Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποιό τύπο «Αμπράμοβιτς» προτιμάτε; Τον Κινέζο ή τον Ινδό;

Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποιό τύπο «Αμπράμοβιτς» προτιμάτε; Τον Κινέζο ή τον Ινδό;

Ο Αμπράμοβιτς, η Volvo & η Τata

7.039 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2015)

Είναι απίστευτα τα σχόλια των αναγνωστών.
Συλλογισμοί και επιχειρήματα που σκοτώνουν.

Τα περισσότερα θέματα με τα οποία ασχολούμαστε προκύπτουν από ιδέες, σχόλια, αντιρρήσεις, πειράγματα των αναγνωστών. Αυτοί που παθιάζονται πιο πολύ είναι βέβαια, όσοι έχουν αντίθετη γνώμη. Και τα χώνουν κανονικά. Ατάκες, συλλογισμοί και επιχειρήματα, που σκοτώνουν.Να δηλώσω ακόμα, ότι όπως ίσως έχετε προσέξει, λατρεύω την εξέλιξη, ειδικά τους κινητήρες που βγάζουν 1.000 άλογα στο λίτρο και δεν καίνε τίποτα και τσαντίζομαι απίστευτα με κατασκευαστές που αδιαφορούν για θέματα ασφάλειας, αλλά και γι` αυτούς που μας δουλεύουν μες στα μούτρα μας. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει ένα από τα θέματα, που κάναμε πρόσφατα και σχολιάστηκε πολύ. Είχε τίτλο «Έχει Σουηδία στην Κίνα» και αφορούσε την «Σουηδική» υποτίθεται Geely-Volvo.Το σχόλιο που συγκράτησα να ασχοληθώ, μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα, ήταν του αναγνώστη που είπε ότι αυτή είναι η πορεία των πραγμάτων και όπως η Τσέλσι εκτοξεύτηκε, ύστερα από την εξαγορά της από τον Αμπράμοβιτς και τα τεράστια ποσά που επένδυσε σε αυτήν, το ίδιο θα γίνει και με την Volvo, μετά την εξαγορά της από την Geely.Ας δούμε όμως αν είναι έτσι τα πράγματαΟ Αμπράμοβιτς αγόρασε την Τσέλσι και επένδυσε τεράστια ποσά, να φέρει τον Μουρίνιο και τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου για να κάνει την Τσέλσι, πρωταθλήτρια Ευρώπης.Τι θα λέγατε αν αντί για αυτό, ο Αμπράμοβιτς είχε κάνει τις εξής κινήσεις;• Έλεγε ότι θέλει μια Ρώσικη ομάδα για το Αγγλικό πρωτάθλημα (όπως έκανε η Geely δημιουργώντας το China Europe Vehicle Technology, δηλαδή το τεχνολογικό κέντρο για το κινέζικο αυτοκίνητο για την Ευρώπη και ανέθεσε σε αυτό τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της).• Κανόνιζε η πλειοψηφία των παικτών να είναι Ρώσοι (όπως έκανε η Geely στελεχώνοντας το νέο κέντρο, με Kινέζους μηχανικούς, κατά πλειοψηφία).• Έλεγε επίσης ότι η νέα ομάδα θα παίζει και στο αγγλικό και στο ρώσικο πρωτάθλημα (όπως η Geely που κανόνισε το νέο κέντρο να σχεδιάζει αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν τόσο σαν Volvo στην Ευρώπη, όσο και σαν Geely στην Κίνα).Νομίζω ότι αν τα έκανε αυτά ο Αμπράμοβιτς και έβγαινε κάποιος και έλεγε την «ρώσικη Τσέλσι»… λονδρέζικη ομάδα, θα γέλαγαν και τα τσιμέντα…(του ρώσικου γηπέδου, της ρώσικης Τσέλσι).Τελείως διαφορετικά μοιάζουν τα πράγματα στην περίπτωση της εξαγοράς της Jaguar και της Land Rover από την ινδική Τata. Ύστερα από τις ερωτήσεις σας ψάχνουμε και το θέμα αυτό – θα έχουμε μια σχετική συνάντηση στην αρχή της εβδομάδας. Η πρώτη εικόνα που έχουμε πάντως, είναι ότι ο Ινδός «Αμπράμοβιτς» - λέγε με Τata- επενδύει για την δημιουργία μιας μεγάλης «λονδρέζικης» ομάδας. Μοιάζει για τελείως διαφορετική προσέγγιση.Εσείς τι γνώμη έχετε; Ποιό τύπο «Αμπράμοβιτς» προτιμάτε; Τον Κινέζο ή τον Ινδό; Πριν πείτε τον Ρώσο, να διευκρινίσω ωστόσο, ότι στο ποδόσφαιρο με 250 εκατομμύρια επένδυση, γίνεσαι Αμπράμοβιτς, στο χώρο του αυτοκινήτου τα νούμερα που χρειάζονται είναι πολλά δισεκατομμύρια. Καμία σχέση.Τον Κινέζο λοιπόν ή τον Ινδό;Πέτρος Τριανταφύλλης

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LEASING APRILIOS
skoda