Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τα πλάνα της με σκοπό να μειώσει κατά 90 τοις εκατό τις εκπομπές ρύπων μέχρι το 2050.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τα πλάνα της με σκοπό να μειώσει κατά 90 τοις εκατό τις εκπομπές ρύπων μέχρι το 2050.

Νέα κιβώτια & κινητήρες Toyota (+videos)

5.242 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2016)

Η Toyota ανακοίνωσε τα πλάνα της όσον αφορά νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, νέα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, αλλά και μια ελαφρύτερη και μικρότερη σε μέγεθος υβριδική μονάδα.

Τον τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί μια παγκόσμια τάση με απώτερο σκοπό την μείωση των εκπομπών ρύπων. Έτσι η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε ορισμένες αλλαγές στα μηχανικά σύνολα που θα εξοπλίζουν τα μοντέλα της, προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων.

Δύο νέα αυτόματα κιβώτια 8 και 10 ταχυτήτων ανακοινώθηκαν από την Toyota, όπως και ένας νέος κινητήρας 2,5 λτ.

Δύο νέα αυτόματα κιβώτια 8 και 10 ταχυτήτων ανακοινώθηκαν από την Toyota, όπως και ένας νέος κινητήρας 2,5 λτ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η αρχή θα γίνει το προσεχές έτος με νέους κινητήρες, νέα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, αλλά και νέα υβριδικά συστήματα για τα οποία, σύμφωνα με ισχυρισμούς της φίρμας, θα γίνει προσπάθεια να ενταχθούν στο 60 τοις εκατό των μοντέλων που θα πωλούνται σε Ασία, Ευρώπη και Ηνωμένες Πολιτείας μέχρι το 2021.

Στο χορό των 10τάχυτων αυτόματων κιβωτίων λοιπόν, μπαίνει η Toyota λανσάροντας δύο νέα κιβώτια, συμβατά με τη νέα πλατφόρμα TNGA, τα οποία ονομάζονται DirectShift-8AT και DirectShift-10AT. Εκτός των περισσότερων σχέσεων τα νέα κιβώτια έχουν να επιδείξουν και νέες τεχνολογίες, προκειμένου να υπάρχουν λιγότερες φθορές στα γρανάζια. Πέραν αυτού έχει επιστρατευθεί και ένας νέος μετατροπέας ροπής, με την εταιρεία να υπόσχεται  εξαιρετικά πολιτισμένο χαρακτήρα με ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, μικρότερες απώλειες ροπής και πιο άμεση απόκριση σε επιτάχυνση.
 

Στο πεδίο των κινητήρων η Toyota ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός νέου τετρακύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 2,5 λτ. ο οποίος σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της φίρμας θα συνδυάζει μειωμένη κατά 20 τοις εκατό κατανάλωση με βελτίωση της απόδοσης κατά 10 τοις εκατό. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει θερμική απόδοση 40 τοις εκατό, μια από τις μεγαλύτερες τιμές που συναντώνται.

Όσον αφορά τα υβριδικά συστήματα, μια τεχνολογία της οποίας η Toyota έχει υπάρξει ένθερμη υποστηρίκτρια, παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα, που ονομάζεται Multistage Toyota Hybrid System II, το οποίο πέραν του ότι είναι μικρότερο και ελαφρύτερο, είναι και πιο αποδοτικό από τον προκάτοχό του. Επιπλέον, μπορεί να μεταδώσει περισσότερη δύναμη στους τροχούς στο πρόγραμμα EV.

Τέλος, η ιαπωνική τεχνολογική αντεπίθεση, όπως ισχυρίζεται η μάρκας, περιλαμβάνει 17 διαφορετικές version 9 κινητήρων, 10 εκδόσεις τεσσάρων συστημάτων μετάδοσης και 10 εκδόσεις έξι υβριδικών συστημάτων κίνησης ως το 2021. Όλα τα παραπάνω είναι μέρος του σχεδίου της μάρκας για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 90 τοις εκατό μέχρι το 2050.
 
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN