Ο 1.000άρης BoosterJet τούρμπο βενζινοκινητήρας δεν θα προβληματιστεί ούτε στο ελάχιστο να κινήσει το αμάξωμα του Swift σε γρήγορους ρυθμούς και πολύ οικονομικά.
Κινητήρας: Οικονομικό και σβέλτο με τα... 1.000!
100.608 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)
Το μεγάλο ατού του νέου Swift είναι σίγουρα ο 1.000άρης BoosterJet τούρμπο βενζινοκινητήρας, που έχει ταιριάξει «γάντι» στο αμάξωμα των 940 κιλών, (μαζί με τον οδηγό). Οι 112 ίπποι και τα 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. μπορεί στο χαρτί να σε προδιαθέτουν για φυσιολογικές επιδόσεις, ωστόσο στο δρόμο αποδεικνύονται παραπάνω από αξιοπρεπέστατες.
Το μοτέρ ακόμα και σε χαμηλές στροφές δεν θα προβληματιστεί ούτε στο ελάχιστο να κινήσει το αμάξωμα του Swift σε γρήγορους ρυθμούς, ανεβάζοντας με γραμμικό και εκρηκτικό τρόπο την απόδοσή του, δίνοντας την δυνατότητα στο Swift να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Τολμούμε να πούμε πως παρότι η μέγιστη ροπή έρχεται στις 2.000 σ.α.λ., ο κινητήρας τραβάει καλά ήδη από τις 1.400 σ.α.λ. Αυτό καταγράφηκε και στις μετρήσεις μας, τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα, για το οποίο χρειάστηκε μόλις 9,4 δλ., όσο και στις ρεπρίζ με το εξαιρετικό νούμερο των 7,6 δλ. για το 60-100 και των 11,1 δλ. αντίστοιχα για το 80-120 χλμ./ώρα.
Πέραν των επιδόσεων το Swift αποδείχθηκε και οικονομικό, αφού η πραγματική μέση κατανάλωσή του μετρήθηκε στα 5,3 λτ./100 χλμ., πολύ κοντά στο εργοστασιακό 4,6 που ανακοινώνει η Suzuki, το οποίο μάλιστα είναι από τα χαμηλότερα που έχουμε καταγράψει στην κατηγορία του. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την αρκετά πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, που παρά την όχι και τόσο ικανοποιητική ηχομόνωση του αμαξώματος, δε θα επιτρέψει στον οδηγό να αντιληφθεί έντονους κραδασμούς από την τρικύλινδρη φύση του.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου.
Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά)
Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.
Αξιοπρεπέστατο!
Και το ξαναλεω ,αυτό το αμαξακακι και αυτό το μοτερακι είναι ο εξευτελιστης των ντιζελ.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου. Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά) Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.