Peugeot 3008 & 5008: Ήπια υβριδικά με 136 PS, «καίνε» 15% λιγότερο

5.074 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2023)
Peugeot 3008 & 5008: Ήπια υβριδικά με 136 PS, «καίνε» 15% λιγότερο
6 Φωτογραφίες »

Η Peugeot κάνει διαθέσιμα τα 3008 και 5008 με ήπια υβριδικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων, το οποίο καίει 15% λιγότερη βενζίνη και προσφέρει περισσότερη ροπή από χαμηλά.

Θα καίνε έως και 15% λιγότερο!

Τον περασμένο μήνα, ο όμιλος Stellantis ανακοίνωσε ότι η Peugeot θα παρουσιάσει τουλάχιστον πέντε ηλεκτρικά οχήματα για την Ευρώπη μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Δύο από αυτά θα είναι τα νέας γενιάς 3008 και 5008 που πρόκειται να κάνουν ντεμπούτο το 2024. Μέχρι τότε όμως, η Peugeot αποφάσισε να εξηλεκτρίσει τα δύο αυτά SUV με σκοπό να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου κατά 15%.

Αποδίδει 136 άλογα, προσφέρει περισσότερη ροπή από χαμηλά

Τα 3008 και 5008 εξοπλίζονται τώρα με έναν καινούριο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με σύστημα 48V και αποδίδει 136 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.. H Peugeot ανακοινώνει πως η ήπια υβριδική τεχνολογία προσφέρει περισσότερη ροπή όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλές ταχύτητες και ότι η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται ακόμη και ως 15%. Η μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου γίνεται κυρίως στον αστικό ιστό, αφού το ήπια υβριδικό μοτέρ απαιτεί, σύμφωνα με τη μάρκα, 2,5 λίτρα λιγότερα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Όταν η 48V μπαταρία του συστήματος είναι φορτισμένη, το αυτοκίνητο μπορεί να εκκινήσει ή να κάνει μικρές μανούβρες χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το μικρό ηλεκτροκινητήρα του. Η Peugeot εκτιμά πως τα ήπια υβριδικά 3008 και 5008 θα μπορούν να κινούνται μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά στο 50% κάθε διαδρομής. Μιας και τα δύο μοντέλα θα μπορούν να κινηθούν όμως ηλεκτρικά, η μάρκα εγκατέστησε το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS), το οποίο ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, ώστε να προειδοποιεί πεζούς και δικυκλιστές στο πέρασμά του.

Νέο κιβώτιο θα στεγάζει τον ηλεκτροκινητήρα

Νέο είναι επίσης το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το υβριδικό αυτό σύστημα. Μέσα σε αυτό στεγάζονται ο μικρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής, η ECU και ο μετατροπέας.

Το ήπια υβριδικό μοτέρ θα γίνει διαθέσιμο και σε άλλα Peugeot

Το ήπια υβριδικό μοτέρ θα αντικαταστήσει τον αμιγώς βενζινοκίνητο PureTech των 130 ίππων και θα προσφερθεί επίσης στα 208, 2008, 308, 308 station-wagon και 408. Τουλάχιστον στα 3008 και 5008, ο χώρος αποσκευών θα παραμείνει αναλλοίωτος σε σχέση με τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις, αφού η μπαταρία του συστήματος θα τοποθετείται κάτω από ένα από τα μπροστινά καθίσματα του αυτοκινήτου.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
OPEL