Με νέα εξωτερικά χαρακτηριστικά αλλά και νέες επιλογές χρωμάτων παρουσιάστηκαν επίσημα τα ανανεωμένα Abarth 595 και 695.

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι λιγότερο έντονες.

Tα μοντέλα θα προσφέρονται σε πέντε εκδόσεις, με καθεμία να κερδίζει μια μοναδική λεπτομέρεια που την ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες.

Στο κομμάτι των κινητήρων θα βρούμε την ίδια υπερτροφοδοτούμενη μονάδα 1,4 λίτρων.

«Φρεσκάρισμα» για τα Abarth 595 και 695

2.716 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2018)

Με νέα εξωτερικά χαρακτηριστικά αλλά και νέες επιλογές χρωμάτων παρουσιάστηκαν επίσημα τα ανανεωμένα Abarth 595 και 695.

Ξεκινώντας από το εμπρόσθιο μέρος, ένας νέος προφυλακτήρας παίρνει θέση, ο οποίος διαθέτει ένα μεγάλο κεντρικό αεραγωγό που εκτός από το γεγονός πως κάνει την εμφάνισή του αυτοκινήτου ακόμα πιο επιθετική, υποστηρίζεται πως αυξάνει την ψύξη του κινητήρα κατά 18%. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι λιγότερο έντονες καθώς υπάρχει ένας αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί τα δύο ζευγάρια των απολήξεων του συστήματος εξάτμισης.
 
Από κει και πέρα τα μοντέλα θα προσφέρονται σε πέντε εκδόσεις, με καθεμία να κερδίζει μια μοναδική λεπτομέρεια που την ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Για παράδειγμα στο 595 οι δύο προφυλακτήρες λαμβάνουν μαύρα ματ χαρακτηριστικά, στο 595 Turismo είναι στο χρώμα του αμαξώματος και γκρι στο 595 Competizione. Τόσο το Competizione όσο και το Pista έχουν την επιλογή ενός νέου ανοιχτού πράσινου χρώματος αλλά και μία μαύρη οροφή.
Η πέμπτη έκδοση 698 Rivale σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον ιταλικό κατασκευαστή σκαφών Riva και το αυτοκίνητο προσφέρεται τόσο ως hatchback όσο και ως κάμπριο.
 
Στο εσωτερικό η διακόσμηση διατηρεί την ίδια λογική με αυτή του εξωτερικού μέρους και στις πέντε εκδόσεις ενώ όποιος επιθυμεί μπορεί προσθέσει επιπλέον χαρακτηριστικά από τον προαιρετικό κατάλογο. Αξίζει να σημειωθεί πως όπως και πριν έτσι και τώρα το 595 είναι εξοπλισμένο με μια ενεργή σπορ εξάτμιση που βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων Competizione και Pista.
 
Στο κομμάτι των κινητήρων θα βρούμε την ίδια υπερτροφοδοτούμενη μονάδα 1,4 λίτρων όπως και πριν, η οποία είναι ρυθμισμένη για να προσφέρει 140 ίππους στο 595, 160 άλογα στην έκδοση Pista, 165 στην Turismo και 180 ίππους στις Competizione και Rivale, με το πιο ισχυρό μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα. Όλα τα μοντέλα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ενώ στη διάθεση των πελατών βρίσκονται και αυτόματα κιβώτια.
 
Τέλος να σημειωθεί πως το Competizione παίρνει περαιτέρω μηχανικές αναβαθμίσεις για να ξεχωρίσει από τα χαμηλότερα μοντέλα της σειράς μέρος των οποίων είναι ένα νέο σύστημα ανάρτησης Koni και φρένα Brembo.  

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER