Χωρίς φθορές στα ημι-bucket καθίσματα. Αν δείτε υγρασία φταίνε τα λάστιχα στις πόρτες

12.709 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2024)
Χωρίς φθορές στα ημι-bucket καθίσματα. Αν δείτε υγρασία φταίνε τα λάστιχα στις πόρτες

Το Peugeot 208 GTi εξοπλίζεται με ημι-bucket καθίσματα, με τα πλαϊνά τμήματά τους να εξέχουν αρκετά προκειμένου να προσφέρουν αυξημένη πλευρική στήριξη. Μπορεί το αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο να έχει ξεπεράσει τη δεκαετία, ωστόσο δεν υπάρχουν αυξημένες φθορές στις επενδύσεις των καθισμάτων, κάτι που αποδεικνύει πως είναι ανθεκτικές στη χρήση και στην τριβή λόγω της επιβίβασης και αποβίβασης από το όχημα.


Παρομοίως, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα δεν εμφανίζουν γρατζουνιές και σημάδια, ενώ οι μοχλοί και οι διακόπτες δεν έχουν ξεβάψει από τη χρήση. Κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου παρατηρήσαμε πως τα πλαστικά δεν έτριζαν, γεγονός που δείχνει πως η συναρμογή είναι στιβαρή.

Περνώντας στα μηχανικά μέρη του γρήγορου Γάλλου, ο κινητήρας και το σασμάν δεν παρουσιάζουν διαρροές λαδιών. Χωρίς σημάδια φθοράς είναι και η ανάρτηση αλλά και τα φρένα του αυτοκινήτου.
Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο προέρχεται από νησί ή από ορεινή περιοχή με μεγάλη χιονόπτωση, καλό είναι να κάνετε έναν έλεγχο για σημάδια σκουριάς στο κάτω μέρος του αμαξώματος, κάτι που οφείλεται στην ελλειπή συντήρηση από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες. Παρόλα αυτά δεν υπάρχουν αναφορές για εκτενή διάβρωση στα 208, ούτε σε μοντέλα από τη Γερμανία.

Αν υπάρχει υγρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ο «συνήθης ύποπτος» είναι η τσιμούχα κάποιας πόρτας που μπορεί να μη σφραγίζει σωστά.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Peugeot 208 GTi
Σελίδα 2Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα το Peugeot 208 GTi
Σελίδα 3Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων
Σελίδα 4Χωρίς φθορές στα ημι-bucket καθίσματα. Αν δείτε υγρασία φταίνε τα λάστιχα στις πόρτες
Σελίδα 5Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 17.000 ευρώ
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL