Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi
19.604 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2024)
Το Peugeot 208 κυκλοφόρησε το 2012 ως ο αντικαταστάτης του 207. Η εμφάνιση του γαλλικού μικρού ήταν αρκετά πιο δυναμική σε σχέση με το παρελθόν, με το design να είναι νεανικό και ταυτόχρονα κομψό. Λίγους μήνες μετά το ντεμπούτο του μοντέλου, η Peugeot παρουσίασε την «καυτή» έκδοση που ακούει στο όνομα 208 GTi.
Από τη στιγμή που αναφερόμαστε σε Peugeot με σήμα «GTi», η ανάρτηση δεν θα μπορούσε να έχει μείνει αναλλοίωτη σε σχέση με τα απλά μοντέλα. Η πιο σφιχτή ρύθμιση, σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, αποτελούν τη συνταγή της απόλαυσης σε δρόμους με στροφές. Οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες, ωστόσο το 208 GTi έχει υπερστροφικές τάσεις, ειδικά στην περίπτωση που ο οδηγός θα έχει απενεργοποιήσει το ESP.
Παρά το sport χαρακτήρα του, το γαλλικό μοντέλο δεν θα κουράσει στην καθημερινότητα, αφού δεν έχουν γίνει μεγάλες θυσίες στον τομέα της άνεσης.
Το Peugeot 208 GTi 30th by Peugeot Sport, που κυκλοφόρησε το 2014, είναι μια ακόμα πιο «εμπρηστική» έκδοση του μοντέλου. Το μοτέρ αποδίδει 8 παραπάνω άλογα, με τις μεγαλύτερες αλλαγές να έχουν γίνει στον τομέα του στησίματος: Μπλοκέ διαφορικό, φρένα της Brembo, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδοι και πιο σφικτή ανάρτηση συντελούν σε έναν πιο hardcore χαρακτήρα.
Κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του Peugeot 208 GTi όταν αυτό ήταν καινούργιο, πριν από μια δεκαετία.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Peugeot 208 GTi |
Σελίδα 2 | Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi |
Σελίδα 3 | Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων |
Σελίδα 4 | Χωρίς φθορές στα ημι-bucket καθίσματα. Αν δείτε υγρασία φταίνε τα λάστιχα στις πόρτες |
Σελίδα 5 | Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 17.000 ευρώ |