Είναι το 2016 η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας;

Είναι το 2016 η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας;

Η χρονιά της το 2016

2.512 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2016)

Η Fiat γιγαντώνεται ως όμιλος FCA, η Ferrari μπήκε χρηματιστήριο και η Alfa ετοιμάζει την αντεπίθεσή της. Μήπως το 2016 θα είναι η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας;

Με τον όμιλο Fiat να

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

γιγαντώνεται (FCA πλέον) τα τελευταία χρόνια, θα ήταν εύκολο κανείς να πει πως η ιταλικήαυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στην καλύτερη φάση της. Μήπως όμως σε αντίθεσημε τον όμιλο Fiat, οι ιταλικές μάρκες περιμένουν από το 2016 ναείναι η καλύτερη χρονιά τους;

Μισό λεπτό. ¶λλο Fiat καιάλλο ιταλικές μάρκες; Πως γίνεται αυτό; Είναι καθαρά θέμα οργάνωσης. Βλέπεις η Fiat δεν είναι απλά μια μάρκα, αλλά ένας όμιλος ο οποίος γιγαντώθηκε ταπροηγούμενα χρόνια με την εξαγορά της Chrysler. Ο όμιλος Fiat σήμεραεκτός από τις Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Maserati, περιλαμβάνει την Chrysler, την Dodge, την Ram και τηνJeep.

Σε ότι αφορά τιςπωλήσεις, ο αμερικανικός κλάδος του ομίλου έχει σχεδόν το 60% με το ιταλικόσκέλος, βασικά δηλαδή την μάρκα Fiat να μετρά το υπόλοιπο. Μπορεί ο όμιλος λοιπόν να«πετάει», οι ιταλικές μάρκες όμως περιμένουν ακόμη τη δική τους άνοιξη.

Δεν είναι τόσο η Fiat, που βρήκε μέσα από τη νεοσύστατη γκάμα του 500 (500L, 500X) έναμοντέλο που την ανέβασε κατηγορία και παίζει πλέον παγκόσμια απέναντι σε όλες,και κυρίως τις premium μάρκες, εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη κερδοφορία.

Είναι η υπόλοιπη Fiat, που παραδοσιακά αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά των μοντέλων που πωλούνται στην(νότια κυρίως Ευρώπη). Εκτός από το ολοκαίνουργιο 124 Spider, σήμερα η Fiat, έχει μείνει με το Panda, που κρατάει τη μάρκα, και ένα Punto που διανύει πλέον τη δεύτερη δεκαετία ζωής στηγκάμα. Το νέο Tipo ακόμη δεν έχει δείξει δείγμα γραφής, φαίνεται όμως πως έχει στόχο κυρίωςτην μεγάλη αγορά της Μ. Ανατολής και βόρειας Αφρικής και Μεσογείου, καιλιγότερο τη βόρεια Ευρώπη. Εδώ το 2016 περιμένουμε να δούμε εξελίξεις.

Εξελίξεις περιμένουμε καιστην premium μάρκα του ομίλου. Η Maserati έχει βάλει στόχο να διπλασιάσει τα νούμερά της στις 70.000 μονάδες,επέκταση που θα έρθει με το νέο της SUV, το Levante, σε μία αγορά που διψάει για ακριβά SUV.

Την ίδια στιγμήπεριμένουμε και νέα από την Alfa Romeo πουπερίμενε με υπομονή τόσα χρόνια να υλοποιηθούν όλα τα υπόλοιπα σχέδια τουομίλου για να έρθει η σειρά της. Η νέα Giulia θα έρθει, αν δεν έχουμε τίποτα εκπλήξεις, μέσα στο 2016, αν και η γκάμαπου στηριχθεί πάνω στο νέο πισωκίνητο μοντέλο της μάρκας έχει πάρει ήδη αναβολήγια το τέλος της δεκαετίας. Ακόμη κι έτσι όμως μιλάμε για ένα μοντέλο πουαναμένεται να σηκώσει τις πωλήσεις πάνω από τις 100.000 για πρώτη φορά μετά το2012.

Εσείς τι άλλο περιμένετεαπό τις ιταλικές μάρκες το 2016; Τι μοντέλα αδημονείτε να δείτε από κοντά καιτι άλλο θα θέλατε να δείτε; Και τελικά τι λέτε, θα είναι το 2016 η χρονιά τωνΙταλών; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
citroen