Δοκιμή: Νέα Mercedes EQS | Το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στον κόσμο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέα Mercedes EQS | Το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στον κόσμο

16.826 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2021)

Πολυτέλεια άνευ ορίων και «ατελείωτη» αυτονομία. Αυτή η Mercedes μπορεί να αποπλανήσει στο μονοπάτι του ηλεκτρισμού μερικούς από τους πιο θερμούς υποστηρικτές της βενζίνης.

What is New

Εμφανισιακά η EQS συνδυάζει την άκρατη πολυτέλεια με την κορυφαία τεχνολογία. Η κορυφαία αεροδυναμική σχεδίαση είναι επίσης άξια αναφοράς.

Εμφανισιακά η EQS συνδυάζει την άκρατη πολυτέλεια με την κορυφαία τεχνολογία. Η κορυφαία αεροδυναμική σχεδίαση είναι επίσης άξια αναφοράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα
  • Ιπποδύναμη 523 PS και ροπή 855 Nm
  • Πραγματική μέση αυτονομία: 400 χλμ.
  • Κοστίζει 163.250 ευρώ
 
Ας είμαστε ειλικρινείς, η Mercedes-Benz δεν είναι η πρώτη μάρκα που μπήκε στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και μία 5ετία. Όμως, από τη στιγμή που το αποφάσισε, το κάνει σοβαρά, …επαγγελματικά, όπως γνωρίζει εδώ και παραπάνω από 130 χρόνια. Και απόδειξη είναι το μοντέλο που δοκιμάζουμε εδώ, η νέα Mercedes EQS.

Θα μπορούσαμε να γράφουμε για ώρες για τις wow τεχνολογίες της, για το πόσο ψαγμένη είναι σε για κάθε λεπτομέρειά της, για τις οθονάρες στο εσωτερικό, για τις 15 εντυπωσιακές καινοτομίες της ή για τα -και εμείς δεν ξέρουμε πόσα- πράγματα που μας έκαναν εντύπωση (κάνε κλικ εδώ και βρες μερικά από τα ειδικά άρθρα για αυτήν). Θα προσπαθήσουμε, ωστόσο, να περιοριστούμε σε αυτά που προέκυψαν από τα 10.083 λεπτά που ήμασταν πίσω από το τιμόνι της…

Το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στον κόσμο

Δεν θα αναλύσουμε τι είναι η αεροδυναμική αντίσταση, ο συντελεστής οπισθέλκουσας ή η μετωπική επιφάνεια που επηρεάζουν την αεροδυναμική ενός αυτοκινήτου. Όμως θα αναφέρουμε ότι η EQS έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,20, νούμερο το οποίο είναι κορυφαίο και θα το καταλάβετε παρατηρώντας απλά την φωτογραφία του EV1 της GM (Cd: 0,19) ή του Honda Insight του 1999 (Cd: 0.25). Στην πράξη η αεροδυναμική αυτή σχεδίαση προσφέρει δύο πλεονεκτήματα: πρώτον η EQS είναι απίστευτα ήσυχη όταν ρολάρει στον αυτοκινητόδρομο, και δεύτερον η κατανάλωση (σ.σ. πάλι στον αυτοκινητόδρομο -σημείο στο οποίο «πονάνε» τα ηλεκτρικά) επίσης περιορίζεται σημαντικά.

Τώρα από εκεί και πέρα το ότι η εμφάνιση είναι εντυπωσιακή, ότι το black panel ως μάσκα έχει 188 φωτιζόμενα αστέρια, ότι τα LED φώτα εκτός από όμορφα σε σχεδίαση είναι και έξυπνα γιατί φωτίζουν τον επερχόμενο κίνδυνο (π.χ. ένα ζώο που πετάχτηκε στη λωρίδα σου), ότι από το πλάι φαίνεται το τεράστιο μεταξόνιο αλλά κρύβεται το μήκος, είναι πράγματα που φαίνονται και στις φωτογραφίες. Στη δική μας ματιά η νέα EQS είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα σχήματα που κυκλοφορούν στην άσφαλτο που εκπέμπουν την πολυτέλεια και την υψηλή τεχνολογία που χαρακτηρίζει την Mercedes.

Τίποτα λιγότερο από μια S-Class

Κορυφαίες επιδόσεις, απροβλημάτιστη αυτονομία

Γιατί δεν ακούγεται τίποτα;

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
KIA