Οι νέοι δεν συγκινούνται από τα αυτοκίνητα πλέον. Γιατί όμως; Πως θα απαντήσει η αυτοκινητοβιομηχανία;

Οι νέοι δεν συγκινούνται από τα αυτοκίνητα πλέον. Γιατί όμως; Πως θα απαντήσει η αυτοκινητοβιομηχανία;

Γουστάρουν οι νέοι τα αυτοκίνητα;

12.089 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)

Μήπως το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δεύτερη μοίρα για τους νέους; Μήπως την ελευθερία του αυτοκινήτου την βρίσκουν αλλού και τί είναι αυτό που τους φοβίζει; Πως αντιδρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες;

Η γενιά των millennials, όσοι δηλαδή γεννήθηκαν χοντρικά από το 1980 μέχρι το 2000, δεν ενδιαφέρεται για αυτοκίνητα. Αυτό έδειξε έρευνα που έγινε σε έξι ευρωπαικές χώρες, μεταξύ αυτών οι 4 μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο βρέθηκε στις 3 τελευταίες θέσεις σε όλες τις χώρες, στην λίστα με τα προϊόντα που οι νέοι θα ήθελαν να αποκτήσουν τα επόμενα τρία χρόνια. Τι άλλο βρέθηκε τόσο χαμηλά; Το σπίτι. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οι νέοι δηλαδή σήμερα βλέπουν την αγορά αυτοκινήτου το ίδιο «μακρινή» υπόθεση με την αγορά σπιτιού. Στα επόμενα τρία χρόνια της ζωής τους δεν ενδιαφέρονται καθόλου να αποκτήσουν ένα δικό τους. Και πάνω που θα έλεγε κανείς πως το αυτοκίνητο είναι «ελευθερία», και πως σου επιτρέπει μετακινήσεις που θα σε κάνουν να γνωρίσεις τον κόσμο και την περιπέτεια, οι νέοι απαντούν πως αυτή την «ελευθερία» την βρίσκουν αλλού.

Οι μετακινήσεις σήμερα είναι είτε ψηφιακές, είτε γίνονται με ΜΜΜ. Ειδικά ο ψηφιακός κόσμος επικρατεί, με τους νέους να θέτουν προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με την ψηφιακή τεχνολογία στις πρώτες έξι θέσεις. Είτε πρόκειται για κινητά και υπολογιστές, είτε για υπηρεσίες παροχής δεδομένων (και όχι τηλεφωνίας). Για αυτοκίνητο ούτε λόγος.

Βέβαια η έρευνα συγκρίνει και το διαθέσιμο εισόδημα των νέων σήμερα με αυτό των νέων πριν 20 χρόνια. Οι νέοι σήμερα έχουν περισσότερα χρήματα, τα αυτοκίνητα είναι φθηνότερα, αλλά δαπανούν περισσότερα σε άλλες προτεραιότητες και έτσι έχουν λιγότερα διαθέσιμα για μία μεγάλη αγορά, όπως το αυτοκίνητο. Γι αυτό και τους φαντάζει σαν να αγοράζουν σπίτι.
Δεν θέλουν να ακούσουν για δάνειο, ενώ δεν τους κάνει καθόλου εντύπωση το αίσθημα της ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου, αλλά ούτε και η χρήση του.

Ποια είναι η απάντηση; Οι κατασκευαστές αντιδρώντας σε αυτή την έρευνα εξηγούν πως τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο κοντά στις ανάγκες των νέων. Κυρίως ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες και συνδεσιμότητα (3G/4G και WiFi στην καμπίνα) αλλά και αλλάζοντας το μοντέλο ιδιοκτησίας, από την αγορά στην μίσθωση, και ειδικά σε αυτή μικρής διάρκειας, μερικών μηνών.
Αυτό που προβληματίζει όμως τους κατασκευαστές είναι τι θα συμβεί τα επόμενα 20 χρόνια, με τις ακόμη νεότερες γενιές αλλά και όταν οι millennials έρθουν στην ηλικία του κυρίως κορμού των αγοραστών αυτοκινήτων σήμερα.

Εσείς τι λέτε; Είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σε καμπή και ετοιμάζεται να αλλάξει τόσο σε νούμερα όσο και σε φιλοσοφία; Πως θα έρθουν οι νέοι κοντά στο αυτοκίνητο όταν το μέλλον του είναι ηλεκτρικό και αυτόνομο και άρα λιγότερο ενθουσιώδες ή ενδιαφέρον; Και τελικά εσείς τι λέτε; Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο σήμερα όσο παλιότερα; Τα παιδιά σας τι λένε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
skoda