Σας βγάζουν τα φτηνά καύσιμα από το δίλημμα, ή ίσα ίσα σας βάζουν περισσότερο στην «πρίζα» γιατί τώρα το κόστος χρήσης του ντίζελ είναι ακόμη χαμηλότερο;
Μήπως τώρα που είναι τα καύσιμα φτηνότερα, μπορείτε να αγοράσετε βενζινοκίνητα αυτοκίνητα άφοβα;
6.450 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2014)
Αν η επιλογή ντίζελ αυτοκινήτου γίνεται με ένα σωρό υπολογισμούς για το πόσο πιο ακριβό είναι από το βενζινοκίνητο, για το πόσο πιο ακριβή είναι η βενζίνη από το ντίζελ στο πρατήριο και για το σε πόσο καιρό θα γίνει η απόσβεση, μήπως τώρα που είναι τα καύσιμα πιο φτηνά θα διαλέξετε βενζινοκίνητο για να τελειώνετε;
Βλέπεις η επιλογή ενός ντίζελ αυτοκινήτου δεν είναι απλή υπόθεση. Υπάρχει αυτή η ενοχλητική λεπτομέρεια της υψηλότερης τιμής αγοράς. Όσο κι αν θα σου επιστρέψει τα λεφτά του στη χρήση από την πρώτη επίσκεψη στο πρατήριο, όσο κι αν θα τα πάρεις πίσω στο ακέραιο όταν το πουλήσεις, δεν μειώνει το αγκάθι της υψηλότερης τιμής. Ότι και να λέμε για μετά, τώρα πρέπει να δώσεις αρκετές εκατοντάδες ευρώ παραπάνω.
Με τη βενζίνη το πράγμα είναι απλό. Εξάλλου αυτή ξέρουμε, αυτήν εμπιστευόμαστε. Δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν θέλουν ντίζελ για τον λόγο ότι είναι διαφορετικό. Ο θόρυβος, ο τρόπος λειτουργίας, ακόμη και ο τρόπος οδήγησης είναι κάτι νέο σε σχέση με αυτό που ξέρουν από τη βενζίνη.Όταν λοιπόν τα καύσιμα υποχωρούν 40% στην τιμή του βαρελιού και αναμένεται να πέσουν κι άλλο με αποτέλεσμα να έχουμε και σχετικά φθηνότερα καύσιμα στο πρατήριο, μήπως να πάρει κανείς βενζινοκίνητο να τελειώνει;
Σαφώς η τιμή όλων των καυσίμων μειώνεται, τόσο της βενζίνης όσο και του ντίζελ. Και όταν τα βάλεις κάτω και κάνεις τους υπολογισμούς σου, πάλι το πιθανότερο θα είναι το ντίζελ να βγει πιο συμφέρον.
Όμως με την βενζίνη φθηνή και τα ντίζελ αυτοκίνητα ακόμη ακριβά, το χάπι χρυσώνεται πιο εύκολα. Το πράγμα δεν είναι δα και τόσο τραγικό. Μήπως μάλιστα, και δεδομένων των νέων βενζινοκινητήρων, είναι και καλύτερα.
Εσείς όμως τι λέτε; Σας βγάζουν τα φτηνά καύσιμα από το δίλημμα, ή ίσα ίσα σας βάζουν περισσότερο στην «πρίζα» γιατί τώρα το κόστος χρήσης του ντίζελ είναι ακόμη χαμηλότερο; Και τελικά τι θα προτιμήσετε με τις νέες τιμές των καυσίμων;
Οσο και να πεσει η τιμη καυσιμων, ακομα και 0.80 να παει η βενζινη, εαν οι μισθοι δεν ξαναγινουν οπως ηταν και κατι παραπανω, αυτοκινητο το 80% δεν μπορει να αγορασει!!
Το 20% που μπορει να αγορασει αυτοκινητο καινουριο αυτην την εποχη, σιγουρα δεν θα κολλησει στην τιμη καυσιμου, ωστε να επιλεξει πετρελαιο η βενζινα. Μακαρι να ειχα ΜΟΝΟ αυτο το προβλημα
Να πω την αληθεια εδω και τρια χρονια ψαχνω να παρω αμαξι.Το προηγουμενο που ειχα ηταν ενα hundai Matrix 1600cc.Μιλαμε για μεγαλο κουβα καλο σαν χωρους αλλα επρεπενα εισαι διπλα σε βενζιναδικα να ριχνεις 20ρικα.Η πιθανη μετατρωπη σε αεριο επισεις δεν θα με εσωζε απο τελοι κυκλοφοριας + ασφαλεια ενα ποσο της ταξης 500 για τον μηνα Δεκενβριο. Δηλαδη ενας ολοκληρος μισθος επρεπε να φυγει υπερ αυοτκινητου.Ε ολα αυτα με εκαναν και ευτηχως το πουλησα.Τωρα ψαχνω για 1000αρι με 1200αρι μπορω να πω οτι πολλα και καλα μοντελα υπαρχουν στην αγορα.(Π.χ FORD FOCUS,FIESTA με τρομερους κινητιρες σε 1000αρι με το ECOBOOST.Μιλαμε για τρελλα γκαζια χωρις να ξεφευγει σε καταναλωση.Fiat Panta 0,9 Twinair επισεις με πολλα καλα θετικα χαρακτιριστικα,και πολλες αλλες εταιριες συγνωμη αν παραλιψα καπια.)Δηλαδη ενα 1000αρικι θα σου βγει 8500 με 9000 στην χηροτερη περιπτωση.Ενω τα πετρελεωκινητα καθως και αυτα του φυσικου αεριου ξεφευγουν πολυ οι τιμες τους.( απο 12.500 μεχρι και 13-14.000.)Δηλαδη μια διαφορα τον 5000 ευρω που αν το υπολογισεις την τιμη της βενζινης αυτην την στιγμη και με 15.000 χλμ αν κανεις το χρονο.Με αυτα τα χρηματα κανεις πεντε χρονια καυσιμα με βενζινη πιστευω οτι δεν ειναι και λιγα.
Aν και με τα καύσιμα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, πιστεύω ότι η τιμή των υγρών καυσίμων δεν θα ανέβει στο μέλλον, τουλάχιστον όσο το φυσικό αέριο ρέει.
Ομως, πιστεύω ότι η οικονομία στα καύσιμα και γενικά στην ενέργεια πρέπει να είναι φιλοσοφία ζωής και όχι ευκαιριακή ή συγκυριακή. Συνεπώς το ζήτημα ουσιαστικά δεν είναι ντίζελ ή βενζίνη, αλλά να περάσουμε σε σύγχρονα οικονομικά συστήματα κίνησης (για να περιλάβουμε και τα υβριδικά), και κυρίως να εφαρμόζουμε οικονομικούς τρόπους οδήγησης, όταν δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος για το αντίθετο.
Κανείς δεν μας βεβαιώνει για το αν η διεθνής τιμή του πετρελαίου θα κατεβεί ή θα ανεβεί στο μέλλον. Επομένως η τιμή της βενζίνης δεν είναι ουσιαστικό κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου.
Οκ η τιμή πετρελαίου στο βαρέλι έπεσε 40% και στα
βενζινάδικα η τιμή βενζίνης έπεσε 15 λεπτά. Δεν το θεωρώ σοβαρό λόγο να αγοράσω
καινούριο αυτοκίνητο.
Δεν πρέπει να κοιτάμε κοντόφθαλμα. Επειδή η βενζίνη έπεσε τώρα, δεν ξέρουμε τι θα γίνει σε 3-6 ή ένα χρόνο από τώρα! Και με δεδομένο ότι δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο κάθε χρόνο, θεωρώ άστοχη την κίνηση ενός βενζινοκίνητου. Μόνο η ροπή και η αξιοπιστία που έχει το ντίζελ αρκεί από μόνο του!
Θα αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο μόλις μου χτυπήσει την πόρτα στο διαμέρισμα που κατοικώ η ανάπτυξη.
Οσο και να πεσει η τιμη καυσιμων, ακομα και 0.80 να παει η βενζινη, εαν οι μισθοι δεν ξαναγινουν οπως ηταν και κατι παραπανω, αυτοκινητο το 80% δεν μπορει να αγορασει!!
Να πω την αληθεια εδω και τρια χρονια ψαχνω να παρω αμαξι.Το προηγουμενο που ειχα ηταν ενα hundai Matrix 1600cc.Μιλαμε για μεγαλο κουβα καλο σαν χωρους αλλα επρεπενα εισαι διπλα σε βενζιναδικα να ριχνεις 20ρικα.Η πιθανη μετατρωπη σε αεριο επισεις δεν θα με εσωζε απο τελοι κυκλοφοριας + ασφαλεια ενα ποσο της ταξης 500 για τον μηνα Δεκενβριο. Δηλαδη ενας ολοκληρος μισθος επρεπε να φυγει υπερ αυοτκινητου.Ε ολα αυτα με εκαναν και ευτηχως το πουλησα.Τωρα ψαχνω για 1000αρι με 1200αρι μπορω να πω οτι πολλα και καλα μοντελα υπαρχουν στην αγορα.(Π.χ FORD FOCUS,FIESTA με τρομερους κινητιρες σε 1000αρι με το ECOBOOST.Μιλαμε για τρελλα γκαζια χωρις να ξεφευγει σε καταναλωση.Fiat Panta 0,9 Twinair επισεις με πολλα καλα θετικα χαρακτιριστικα,και πολλες αλλες εταιριες συγνωμη αν παραλιψα καπια.)Δηλαδη ενα 1000αρικι θα σου βγει 8500 με 9000 στην χηροτερη περιπτωση.Ενω τα πετρελεωκινητα καθως και αυτα του φυσικου αεριου ξεφευγουν πολυ οι τιμες τους.( απο 12.500 μεχρι και 13-14.000.)Δηλαδη μια διαφορα τον 5000 ευρω που αν το υπολογισεις την τιμη της βενζινης αυτην την στιγμη και με 15.000 χλμ αν κανεις το χρονο.Με αυτα τα χρηματα κανεις πεντε χρονια καυσιμα με βενζινη πιστευω οτι δεν ειναι και λιγα.
Aν και με τα καύσιμα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, πιστεύω ότι η τιμή των υγρών καυσίμων δεν θα ανέβει στο μέλλον, τουλάχιστον όσο το φυσικό αέριο ρέει.
Και να μας βεβαίωνε φίλε Στάθη θα τον πιστευαμε?
Κανείς δεν μας βεβαιώνει για το αν η διεθνής τιμή του πετρελαίου θα κατεβεί ή θα ανεβεί στο μέλλον. Επομένως η τιμή της βενζίνης δεν είναι ουσιαστικό κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου.
Οκ η τιμή πετρελαίου στο βαρέλι έπεσε 40% και στα βενζινάδικα η τιμή βενζίνης έπεσε 15 λεπτά. Δεν το θεωρώ σοβαρό λόγο να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο.
Δεν πρέπει να κοιτάμε κοντόφθαλμα. Επειδή η βενζίνη έπεσε τώρα, δεν ξέρουμε τι θα γίνει σε 3-6 ή ένα χρόνο από τώρα! Και με δεδομένο ότι δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο κάθε χρόνο, θεωρώ άστοχη την κίνηση ενός βενζινοκίνητου. Μόνο η ροπή και η αξιοπιστία που έχει το ντίζελ αρκεί από μόνο του!