Μετά τη BMW, η Toyota συνεργάζεται και με την VW, δίνοντάς της τον κινητήρα 1,4 D-4D του Yaris, για το Polo diesel.

Μετά τη BMW, η Toyota συνεργάζεται και με την VW, δίνοντάς της τον κινητήρα 1,4 D-4D του Yaris, για το Polo diesel.

Κινητήρας Toyota στο Polo

18.454 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2015)

Μετά τη BMW, η Toyota συνεργάζεται και με την VW, δίνοντάς της τον κινητήρα 1,4 D-4D του Yaris, για το Polo diesel.

Οι πολύ καλές σχέσεις της Toyota και της VW χρονολογούνται από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, οπότε τα pick – ups VW Taro και Toyota Hi-Lux μοιράζονταν τα ίδια μηχανικά μέρη.Αλλωστε δεν είναι και η πρώτη φορά που η Toyota δανείζει τεχνολογία στην Ευρώπη. Η BMW παίρνει τεχνογνωσία από την Toyota για τα υβριδικά της, ενώ της έδωσε ως αντάλλαγμα τον 1.200άρη turbo βενζίνης που εξοπλίζει το ανανεωμένο Auris, που θα δούμε σύντομα και στην Ελλάδα.
Η πληροφορία έφτασε σήμερα το πρωί από το γραφείο τύπου της VW Γερμανίας: 
Subject: AW: VW Polo`s 1.4 TDI engine goes out at low speeds«Following our long standing relationship with Toyota, finally agreement has been reached so the Polo 1,4 TDI will be equipped with the 1,4 D-4D Toyota engine, combined with its 6 speed manual transmission. This agreement will become effective as of April 15th 2015». 
Η ιστορία έχει ξεκινήσει πριν από περίπου ένα μήνα, με το θέμα του Auto Τρίτη για το Polo diesel που «σβήνει στις χαμηλές». Το θέμα έφτασε στη Γερμανία και το εκεί Γραφείου Τύπου μας είχε πει: «Οι μηχανικοί του VW Group δουλεύουν σε τρελούς ρυθμούς και με απόλυτη προτεραιότητα για να βρουν λύση. Δυστυχώς δεν ξέρουμε πότε».Δείτε εδώ την αρχική επιστολή του VW GroupΩστόσο, ορθόδοξη λύση για το πρόβλημα δε φαινόταν να βρίσκεται. Και η αιτία είναι στους ρύπους. Για να μπορέσει ο κινητήρας να μη σβήνει, αναγκαστικά πρέπει να του γίνουν άλλες ρυθμίσεις, που ανεβάζουν του ρύπους και την κατανάλωση. Οπότε το Polo δεν μπορεί να εξακολουθεί να υπερηφανεύεται ότι καίει μόνο 3,1 λτ./100 χλμ. και ότι εκπέμπει μόλις 82 γρ./χλμ.
Αν δε ισχύσει αυτό, τότε η VW θα έχει πρόβλημα με το μέσον όρο εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητά της, με αποτέλεσμα να κληθεί να πληρώσει υπέρογκα ποσά σε φόρους. 
Θυμίζουμε τι ισχύει: Από το 2015 όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να έχουν μέσον όρο εκπομπών ρύπων (CO2) 130 γρ./χλμ. για το στόλο των καινούριων αυτοκινήτων που πουλάνε. Αν ξεπεράσουν αυτό το όριο εκπομπών κατά μέσον όρο, τότε υποχρεούνται να πληρώσουν υπέρογκα πρόστιμα.
 Τη λύση στο πρόβλημα της VW θα δώσει τελικά η Toyota, σύμφωνα με το τελευταίο update που μας ήρθε από τη Γερμανία. Αυτή συνοψίζεται στην παραχώρηση των δικαιωμάτων χρήσης του diesel κινητήρα της, 1,4 D-4D, που είναι από τους πλέον καταξιωμένους στην αγορά και εξοπλίζει τα best sellers Yaris και Auris. Ο κινητήρας αυτός ταιριάζει «κουτί» στο Polo, λόγω κυβισμού, ενώ αναμένεται να του αναβαθμίσει και τις επιδόσεις. Μαζί με τον κινητήρα πάει «πακέτο» και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota, που θα αντικαταστήσει το 5άρι της VW. Στις αυτόματες εκδόσεις, αναμένεται να συνεχίσει να χρησιμοποιείται το 7άρι αυτόματο DSG της VW. 
Ο κινητήρας αυτός θα αποδίδει, όπως και στο Yaris, 90 ίππους. Ωστόσο, με 99 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων, το θέμα με το μέσον όρο των ρύπων της VW δε φαίνεται να λύνεται. Κι όμως. Η πραγματικότητα είναι ότι η Toyota μπορεί να εγγυηθεί και γι΄αυτό. Η ιαπωνική εταιρεία έχει μακρόχρονη παράδοση στα υβριδικά μοντέλα, οπότε έχει πολύ χαμηλό μέσον όρο ρύπων στο στόλο των μοντέλων της. Από την άλλη, ας μην ξεχνάμε ότι στη VW ανήκουν οι ενεργοβόρες Porsche, Lamborghini, Bugatti & Bentley, τα μοντέλα των οποίων ανεβάζουν κατακόρυφα το μέσον όρο εκπομπών ρύπων του γερμανικού ομίλου. Έτσι, τα λίγα παραπάνω γρ./χλμ. CO2 που θα προσθέσει η χρήση του ιαπωνικού κινητήρα στο Polo, η συμφωνία προβλέπει να τα «φορτωθεί» η Toyota που έχει περιθώρια. 
Αυτό σημαίνει ότι από τις αρχές Μαΐου, τα Polo diesel που θα διατίθενται στην Ελλάδα, θα είναι εξοπλισμένα με τον ίδιο κινητήρα και 6άρι κιβώτιο που «φοράει» και το Toyota Yaris diesel. 
Και μετά καθόμαστε και «σφαζόμαστε» για την μεγάλη κόντρα Γερμανίας – Ιαπωνίας. Ποια κόντρα; 
Πώς σας φαίνεται η εξέλιξη αυτή; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center