν θα βγάλεις ένα υβριδικό σύνολο που θα καίει σε ταξίδι λιγότερο από ένα Diesel 1.5-1.6 λίτρων τότε θα το σκεφτούμε.....Αυτά, συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, αλλά έχει καταντήσει αηδία με το "το diesel πεθαίνει και πάει στον Άδη και πάρτε μικρά turbo (άλλη κοροιδία)" επειδή τα κάνανε μαντάρα τα κράτη που ανάγκασαν τον κόσμο να στραφεί στα diesel με τη φορολογία τους γιατί βλέπαν το "Δέντρο" (CO2) και όχι το "Δάσος" (NOx)..... Να επισημάνω ότι είμαι πολύ υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος αλλά δε μου αρέσει το πιπίλισμα του μυαλού του καταναλωτή με σκοπό μόνο το κέρδος και τπτ άλλο..

      16
  • t@kis

    Εσβησαν .... τα σχόλιά μας.. ή λάθος κάνω! Και ...γράφουμε εμείς, διαλέγετε εσείς..ότι θελετε να παρουσιάσετε! Πολύ ...αντικειμενικότητα βλέπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      2
  • Gianniς

    Πριν κράξετε δοκιμάστε αντίστοιχα αυτοκίνητα για να κρίνετε καταναλώσεις και επιδόσεις και οχι άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων! Όσο για την Toyota, εχει διώξει το diesel χρονια τωρα οχι ξεκινώντας απο το CHR αλλα απο ολόκληρη τη γκάμα της Lexus η οποία ειναι χρονια μπροστά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της!

      2
  • νικος

    φυσικα και ο ντιζελ λειπει για τον χαρακτηρα του μοντελου, ειναι γνωστο οτι η τογιοτα προωθει τα υβριδικα συνολα. αυτο που πιστευω πριν την οριστικη ελευση τον ηλεκτρικων η πορεια του ντιζελ θα καθοριστει απ την επιλογη και τις προτιμησεις των πελατων.

      1
  • bandit

    μπορει να μοιαζει καλο και χρυσο σε καποιον που θα φυγει απο ενα βενζινοκινητο και θα παει σε ενα chr hybrid ειδικα αν κινειται στη πολη αλλα θα συμφωνησω με το φιλο C-HR-ISTOS οσον αφορα καποιον που εχει συνηθισει σε ενα συγχρονο diesel 1.6lt (euro5-euro6) θα ξενερωσει ασχημα...ας καταφερει να παει σβελτα το chr Αθηνα-Ιωαννινα-Αθηνα χωρις ανεφοδιασμο και τα ξαναλεμε...ειδικα στις ανηφορες οταν εχεις συνηθισει σε ροπες των 30 κ 32 κιλων που πατας και ακουει και με το hybrid απλα ακους σαν οδηγος το βουιτο του cvt...μεγαλο ξενερωμα.... καλο χρυσο λοιπον αλλα οχι για ολους .

      1
  • tony

    Φοβερό αυτοκίνητο και πολύ ιδιαίτερο από κοντά. Έχει αρχίσει και κυκλοφορεί έντονα στους δρόμους. Ειδικά η επιλογή βενζίνης και υβριδικού πιστεύω αξίζει στις μέρες μας, από το να είναι μόνο βενζίνη.

      1