Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus mHEV με 155 PS
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus mHEV με 155 PS

114.578 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2023)

- «Έξυπνα» φώτα, που στη μεγάλη σκάλα δεν τυφλώνουν τους απέναντι
- Με στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, τη μεγαλύτερη της κατηγορίας
- Έχει ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθά τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 155 ίππων
- Με 8 χρόνια εγγύηση, η μεγαλύτερη της αγοράς

«Έξυπνα» φώτα, που στη μεγάλη σκάλα δεν τυφλώνουν τους απέναντι

Εμφανισιακά, οι εξωτερικές αλλαγές του ανανεωμένου Ford Focis είναι διακριτικές και εντοπίζονται κυρίως στα στάνταρ φώτα τεχνολογίας LED με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης σε όλες τις εκδόσεις. Προαιρετικά διατίθεται κάμερα, που «βλέπει» τα διερχόμενα οχήματα και σβήνει τα LED στοιχεία που πρέπει, ώστε οι οδηγοί που βρίσκονται στο αντίθετο ρεύμα να μην τυφλώνονται.

Με οθονάρα 13,2 ιντσών, τη μεγαλύτερη της κατηγορίας

Το νέο σύστημα infotainment SYNC4 υποστηρίζεται από μια οθονάρα 13,2 ιντσών, που είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός που στο παρελθόν ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας.

Έχει ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθά τον κανονικό 1.000άρη turbo κινητήρα των 155 ίππων

Όπως και η έκδοση με τα 125 άλογα, έτσι η αυτή της δοκιμής με τα 155, κινείται από 1.000 turbo Εcoboost κινητήρα με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ δυναμό, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα του οχήματος σε μία μικρή αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48-volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. 

Ετοιμοπαράδοτο και με 8 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη της αγοράς

Το φρεσκαρισμένο 5θυρο Ford Focus είναι ετοιμοπαράδοτο από 28.070 ευρώ στην έκδοση ST-Line με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη Ecoboost των 125 ίππων (30.745 ευρώ με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift). Το μοντέλο της δοκιμής με τον ήπια υβριδικό Ecoboost των 155 ίππων είναι διαθέσιμο από την έκδοση ST-Line X και τιμή 30.353 ευρώ (33.026 ευρώ με κιβώτιο Powershift). Ανεξαρτήτως έκδοσης το Ford Focus προσφέρεται με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση που είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια της αγοράς.

Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Υψηλή απόδοση & χαμηλή κατανάλωση από τον κινητήρα-θαύμα
Σελίδα 5Στο δρόµο: Χαίρεσαι να το οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
fiat