Δοκιμή: MG ZS 1,5 (106 PS) | SUV με 19 χιλιάρικα!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: MG ZS 1,5 (106 PS) | SUV με 19 χιλιάρικα!

77.867 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2023)

Ένα καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο SUV πόλης με βρετανικό όνομα και από την Απω Ανατολή, τιμή «χώμα», πλούσιο εξοπλισμό, ευρωπαϊκό «αέρα» και 7 χρόνια εγγύηση ήρθε ως ευχάριστη έκπληξη για να σπάσει τις προκαταλήψεις.

Kινέζικο SUVάκι με ευρωπαϊκό «αέρα» και τιμή σαν πρόκληση

Οι προκαταλήψεις, για τα παλαιάς κοπής τουλάχιστον, κινέζικα αυτοκίνητα δεν είναι αδικαιολόγητες: Σχεδιαστικές αντιγραφές, αστεία ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια στο ναδίρ. Όμως αρκεί μια ματιά στο ZS που δοκιμάζουμε για να καταλάβεις πως η MG έβαλε σκοπό να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, ούσα η πιο δημοφιλής κινέζικη μάρκα στην Ευρώπη. Η νυν MG (Mοrris Garages) μπορεί να έχει πλέον λίγες ομοιότητες με την εταιρεία που ξεκίνησε να κατασκευάζει αυτοκίνητα τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1920 στην Οξφόρδη, ωστόσο τώρα, χάρη στον κινεζικό κολοσσό SAIC που αγόρασε το σήμα της, έχει μεταμορφωθεί σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη φίρμα, η οποία επιθυμεί να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην ευρωπαϊκή αγορά και στην Ελλάδα. Ο εισαγωγέας της MG στη χώρα είναι ο όμιλος Συγγελίδη κάτι που σημαίνει πολλά σε υποστήριξη και όχι μόνο, όπως διαπιστώσαμε και από την επίσημη παρουσίαση ολόκληρη της γκάμας της φίρμας.
Το ZS είναι το πρώτο μοντέλο της MG που μπαίνει στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη TEST CENTER, για να μάθετε ό,τι χρειάζεται γύρω από κινέζικο B-SUV, που έχει διαστάσεις οικογενειακού και τιμή μίνι SUV! Είναι το MG ZS ένα κελεπούρι, μια προσιτή εναλλακτική στον εδραιωμένο ανταγωνισμό από Ευρώπη, Κορέα και Ιαπωνία ή είναι ακόμα μια περίπτωση του ό,τι πληρώνεις παίρνεις; Ποια τα δυνατά του σημεία και ποιες οι αδυναμίες του; Όλα στις γραμμές που ακολουθούν!


Με μήκος στα 4,323 μ. το ZS ακροβατεί στο άνω άκρο των B-SUV και στο κάτω των C-SUV, ενώ σχεδιαστικά απλά δεν έχει καμία σχέση με τις άθλιες καμαρωτές κινεζιές που έχουμε γνωρίσει στο παρελθόν.

Με μήκος στα 4,323 μ. το ZS ακροβατεί στο άνω άκρο των B-SUV και στο κάτω των C-SUV, ενώ σχεδιαστικά απλά δεν έχει καμία σχέση με τις άθλιες καμαρωτές κινεζιές που έχουμε γνωρίσει στο παρελθόν.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
test center