Η Carglass διασφαλίζει την άριστη ποιότητα των κρυστάλλων που τοποθετεί.

Τι προσφέρει η Carglass

20.263 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2015

1. Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλισμένος οδηγός στην περίπτωση που του συμβεί μία ζημιά στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου του;
Σε περίπτωση ζημιάς οποιουδήποτε κρυστάλλου μπορούμε να καλέσουμε είτε τον ασφαλιστή ή την ασφαλιστική μας εταιρία ή απευθείας τη Carglass στο 213 011 0000 και να δώσουμε τα στοιχεία που θα μας ζητηθούν από το τηλεφωνικό κέντρο όπως ο αριθμός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ταυτότητα κλπ. Το ραντεβού θα κλειστεί άμεσα και η αποκατάσταση της ζημιάς (επισκευή ή αντικατάσταση) θα πραγματοποιηθεί σε οποιοδήποτε σημείο επιθυμεί ο πελάτης ακόμη και στο σπίτι ή την εργασία του, χωρίς επιπλέον χρέωση, την ώρα και ημέρα που τον εξυπηρετεί. Το ραντεβού μπορεί να κλειστεί και ηλεκτρονικά μέσω του www.carglass.gr ή της ειδικής εφαρμογής για smartphones. Η Carglass θα αναλάβει όλη την γραφειοκρατική διαδικασία με την ασφαλιστική εταιρία για λογαριασμό του πελάτη. 

Η Carglass διασφαλίζει την άριστη ποιότητα των κρυστάλλων που τοποθετεί.

2. Πώς η εταιρεία σας θα τον βοηθήσει να αποκαταστήσει τη ζημιά άμεσα, οικονομικά και αποτελεσματικά;
Η Carglass στοχεύει στην απόλυτη εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των πελατών της. Για το λόγο αυτό φροντίζουμε όλοι οι πελάτες μας να μένουν απόλυτα ικανοποιημένοι από την αρχική επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο, μέχρι την τελική εξυπηρέτησή τους στο κατάστημά μας ή στο χώρο επιλογής τους. Η επικοινωνία με την Carglass είναι άμεση αφού παρέχουμε 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση 365 ημέρες το χρόνο και δυνατότητα ραντεβού online, πανελλαδικό δίκτυο 24 εταιρικών καταστημάτων (με διευρυμένο ωράριο σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη), 19 εξουσιοδοτημένους συνεργάτες αλλά και σημεία εξυπηρέτησης σε όλες τις περιοχές καθώς και δωρεάν εξυπηρέτηση με 20 κινητές μονάδες στο χώρο επιλογής του πελάτη. Ταυτόχρονα για έκτατα περιστατικά πλαϊνού κρυστάλλου και εφόσον το κρύσταλλο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο τοποθετούμε, μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς, προσωρινά και εντελώς δωρεάν plexiglas για την ασφάλεια τόσο του οδηγού όσο και του οχήματος. Για όλους τους παραπάνω λόγους διαθέτουμε κορυφαίο δείκτη εξυπηρέτησης πελατών που ανέρχετα στο 87,3% (στοιχεία 2014).

Η παγκόσμια τεχνογνωσία της Carglass, υποστηρίζει πάνω από 11.000.000 αυτοκινητιστές σε 35 χώρες και 5 ηπείρους ετησίως. Οι πελάτες μας εμπιστεύονται την τεχνική που εφαρμόζουμε για να οδηγήσουν και πάλι με ασφάλεια την οικογένεια τους στο δρόμο. Τεχνική η οποία υποστηρίζεται από πατενταρισμένα και καινοτόμα εργαλεία όπως το Glass Medic, αποκλειστική τεχνική για την επισκευή του εμπρόσθιου παρμπρίζ, το Ezi Wire εργαλείο εξαγωγής παρμπρίζ χωρίς να τραυματίζει το αμάξωμα, και το 1Tech εργαλείο για την σωστή και ακριβή τοποθέτηση του.

Όλες οι εργασίες στην Carglass συνοδεύονται από γραπτή ισόβια εγγύηση και όλα τα κρύσταλλα που τοποθετούνται από πιστοποιητικό γνησιότητας κρυστάλλων (OEM) ενώ από το 2005 η Carglass πιστοποιείται με το πρότυπο EN ISO 9001:2008 από το φορέα Bureau Veritas.

3. Τα κινητά συνεργεία τι δυνατότητες έχουν;
Οι κινητές μονάδες εξυπηρέτησης Carglass είναι πλήρως εξοπλισμένες και πραγματοποιούν οποιαδήποτε εργασία κρυστάλλου (επισκευή και αντικατάσταση εμπρόσθιου παρμπρίζ, αντικατάσταση πλαϊνού και οπίσθιου κρυστάλλου) στον χώρο επιλογής του πελάτη. Οι άρτια εκπαιδευμένοι τεχνικοί αλλά και τα προηγμένης τεχνολογίας εργαλεία αποκαθιστούν την ζημιά με την ίδια ασφάλεια και ποιότητα εργασίας όπως σε οποιοδήποτε κατάστημα Carglass. Για τον λόγο αυτό, με το πέρας κάθε εργασίας δίνεται εγγύηση εργασίας εφ όρου ζωής. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται εντελώς ΔΩΡΕΑΝ και αποτελεί την λύση σε περιπτώσεις που ο πελάτης δεν μπορεί ή δεν επιθυμεί να μετακινηθεί. 

4. Η αποκατάσταση της ζημιάς είναι μία χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία;
Ο χρόνος αποκατάστασης και παράδοσης του οχήματος εξαρτάται από το είδος της εργασίας που θα πραγματοποιηθεί, αλλά και τον χρόνο που απαιτείται πριν την ασφαλή μετακίνηση του από το κατάστημα. Για την αντικατάσταση του εμπρόσθιου και του οπίσθιου παρμπρίζ ο χρόνος είναι περίπου 2 ώρες, για την αντικατάσταση του πλαϊνού κρυστάλλου είναι έως περίπου 1 ώρα και για την επισκευή του εμπρόσθιου παρμπρίζ αρκούν μόλις 30 λεπτά.
Η αποκατάσταση όμως της ζημιάς του κρυστάλλου είναι μια εργασία η οποία απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και τεχνογνωσία διότι έχει άμεση επίπτωση στην ασφάλεια του οδηγού και των συνεπιβατών. Το παρμπρίζ συντελεί έως και 30% στην στρεπτική ακαμψία του οχήματος και είναι αυτό που συγκρατεί τους επιβάτες στην καμπίνα σε περίπτωση σύγκρουσης ή ντελαπαρίσματος. Αποτελεί ένα από τα τρία βασικά στοιχεία της παθητικής ασφάλειας μαζί με την ζώνη ασφαλείας και τον αερόσακο. Αυτό σημαίνει, πως ένα λάθος τοποθετημένο παρμπρίζ μπορεί σε περίπτωση σύγκρουσης να αστοχήσει και να φύγει από τη θέση του, με αποτέλεσμα ο αερόσακος που θα ανοίξει να μην βρει αντίσταση για να φουσκώσει, αφήνοντας εκτεθειμένους τον οδηγό και τον συνοδηγό του οχήματος. Η σωστή τοποθέτηση απαιτεί καταρχήν εξειδικευμένους και εκπαιδευμένους τεχνικούς, αξιόπιστα εργαλεία υψηλής τεχνολογίας καθώς επίσης και γνήσια προϊόντα και ανταλλακτικά. Το Τεχνικό Τμήμα της Belron, μητρικής εταιρίας της Carglass, είναι αφοσιωμένο στην συνεχή ανάπτυξη νέων και προηγμένων τεχνολογικά εργαλείων ενώ το Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης της εταιρίας φροντίζει για τη συνεχή βελτίωση και ενημέρωση των τεχνικών της.

5. Αν το κρύσταλλο δεν είναι διαθέσιμο, υπάρχει περίπτωση αποθήκευσης του οχήματος και αντικατάστασης του με κάποιο εφεδρικό για τον πελάτη;
Η πλειοψηφία των πελατών μας εξυπηρετείται αυθημερόν ή το αργότερο την επόμενη ημέρα από την αρχική τους επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος ανταπόκρισης μας είναι άμεσος. Είμαστε στο πλευρό των πελατών μας με τις κινητές μας μονάδες, την ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσία αντικατάστασης πλαϊνού κρυστάλλου με plexi glas, το διευρυμένο ωράριο καταστημάτων σε Αθήνα και Θες/νικη αλλά και το ευρύ πανελλαδικό μας δίκτυο το οποίο αποτελείται από 24 εταιρικά καταστήματα, 19 εξουσιοδοτημένους συνεργάτες και 70 επιπλέον σημεία εξυπηρέτησης. Έτσι, αντιμετωπίζεται το πρόβλημά του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να χρειάζεται, ουσιαστικά, αυτοκίνητο αντικατάστασης.

6. Αν η απαίτηση του πελάτη είναι να χρησιμοποιήσετε γνήσια κρύσταλλα όπως αυτά που τοποθετούν οι αντιπροσωπείες, υπάρχει η δυνατότητα;
Στην Carglass τα κρύσταλλα που χρησιμοποιούμε προέρχονται από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρυστάλλων στον κόσμο και παράγονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (ΟΕΜ) που χρησιμοποιούν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Για την γνησιότητα των κρυστάλλων μας παρέχουμε Πιστοποιητικό Γνησιότητας (ΟΕΜ). Η μόνη διαφορά με τα κρύσταλλα της αντιπροσωπείας είναι το λογότυπο της εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίας το δικαίωμα χρήσης του οποίου έχουν μόνο οι αντιπροσωπείες. Μετά από απαίτηση του πελάτη, πάντως, μπορούμε να τοποθετήσουμε φυσικά και κρύσταλλα με λογότυπο. 

7. Υπάρχουν καταγγελίες ή διαμαρτυρίες για χρήση ελαττωματικού κρυστάλλου και πως το αντιμετωπίζετε;
Η Carglass διασφαλίζει την άριστη ποιότητα των κρυστάλλων που τοποθετεί από το αρχικό στάδιο επιλογής των προμηθευτών της που είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές κρυστάλλων στον κόσμο μέχρι την παράδοση τους στα καταστήματα και σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά. Γι αυτό όλα τα κρύσταλλα που τοποθετούμε συνοδεύονται με πιστοποιητικό γνησιότητας του κατασκευαστή και καλύπτονται με εγγύηση εφ όρου ζωής για οποιοδήποτε ελάττωμα. Επιπλέον τυχόν θέματα που μπορεί να προκύψουν, επιλύονται και διευθετούνται άμεσα από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών που κύριο μέλημα του είναι η απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. 
 
8. Τι άλλες υπηρεσίες προσφέρετε πέραν της αντικατάστασης ή επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου;
Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στα καταστήματα Carglass. Οι πελάτες μας μπορούν να βρουν εξαιρετικής ποιότητας υαλοκαθαριστήρες, τους οποίους και τοποθετούμε δωρεάν, να αποκαταστήσουν τα θαμπωμένα φανάρια του αυτοκινήτου τους, να επισκευάσουν μηχανισμούς πλαϊνών παραθύρων (γρύλλους), να βάλουν μεμβράνες υψηλής αισθητικής και ποιότητας, τόσο αντηλιακές όσο και ασφαλείας, και να αντικαταστήσουν τους σπασμένους καθρέφτες τους, φυσικά όλα αυτά σε κόστος απόλυτα προσιτό.

9. Είστε συμβεβλημένοι με ασφαλιστικές, αν ναι με ποιες; Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης δεν θα πληρώσει καθόλου;
Έχουμε την τιμή να συνεργαζόμαστε με την πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Οι σχέσεις που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια μαζί τους είναι σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και οφέλους αφού προσπαθούμε να δίνουμε καθημερινά τον καλύτερο μας εαυτό στους πελάτες που με τη σειρά τους μας εμπιστεύονται. Εφόσον ο πελάτης έχει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του κάλυψη θραύσης κρυστάλλων τότε το κόστος αντικατάστασης ή επισκευής καλύπτεται από την ασφαλιστική εταιρία (σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστήριου συμβολαίου)