Οι οδηγοί της Formula 1 κατέκριναν την ταχύτητα του αυτοκινήτου ασφαλείας της Aston Martin, ωστόσο με επίσημη θέση που πήρε η FIA, λειτούργησε ως ασπίδα προστασίας στο safety car.
Απάντησε στους οδηγούς η FIA
Τα παράπονα που εξέφρασαν πολλοί οδηγοί της Formula 1 για τη χαμηλή ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το αυτοκίνητο ασφαλείας της Aston Martin, όταν χρειάζεται να προσφέρει τις υπηρεσίες του, έκαναν το γύρο του κόσμου. Η δημοσιότητα που πήρε το θέμα, ανάγκασε την FIA να τοποθετηθεί δημόσια, υπερασπίζοντας το εν λόγω safety car.
«Η FIA θα ήθελε να επαναλάβει ότι η κύρια λειτουργία του αυτοκινήτου ασφαλείας της Formula 1 δεν είναι φυσικά η απόλυτη ταχύτητα, αλλά η ασφάλεια των οδηγών, των κριτών και των αξιωματούχων» υποστήριξε αρχικά η FIA για να προσθέσει λίγο αργότερα στην ανακοίνωσή της πως «ο αντίκτυπος της ταχύτητας του αυτοκινήτου ασφαλείας στην απόδοση των μονοθεσίων που ακολουθούν είναι δευτερεύουσας σημασίας διότι είναι ίσος μεταξύ όλων των αγωνιζομένων».
Έκραξαν την Vantage, Verstappen και Russell
Με αυτά τα λόγια η FIA θέλησε να βάλει τέλος στην γκρίνια που έχει υπάρξει από τους πιλότους. Θυμίζουμε πως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Max Verstappen χαρακτήρισε «χελώνα» το αυτοκίνητο ασφαλείας της Aston Martin, καθώς η Vantage αδυνατούσε να κινηθεί γρήγορα στην πίστα της Aυστραλίας με αποτέλεσμα ο ίδιος αλλά και άλλοι οδηγοί να μην μπορούν να κρατήσουν σε καλή θερμοκρασία τα ελαστικά τους. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του George Russell που σημείωσε πως το αυτοκίνητο ασφαλείας της Mercedes-AMG είναι 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από την Aston Martin.
Αποδίδει 200 άλογα παραπάνω το safety car της Mercedes
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η Mercedes-AMG GT Black Series αποδίδει 730 άλογα τη στιγμή που ο twin-turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων της Aston Martin Vantage αποδίδει 200 άλογα λιγότερα.
«Ασπίδα» στο safety car της Aston Martin στην F1 μπήκε η FIA.
-Απάντησε στους οδηγούς, ξεκαθαρίζοντας ποιος είναι ο ρόλος του.
-«Στόχος του safety car είναι η ασφάλεια και όχι η ταχύτητα», τονίζει.
-Όλα αυτά μετά από το χοντρό κράξιμο των οδηγών για την ταχύτητα που έχει η Vantage εντός πίστας.
Μήπως πρέπει να οριστεί ένα safety car για να μην υπάρχει αυτή η διαφορά στην ταχύτητα ανάμεσα στην Aston Martin και την Mercedes;