Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi

12.712 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2024)
Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi

Το Peugeot 208 κυκλοφόρησε το 2012 ως ο αντικαταστάτης του 207. Η εμφάνιση του γαλλικού μικρού ήταν αρκετά πιο δυναμική σε σχέση με το παρελθόν, με το design να είναι νεανικό και ταυτόχρονα κομψό. Λίγους μήνες μετά το ντεμπούτο του μοντέλου, η Peugeot παρουσίασε την «καυτή» έκδοση που ακούει στο όνομα 208 GTi.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο THP κινητήρας 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 200 άλογα και 270 Nm ροπή. Το μοτέρ είναι αρκετά ελαστικό και επιταχύνει εμφατικά το αυτοκίνητο από τις 2.000 στροφές, με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται μέσα σε 6,8 δευτερόλεπτα.

Από τη στιγμή που αναφερόμαστε σε Peugeot με σήμα «GTi», η ανάρτηση δεν θα μπορούσε να έχει μείνει αναλλοίωτη σε σχέση με τα απλά μοντέλα. Η πιο σφιχτή ρύθμιση, σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, αποτελούν τη συνταγή της απόλαυσης σε δρόμους με στροφές. Οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες, ωστόσο το 208 GTi έχει υπερστροφικές τάσεις, ειδικά στην περίπτωση που ο οδηγός θα έχει απενεργοποιήσει το ESP.
Παρά το sport χαρακτήρα του, το γαλλικό μοντέλο δεν θα κουράσει στην καθημερινότητα, αφού δεν έχουν γίνει μεγάλες θυσίες στον τομέα της άνεσης.

Το Peugeot 208 GTi 30th by Peugeot Sport, που κυκλοφόρησε το 2014, είναι μια ακόμα πιο «εμπρηστική» έκδοση του μοντέλου. Το μοτέρ αποδίδει 8 παραπάνω άλογα, με τις μεγαλύτερες αλλαγές να έχουν γίνει στον τομέα του στησίματος: Μπλοκέ διαφορικό, φρένα της Brembo, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδοι και πιο σφικτή ανάρτηση συντελούν σε έναν πιο hardcore χαρακτήρα.
 
Κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του Peugeot 208 GTi όταν αυτό ήταν καινούργιο, πριν από μια δεκαετία.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Peugeot 208 GTi
Σελίδα 2Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi
Σελίδα 3Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων
Σελίδα 4Χωρίς φθορές στα ημι-bucket καθίσματα. Αν δείτε υγρασία φταίνε τα λάστιχα στις πόρτες
Σελίδα 5Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 17.000 ευρώ
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center