Στο καλοφτιαγμένο εσωτερικό, η ειδοποιός διαφορά έχει να κάνει με τη στάνταρ οθονάρα των 13,2 ιντσών για το χειρισμό του νέου SYNC4, το οποίο μαθαίνει από τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Πριν λίγο καιρό δοκιμάσαμε το ανανεωμένο Ford Focus με τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1,0 Ecoboost των 155 ίππωνκαι το χειροκίνητο κιβώτιο. Ο παραπάνω συνδυασμός είναι πλέον μόνο διαθέσιμος στην έκδοση Active, με την έκδοση ST-Line X να συνδυάζεται μόνο με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift. Η έκδοση όμως με τα 125 άλογα προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο και το σπορτίφ εξοπλιστικό πακέτο ST-Line και είναι αυτή που δοκιμάζουμε σήμερα. Όπως σε όλη τη γκάμα του ανανεωμένου Focus, έτσι και εδώ, οι εξωτερικές αλλαγές είναι διακριτικές και εντοπίζονται κυρίως στο ρύγχος και στα LED φώτα. Μάλιστα, προαιρετικά διατίθεται κάμερα, που «βλέπει» τα διερχόμενα οχήματα και σβήνει τα LED στοιχεία κάθε προβολέα που πρέπει, ώστε οι οδηγοί που βρίσκονται στο αντίθετο ρεύμα να μην τυφλώνονται.
Ακόμα πιο προσεγμένη ποιότητα, σπορτίφ διάκοσμος και κόκκινες ραφές για την έκδοση ST-Line, απολαυστικός επιλογέας, πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.
Το ήπια υβριδικό και ανανεωμένο Ford Focus με τα 125 άλογα και το χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμο με 28.070 ευρώ (30.745 ευρώ με το 7τάχυτο Powershift). Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ η πληρότητα του εξοπλισμού, αλλά και η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.). Παράλληλα, η ελληνική αντιπροσωπεία θέλοντας να κάνει πιο εύκολη την αγορά του Focus, προσφέρει μέσω της Ford Finance χρηματοδοτικά με χαμηλή προκαταβολή, μεγάλη περίοδο αποπληρωμής και επιτόκιο από μόλις 2,99%. Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Ford Focus έρχονται με 4 χρόνια δωρεάν service.