Το Toyota Prius αλλάζει και στη νέα του γενιά έρχεται για να τονίσει τη φουτουριστική του υπόσταση σε αμάξωμα και εσωτερικό, αλλά και να δώσει έμφαση και σε τομείς όπως η οδική συμπεριφορά και η οδηγική ευχαρίστηση.
Εμφάνιση-Διαστάσεις: Πιο ακραίο…Από το σχεδόν 1 όγκου αμάξωμα του προηγούμενου Prius, το 4ης γενιάς υβριδικό μοντέλο περνά σε νέες φόρμες, που το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό και επιθετικό. Το αμάξωμα λοιπόν αλλάζει όντας πλέον περισσότερο 3 όγκων, χαμηλώνει (κατά 20 χλστ.) και παράλληλα αποκτά πιο ακραία σχεδιαστικά μοτίβα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Ειδικότερα, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουν τα σφηνοειδή, «διχαλωτά» φανάρια με τους κάθετους προβολείς ομίχλης στα άκρα του προφυλακτήρα.
Πίσω από την άλλη, τονίζεται ο ανασηκωμένος τρίτος όγκος με μια έξτρα γυάλινη επιφάνεια, που λειτουργεί και σαν αεροτομή. Ξεχωριστής σχεδίασης είναι και τα κάθετα φωτιστικά. Στο πεδίο των διαστάσεων, εκτός του ύψους που είναι χαμηλότερο, το νέο Toyota Prius είναι 60 χλστ. πιο μακρύ (4.540 χλστ.), 15 χλστ. πιο πλατύ (1.760 χλστ.) και με το ίδιο μεταξόνιο (2,7 μέτρα). Κορυφαία είναι και η αεροδυναμική, με τον αντίστοιχο συντελεστή να είναι μόλις 0,24.
Είναι πραγματικά κρίμα ένα τόσο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο και φιλικό προς το περιβάλλον με την ποιότητα της Toyota να είναι.....τοοοοόσο άσχημο.
Αυτοί το κατάλαβαν - ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΑΠΛΟΥΣ. To group "μας" θεωρεί τρίτο κόσμο.
Φόρτωσα το Golf variant 1.6 TDI με 375 κιλά μέσα από τους άξονες - ΑΝΕΚΔΟΤΟ - ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΥΨΟΥΣ 6 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ...
H 5άρα Combi 1.4 TSI με 700 παρά κάτι κιλά στο μικρότερο μεταξόνιό της δεν πήγε ποτέ στη βύθιση αυτή - ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΗΣ MAD και ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑ 1 KAI MONO ΜΟΙΡΑ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΜΠΕΡ...
ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ GROUP.
Τα περι ομορφιάς του μοντέλου της TOYOTA - ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
Αυτοί ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ και ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ.
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
PS : Ούτε με ελατήρια της MAD δεν διορθώνεται ο τραγέλαφος της κάθετης απόφασης για όλο το group...
Εμφανισιακα το κρινουμε χωρις να το δουμε απο κοντα. Ετσι κριναμε κ το προηγουμενο αλλα απο κοντα μας αρεσε τελικα. Οποτε υπομονη. Σχετικα με τον νεο κινητηρα αν οντως ειναι στους 122 hp απο τους 136 που ηταν τωρα, μαλλον θα ζοριζεται ακομη περισσοτερο η κατασταση με τη καταναλωση να μην ειναι εκει που λεει η εργοστασιακη τιμη ποτε κ στο μικρο lexous να ειναι ακομη πιο τραγικα τα πραγματα δυστυχως
Είναι πραγματικά κρίμα ένα τόσο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο και φιλικό προς το περιβάλλον με την ποιότητα της Toyota να είναι.....τοοοοόσο άσχημο.
Αυτοί το κατάλαβαν - ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΑΠΛΟΥΣ. To group "μας" θεωρεί τρίτο κόσμο. Φόρτωσα το Golf variant 1.6 TDI με 375 κιλά μέσα από τους άξονες - ΑΝΕΚΔΟΤΟ - ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΥΨΟΥΣ 6 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ... H 5άρα Combi 1.4 TSI με 700 παρά κάτι κιλά στο μικρότερο μεταξόνιό της δεν πήγε ποτέ στη βύθιση αυτή - ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΗΣ MAD και ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑ 1 KAI MONO ΜΟΙΡΑ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΜΠΕΡ... ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ GROUP. Τα περι ομορφιάς του μοντέλου της TOYOTA - ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. Αυτοί ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ και ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση. PS : Ούτε με ελατήρια της MAD δεν διορθώνεται ο τραγέλαφος της κάθετης απόφασης για όλο το group...
Εμφανισιακα το κρινουμε χωρις να το δουμε απο κοντα. Ετσι κριναμε κ το προηγουμενο αλλα απο κοντα μας αρεσε τελικα. Οποτε υπομονη. Σχετικα με τον νεο κινητηρα αν οντως ειναι στους 122 hp απο τους 136 που ηταν τωρα, μαλλον θα ζοριζεται ακομη περισσοτερο η κατασταση με τη καταναλωση να μην ειναι εκει που λεει η εργοστασιακη τιμη ποτε κ στο μικρο lexous να ειναι ακομη πιο τραγικα τα πραγματα δυστυχως