O 1.600αρης diesel που εφοδιάζει το Nissan Qashqai αποδίδει 130 ίππους και 320 Nm ροπής, προσφέροντας στο μοντέλο πολύ καλές επιδόσεις.

O 1.600αρης diesel που εφοδιάζει το Nissan Qashqai αποδίδει 130 ίππους και 320 Nm ροπής, προσφέροντας στο μοντέλο πολύ καλές επιδόσεις.

Είναι λίγα 1.600 κυβικά για ένα SUV; Ακόμη κι αν μιλάμε για ντίζελ;

9.693 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2014)

Μάθαμε στα δίλιτρα SUV, μετά μας έγδαρε ο φόρος και τα τερτίπια και τώρα είμαστε δύσπιστοι απέναντι στους μικρούς κυβισμούς; Μήπως δεν πρέπει; Γιατί μιλάμε για ντίζελ.

Τι λέγαμε όταν η VW λανσάρισε το Tiguan με 1.400άρι μοτέρ και τούρμπο; Από “λίγος είναι” οι πιο καχύποπτοι, μέχρι “θαυμάσια” οι περισσότερο ενθουσιώδεις. Και στην πορεία είδαμε ότι η VW έκανε την καλύτερη κίνηση για την ελληνική αγορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εντάξει, το Tiguan ήταν μικρόσωμο σε σχέση με τα ιαπωνικά SUV και έτσι πολλοί κατηγοριοποίησαν τους “μικρούς” κινητήρες με “μικρότερα” αμαξώματα.

Και έρχεται μετά πρώτη η Honda με το CRV και τώρα η Νissan με το X-Trail και μας το προσφέρουν με μοτέρ πετρελαίου μόλις 1,6 λίτρων. Θαυμάσια! Ή όχι; Μήπως γκρινιάζει κανείς;

Θα υπάρχουν πάντα αυτοί που ζουν στη δεκαετία του 60 και θέλουν κυβικά, κυβικά, κυβικά. Για τους πιο σύγχρονους αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν γύρω στα 150 άλογα και τουλάχιστον 20 κιλά ροπής. Όσα μάθαμε να δίνουν εκείνα τα δίλιτρα που τα κινούσαν όταν μπορούσαμε να τα αγοράσουμε στα 2.000 κυβικά.

Για τους πιο ενημερωμένους, τα κυβικά έχουν λίγη αξία, όταν μιλάνε τα νούμερα. Αυτά δηλαδή που είπαμε παραπάνω, η ισχύς και η ροπή. Οι Honda και Nissan έχουν πετύχει υψηλές αποδόσεις χωρίς τα δύο λίτρα.

Μόνο που εδώ μιλάμε για ντίζελ. Κι αν είναι τα άλογα λίγο πιο κάτω από το “ψυχολογικό” όριο των 150, στα 130 δηλαδή, η ροπή είναι 50% επάνω. Πενήντα τοις εκατό. Στα 32 κιλά ή 320 Νm όπως είναι το πιο σωστό.

Τα SUV αυτά πάνε καλύτερα από τα δίλιτρα του κοντινού παρελθόντος και δεν καίνε ούτε τα μισά στην πράξη. Εντάξει, δεν έχουν τετρακίνηση, που βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά από πότε παραπονιόμαστε και όταν μειώνονται αντί να αυξάνονται τα κόστη;

Τι λέτε λοιπόν; Επιμένετε ότι τα 1,6 λίτρα είναι λίγα για τόσο μεγάλα SUV; Ή βλέπετε τη μοναδική ευκαιρία που ανοίγεται και πάλι να αγοράσετε το αυτοκίνητο που θέλατε αλλά η φορολογία και το κόστος καυσίμων δεν σας άφηνε; Τι λέτε; 
Hyundai
OPEL