Δοκιμή: Honda ZR-V e:HEV με 184 άλογα
3 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Honda ZR-V e:HEV με 184 άλογα

10.353 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2024)

- Κάνει πάνω από 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα
- Αρχοντικοί χώροι για επιβάτες, αλλά μέτριας χωρητικότητας το πορτ-μπαγκάζ
- Ευχάριστο στην οδήγηση με top επιδόσεις
- «Αγκάθι» η τιμή και τα φορολογικά βάρη λόγω 2λιτρου βενζινοκινητήρα

Κάνει πάνω από 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα

To ZR-V είναι full υβριδικό με 184 άλογα και 315 Nm ροπής και συνδυάζει 2 ηλεκτροκινητήρες με 2λιτρο βενζινοκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο. Αυτό λειτουργεί σαν CVT, χωρίς να είναι, αλλά και χωρίς να παράγει έντονο βουητό στην πλήρη επιτάχυνση. Το μεγάλο ατού είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ειδικά σε σχέση με τη δύναμη. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή που γυροφέρνει τα 6,2 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη πέφτει κάτω από 5,5 λτ./100 χλμ.. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 57 λίτρων, η πραγματική αυτονομία φτάνει έως και τα 1.100 χλμ. με ένα φουλάρισμα του ντεπόζιτου, ειδικά με επιλεγμένη τη λειτουργία ECO.

Αρχοντικοί χώροι για επιβάτες, αλλά μέτριας χωρητικότητας το πορτ-μπαγκάζ

Με μήκος 4,57 μέτρα το ZR-V τοποθετείται στην «καρδιά» της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV και μπαίνει ανάμεσα στο HR-V (4,34 μ.) και στο CR-V (4,71 μ.). Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι κορυφαίος (21 εκατοστά «αέρας» από την πλάτη του μπροστινού καθίσματος) και μεγαλύτερος ακόμα και σε από μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Ωστόσο η μπαταρία του υβριδικού συστήματος «κλέβει» χώρο από το πορτ μπαγκάζ, που είναι στα 390 λτ..

Ευχάριστο στην οδήγηση με top επιδόσεις

Το ZR-V καταφέρνει να είναι ένα από τα πιο fun to drive οικογενειακά SUV και μπορεί να αξιοποιήσει στην πράξη τις εξαιρετικές επιδόσεις (οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 7,6 δλ. και προσπέρασμα με 60-100 και 80-120 με 4,0 και 5,7 δλ. αντίστοιχα). Το τιμόνι περνάει άμεσα τις εντολές χαρίζοντας μια «ελαφρότητα» στο τρόπο που αλλάζει πορεία ακόμα και αν αυτό γίνει βίαια και το πλαίσιο δε χαμπαριάζει από τις δυνάμεις που ασκούνται στα στροφιλίκια. Εξαιρετική αίσθηση έχουν και τα φρένα. Το μόνο που μας προβλημάτισε είναι ο αυξημένος θόρυβος από την κύλιση των τροχών, που δεν συνάδει και την premium στόχευση του μοντέλου.

«Αγκάθι» η τιμή και τα φορολογικά βάρη λόγω 2λιτρου βενζινοκινητήρα

Σε επίπεδα (και μάλιστα υψηλά) premium είναι η τιμή «από» για το νέο Honda ZR-V. Tο νέο αποκλειστικά υβριδικό οικογενειακό SUV της Honda είναι διαθέσιμο από 44.500 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance, το οποίο βέβαια είναι πληρέστατο. Έχει τη διευρυμένη σουίτα SENSING της Honda με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και βοηθήματα οδηγού, διζωνικό κλιματισμό, 9άρα οθόνη, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και μπόλικους αυτοματισμούς (φώτα, υαλοκαθαριστήρες). Το επόμενο επίπεδο Style κοστίζει 48.500 ευρώ, το Sport 51.800 ευρώ και το κορυφαίο Advance, 55.800 ευρώ. Επιπλέον, το ZR-V αδικείται από το φορολογικό σύστημα και τα «βάρη» που ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας επιβάλει στον αγοραστή.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του υβριδικού Honda ZR-V με υβριδικό σύστημα κίνησης των 184 ίππων.

Σελίδα 2Οικογενειακό SUV από τη Honda με «τσουχτερή» τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, στιβαρό & πλουσιοπάροχο
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Επιταχύνει σαν GTi και κάνει 1000+ χλμ. με ένα γέμισμα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EUROINS PASXA
KIA