Μεταχειρισμένα «πυραυλάκια»: Peugeot 208 GTi VS VW Polo GTI

Μεταχειρισμένα «πυραυλάκια»: Peugeot 208 GTi VS VW Polo GTI

3.913 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2024)

208 GTi: Κοστίζουν από 11.000 μέχρι 19.000 ευρώ. Polo GTI: Από 9.000 έως 22.000 ευρώ.
208 GTi: Μικροβλάβες στους πολλαπλασιαστές και την αντλία βενζίνης.
Polo GTI: Χαλαρώνει η καδένα στο μοτέρ 1,4 λίτρων. Απότομη η λειτουργία του DSG.
Πηγές υγρασίας: Τα λάστιχα στις πόρτες του 208, οι νεροχύτες της ηλιοροφής του Polo.

208 GTi: Κοστίζουν από 11.000 μέχρι 19.000 ευρώ. Polo GTI: Από 9.000 έως 22.000 ευρώ

Τα hot-hatches είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία αυτοκινήτων που απευθύνεται στους εραστές της γρήγορης οδήγησης. Δύο μικρά GTI του πρόσφατου παρελθόντος που ήταν ποθητά ως καινούργια είναι το Peugeot 208 GTi και το VW Polo GTI. Χάρη στην αγορά μεταχειρισμένων πλέον τα δυο μοντέλα είναι αρκετά προσιτά. Πόσο συνετή επιλογή αποτελούν όμως; Συγκρίνουμε το 208 GTi (2012-2018) με το VW Polo GTI της πέμπτης γενιάς (2009-2017), αφού ήταν σε παραγωγή την ίδια χρονική περίοδο και επιπλέον πωλούνται σε παραπλήσιες τιμές, με το γαλλικό μοντέλο να κοστίζει από 11.000 μέχρι 19.000 ευρώ και το γερμανικό από 9.000 έως 22.000 ευρώ. Θα καταγράψουμε τις τυπικές φθορές που αναμένεται να βρείτε σε κάποιο μεταχειρισμένο μοντέλο, καθώς και τις πιο συνηθισμένες βλάβες που παρουσιάζονται στα δύο οχήματα.

208 GTi: Μικροβλάβες στους πολλαπλασιαστές και την αντλία βενζίνης

Το Peugeot 208 GTi εφοδιάζεται με τον THP κινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 200 ή 208 άλογα (τα τελευταία στην περίπτωση της έκδοσης 208 GTi 30th by Peugeot Sport). Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αξιόπιστο και πιο ανθεκτικό συγκριτικά με τις πιο ήπιες εκδόσεις των 156 και 163 ίππων, με τις πιθανές βλάβες που ίσως παρουσιάσει να είναι μικρές και να εστιάζονται στους πολλαπλασιαστές και στην αντλία βενζίνης.

Polo GTI: Χαλαρώνει η καδένα στο μοτέρ 1,4 λίτρων. Απότομη η λειτουργία του DSG

Τα πρώτα VW Polo MK5 GTI, χρονολογίας από το 2009 μέχρι το 2014, διέθεταν τον 1.400αρη TSI κινητήρα με απόδοση 180 άλογα. Στο συγκεκριμένο μοτέρ υπάρχει περίπτωση να χαλαρώσει η καδένα χρονισμού. Τα facelifted μοντέλα, παραγωγής από το 2014 μέχρι το 2019, έχουν μοτέρ 1,8 λίτρων με 192 άλογα, το οποίο είναι πιο απροβλημάτιστο. Όσον αφορά στα DSG κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, έχει παρατηρηθεί πως με το πέρασμα των χιλιομέτρων γίνονται πιο απότομες οι αλλαγές σχέσεων. 

Πηγές υγρασίας: Τα λάστιχα στις πόρτες του 208, οι νεροχύτες της ηλιοροφής του Polo

Αν βρείτε υγρασία στην καμπίνα του Peugeot 208, τότε υπαίτιο είναι το λάστιχο σε μία από τις πόρτες του αυτοκινήτου, το οποίο δεν σφραγίζει σωστά. Αντίστοιχα, αν το VW Polo διαθέτει ηλιοροφή και παρατηρήσετε το ίδιο, κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να καθαριστούν οι νεροχύτες της ηλιοροφής, κάτι που είναι εύκολο να γίνει.
 
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων ως μεταχειρισμένα, ενώ κάνοντας κλικ εδώ θα βρείτε όλες τις δοκιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του AutoTriti.

Σελίδα 2Peugeot 208 GTi: Μεταχειρισμένα κοστίζουν από 11.000 μέχρι 19.000 ευρώ
Σελίδα 3VW Polo GTI: Οι τιμές των μεταχειρισμένων κυμαίνονται μεταξύ 9.000 και 22.000 ευρώ
Σελίδα 4Μεταχειρισμένα Peugeot 208 GTi και VW Polo GTI: Πόσο καλά είναι;
FORD E-TRANSIT
test center