- Έχει πολλά κομφόρ, από ηλιοροφή μέχρι κάμερα 360 μοιρών που δείχνει το αμάξι από πάνω
- Είναι το πιο ευρύχωρο μικρό SUV της αγοράς, πίσω κάθεται άνετα μπασκετμπολίστας με ύψος 1,9 μ.
- Είναι όμορφο στο εσωτερικό, με μεγάλη οθόνη 10 ιντσών
- «Καίει» 8,3 λτ./100 χλμ., έχει κινητήρα που δουλεύει καλά πάνω από τις 2.000 σ.α.λ.
Έχει πολλά κομφόρ, από ηλιοροφή μέχρι και κάμερα 360 μοιρών που δείχνει το αμάξι από πάνω
Η... τριλογία με τις δοκιμές του βενζινοκίνητου MG ZS ολοκληρώνεται. Μετά την ατμοσφαιρική πρόταση (106 PS) και την αυτόματη turbo επιλογή, το AutoΤρίτη testάρει το χειροκίνητο MG ZS με το turbo σύνολο των 111 ίππων. Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται αποκλειστικά σε ένα εξοπλιστικό πακέτο, το Luxury Pack. Και όπως λέει το όνομά του έχει μπόλικες εξοπλιστικές πολυτέλειες. Πόσα μικρά SUV στα 24 χιλιάρικα έχουν κάμερα 360 μοιρών, που δείχνει το αυτοκίνητο από πάνω;
Επιπλέον, από τον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρονται 17άρες ζάντες αλουμινίου, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, keyless entry (είσοδος χωρίς κλειδί), πανοραμική ηλιοροφή και ηλεκτρική ρύθμιση καθισμάτων. Τέλος, ο Value For Money χαρακτήρας του μοντέλου ενισχύεται από την εργοστασιακή εγγύηση των 7 ετών (ή 150.000 χλμ.) σε συνδυασμό με παροχές, όπως η 7ετής οδική βοήθεια και ο δωρεάν 7ετής τεχνικός έλεγχος.
Είναι το πιο ευρύχωρο μικρό SUV της αγοράς, πίσω κάθεται άνετα μπασκετμπολίστας με ύψος 1,9 μ.
Από τα πορίσματα των μετρήσεων του AutoΤρίτη Test Center, το MG ZS πιάνει κορυφή ως το πιο ευρύχωρο μικρό SUV της αγοράς. Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει συνδυαστικά από τις μετρήσεις εσωτερικής καμπίνας («αέρας» για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών + πλάτος πίσω καμπίνας) και από το χώρο αποσκευών που ανακοινώνει η εταιρεία (448 λτ.). Ενδεικτικά να πούμε ότι ένας επιβάτης ύψους 1,9 μ. μπορεί να βολευτεί χωρίς να ανησυχεί μήπως βρει... ηλιοροφή.
Είναι όμορφο στο εσωτερικό, με μεγάλη οθόνη 10 ιντσών
Η κλασική SUV σχεδίαση του ZS αρέσει, όπως δείχνουν τα βλέμματα των περαστικών, εμάς που μπαίνουμε στα... ενδότερα αρέσει και η εσωτερική όψη του SUV πόλης της MG. Ποιοτικά βλέπουμε μαλακής υφής πλαστικά, με σωστό φινίρισμα και συναρμογή, ενώ την ίδια στιγμή και το ψηφιακό «οπλοστάσιο» είναι υπερ-αρκετό από την «βασική». Από τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών διαχειρίζεσαι το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ ο όμορφος ψηφιακός πίνακας οργάνων (7 ιντσών) προβάλλει βασικές πληροφορίες (π.χ. κατανάλωση).
«Καίει» 8,3 λτ./100 χλμ., έχει κινητήρα που δουλεύει καλά πάνω από τις 2.000 σ.α.λ.
Όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές του MG ZS, κάτω από το καπό του βρίσκουμε ένα turbo σύνολο 999 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 111 ίππους. Το συγκεκριμένο σύνολο δουλεύει καλά πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. (180 Nm ροπής), με τις εκπομπές ρύπων (149 γρ./CO2) να είναι ελάχιστα πάνω από το επιτρεπτό όριο για ελεύθερη διέλευση στον «πράσινο» Δακτύλιο. Στα της κατανάλωσης, το 6άρι χειροκίνητο MG ZS «καίει» 8,3 λτ./100 χλμ. μέσης οδήγησης, σε πόλη και αυτοκινητόδρομο.
Διαβάστε αναλυτικά στις γραμμές που ακολουθούν την δοκιμή του MG ZS 1,0T των 111 ίππων
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Με turbo 1.000άρη 111 ίππων & 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Ουδέτερο και αποτελεσματικό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |