• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πόσο καλά ξέρεις να οδηγείς αυτόματο;

Στα αυτόματα οχήματα είναι δυνατές και οι χειροκίνητες αλλαγές, οι οποίες γίνονται είτε από τον ίδιο λεβιέ, είτε από μοχλούς στο τιμόνι.

Ξέρεις να οδηγείς αυτόματο;

Διαβάστηκε από 36746 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/5/2017

Το ότι πήρες αυτόματο αυτοκίνητο, δε σημαίνει ότι βάζεις και την οδήγηση «στον αυτόματο». Δες τώρα 5 must κανόνες στην οδήγηση αυτόματου που λίγοι ξέρουν. Πόσους γνώριζες;

 
Το αυτόματο κιβώτιο έχει αποκτήσει αρκετούς υπέρμαχους  τα τελευταία χρόνια, καθώς προσφέρει άνεση και ευκολία στην οδήγηση, ενώ στα αυτόματα οχήματα είναι δυνατές και οι χειροκίνητες αλλαγές, οι οποίες γίνονται είτε από τον ίδιο λεβιέ, είτε από μοχλούς στο τιμόνι. Βέβαια αυτό δε σημαίνει πως όσοι επιλέξουμε αυτόματο μοντέλο δε θα πρέπει να διαφοροποιήσουμε κάποιες συνήθειες που πιθανόν να έχουμε και να τις προσαρμόσουμε στις ανάγκες του αυτόματου κιβωτίου, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα βλάβης, κάτι που σημαίνει έξοδα και αντίστοιχα να μεγιστοποιήσουμε τη διάρκεια ζωής του κιβωτίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Χρήστος S

    Εκτός από τα πολύ σωστά που γράφετε, ένα άλλο θέμα που αντιμετωπίζουν όσοι οδηγούν πρώτη φορά ή σπανια αυτόματο, είναι ότι ξεχνούν πως το αυτόματο δεν έχει συμπλεκτη. Οπότε σε περίπτωση φρεναρισματος μηχανικά ψάχνουν να τον βρουν και πανικοβαλονται όταν δεν τον βρίσκουν, με αποτέλεσμα να καθυστερούν να φρεναρουν με ότι συνεπάγεται αυτό. Αυτό φυσικά προκύπτει από το γεγονός ότι στα χειροκίνητα πολλοί πατάνε λανθασμένα πρώτα συμπλεκτη και μετά φρένο από φόβο μην τους σβήσει....

      8
  • Petros

    Επεισης κατι που θα πρεπει να αναφερθει. Ποτέ μα ποτέ μην επιχειρήσετε να πατησετε φρένο με το αριστερο πόδι -ειδικοτερα εν κινηση. Αν το επιχειρήσετε το πιθανοτερο να βρεθείτε κολλημενοι στο μπροστινο τζαμι. Το αριστερο πόδι στα αυτόματα πρεπει να ειναι τελειως 'αχρηστο'. Φρενο και γκάζι παντα με το δεξι.

      6
  • Βαγγέλης

    Ότι καλύτερο σε ένα αυτοκίνητο μετά τον κινητήρα βέβαια, είναι το σασμάν του. Τα σύγχρονα πλέον σασμάν "αποφασίζουν" για εμάς, καλύτερα από εμάς. Μας εξασφαλίζουν άνετη οδήγηση, συγκέντρωση στο δρόμο, οικονομία, σωστή χρήση των στροφών του κινητήρα, και από εμάς ζητούν μόνο να μάθουμε την σωστή χρήση τους, προκειμένου να μας χαρίσουν την μακροζωία τους με όλα τα καλά τους. Εξάλλου γιατί πρέπει να αλλάζουμε ταχύτητες, όταν κάποιος άλλος μπορεί να το κάνει καλύτερα από εμάς; Οι παραδοσιακοί θα διαφωνήσουν, αλλά η F1 αποφάσισε αλλιώς, τυχαίο δεν νομίζω, και το μέλλον πλέον ανήκει στα αυτόματα.

      4
  • Automatique

    Στην αρχή πρέπεινα συνηθήσεις την απουσία συμπλέκτη, μετά όλα “λάδι” . Το μαθαίνεις και σε μαθαίνει. Αναντικατάστατο.

      4
  • Χρήστος S

    Νίκο, η νεκρά στο αυτόματο, υπάρχει για να αποσυμπλεκει το σασμαν σε περίπτωση που το αμάξι χρειαστεί να ρυμουλκηθει. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να βάλεις την P όταν σταθμευεις κατά ίδιο τρόπο που δεν είναι και στο χειροκίνητο υποχρεωτικό να βάλεις ταχύτητα. Μπορείς να έχεις απλά το χειροφρενο . Εγώ ποτέ σχεδόν δεν βάζω ταχύτητα όταν παρκάρω, εκτός αν είναι ακραίες οι συνθήκες.

     
  • νικος

    ολα καλα, αλλα η νεκρα εφ οσον δεν επιλεγεται στην σταση και σε κατηφορα τι ρολο παιζει αν στο παρκιν βαζουμε το P και στην σταση διατηρουμε το D. γιατι υπαρχει; κανω την ερωτηση γιατι δεν εχω οδηγησει αυτοματο. ευχαριστω.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα