• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως δεν πειράζει το νέο σας αυτοκίνητο να μην είναι ντίζελ;

Πειράζει να μην είναι diesel;

Διαβάστηκε από 4583 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2017

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πάνω που ήταν έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητο, ήρθε το ντίζελ, τους τα έκανε όλα άνω κάτω και τώρα μένουν σαστισμένοι χωρίς να ξέρουν τι να αγοράσουν. Μήπως είστε ένας από αυτούς;

 
Για αρχή, το πράγμα είναι απλό: Δεν είναι απαραίτητο το καινούργιο αυτοκίνητό σας να είναι ντίζελ. Είναι ακόμη «κουλ» και «έξυπνο» και «εντάξει» να αγοράσει κανείς αυτοκίνητο βενζίνης. Γιατί δεν το κάνει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς; Γιατί ένα μεγάλο ποσοστό βρήκε πως οι ανάγκες του καλύπτονται καλύτερα από το ντίζελ. Και αντέχει και τη διαφορά τιμής.

Οι υπόλοιποι θα πάρουν βενζίνη. Γιατί είναι φτηνό στην αγορά και τώρα είναι και φτηνό στη χρήση!

Με τόσα μοντέλα να έρχονται κάθε τόσο με νέα μοτέρ πολύ χαμηλής κατανάλωσης, θα ήταν άδικο να νομίσει κανείς πως ξαφνικά η βενζίνη «πέθανε» και πως αν δεν αγοράσεις ντίζελ έχεις κάνει λάθος. Και είναι ένα κομμάτι τις αγοράς που έμεινε με τα λεφτά στο χέρι, γιατί πάνω που περίμενε να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο, δίστασε γιατί «δεν είναι ντίζελ».

Και λοιπόν; Είδατε πόσα νέα μοτέρ βενζίνης έχουν φέρει οι κατασκευαστές τελευταία; Το 1.000άρι της Ford, το 1,2 της Peugeot, το 900άρι της Renault και το δικίλυνδρο 900άρι της Fiat. Αυτά τα μοτέρ φοριούνται σε μοντέλα από μίνι μέχρι και μικρομεσαία. Έχουν δύναμη και ροπή, και ρύπους που πολλές φορές δίνουν μηδενικά τέλη.

Και στοιχίζουν χίλια και 2.000 ευρώ λιγότερα! Έχουν τεχνολογία αιχμής, ένα ελαφρύ μοτέρ να μη βαραίνουν εμπρός, είναι σχεδόν αθόρυβα, δεν κινδυνεύουν από λάθος καύσιμο στο πρατήριο, ή από αντλία πετρελαίου αν το καύσιμο είναι «μπόμπα», και πάνε «αέρα».

Επειδή το ντίζελ ήρθε με φόρα και τα σάρωσε όλα, δε σημαίνει ότι «σκότωσε» τη βενζίνη. Ίσα ίσα ξύπνησε νέες τεχνολογίες και έφερε τη βενζίνη σήμερα στα καλύτερά της. Οι καλύτεροι κινητήρες βενζίνης κυκλοφορούν σήμερα στα περισσότερα μοντέλα. Με ελάχιστα κυβικά, άριστες επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Αν λοιπόν σαστίσατε με το ντίζελ, μήπως να πείτε «ευτυχώς» που περιμένατε, και τώρα να προχωρήσετε με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο; Υπήρχε καλύτερη εποχή για τον βενζινοκινητήρα; Τι λέτε;

 
  • giorgos

    Το diesel ειναι πιο αποδοτικος κινητηρας κ δεν αλλαζει με τιποτα αυτο. Παντα θα καει λιγοτερο καυσιμο σε ποσοτητα. Στισ μερεσ μας κοστιζει κ φθηνοτερα ανα λιτρο. Σχετικα με το αυξημενο κοστος αγορας του, ειναι ενα ποσο που θα το αποσβεσεις στα πρωτα 2-3 χρονια κυκλοφοριας του. Αυτα με τις βλαβες στις αντλιες πετρελαιου ειναι παπατζα που λεγεται διαρκως. Στο συνεργειο ειχε ερθει αυτοκινητο που εσβηνε γιατι ειχε βουλωσει το φιλτρο πετρελαιο απο βρωμιες. (κακη συντηρηση). Παραυτα η αντλια πετρελαιου δεν επαθε ποτε τιποτα. Ξαφνικα το autotriti αγαπησε τα αυτοκινητα βενζινης. Για καποιο λογο?

      18
  • 日本 旗

    Ποτε δεν ημουν φαν των ντιζελ. Απο τη στιγμη που υπαρχουν νεα μοτερακια βενζινης αλλα και τεχνολογια που ερχεται προσεχες μελλον (υδρογονο, ηλεκτρικα) δεν χριεαζεται καποιος να ασχοληθει με ντιζελ.

      18
  • Παναγιωτης

    Παληκαρια παλι τα μπερδευετε λιγακι ,τα Diesel εξυπηρετουν αυτους που ειναι ενα με τον δρομο απλα τα πραγματα,η βενζινη ειναι για αυτους που κανουν 15 χιλιομετρα την ημερα η και το σαββατοκυριακο που το εχουν στο γκαραζ τους,επισης για λεφταδες το πετρελαιο δεν εχει αγοραστικο ενδιαφερον κακα τα ψεμματα αν τα χεις δεν ασχολεισαι με το πετρελαιο,η μακροζωια η ροπη και η καταναλωση ειναι το υπερ ατου του απλα .

      14
  • stauros

    είναι απλό: τι αγοράζει ο πολύς ο κόσμος??? πετρέλαιο.... ωραία πάρε βενζίνη!!!! σ'αυτό το τρελό κράτος η φορολογία εξαρτάται αποκλειστικά από τι έχουν αγοράζει οι περισσότεροι. ότι αγοράζουν οι πολλοί φορολογείται οπότε ό΄λα τα άλλα είναι απλά λόγια

      5
  • Στάθης

    Ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα αυτοκίνητα Diesel και ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με αυτά στο μέλλον. Ακόμα και αν κάποια στιγμή το πετρέλαιο θα διανέμεται δωρεάν, εγώ στη βενζίνη θα παραμείνω.

      5
  • Tasos

    Και τώρα ο προβληματισμος είναι το Άστρα το 1600, diesel 136 hp περι τα 24000 ή το 1400 βενζίνη 150 hp περί τα 25000 ευρώ

      3
  • νικος

    ειδικα αν προκειται για 4κινητο, ντιζελ και μονο ντιζελ βλεπε μοκα χ αλλα επειδη το ντιζελ δεν το βλεπω σαν μοδα αλλα ουσιαστικοτερο της βενζινης, ροπη οικονομια περισσοτερα χιλιομετρα ασχετα αν ειναι ακριβοτερο το προτιμω απ την βενζινη και αν αλλαξω αυτοκινητο θα παρω ντιζελ.

      2
  • Zissis

    Δεν ξέρω ποιος ο λόγος που πολεμάτε έτσι επίμονα το diesel ???πολλα τα πλεονεκτήματα του έναντι της βενζινης και αν το προσέξει κανείς ανθεκτικότατο

      2
  • loukia

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ-ΕΚΦΡΑΣΗΣ.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΚΕΨΗΣ-ΠΙΣΤΗΣ.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ.- ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.- Καθείς να αγοράζει, προτιμάει, κ.τ.λ. ότι κρίνει, πιστεύει, ιδιοσυγκρασία, κ.τ.λ. ο ίδιος δίχως την όποια χειραγώγηση, προσηλυτισμό, κ.τ.λ. Καλό είναι, κ.τ.λ. οι κατασκευαστές να βγάζουν όλων των μορφών τις μηχανές στα οχήματα τους, διευρυμένες, κ.τ.λ. όπως και οι κεντρικοί αντιπρόσωποι και οι τοπικοί να φέρνουν όλα τα οχήματα, με τις διάφορες μηχανές τους, εκδόσεις, κ.τ.λ. έστω και κατόπιν παραγγελίας για λόγους οικονομικούς, κ.τ.λ. και όχι ότι θέλουν, κ.τ.λ. οι ίδιοι.-