Πρεμιέρα για την γρηγορότερη Mercedes-AMG όλων των εποχών!

4.864 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2024)
Πρεμιέρα για την γρηγορότερη Mercedes-AMG όλων των εποχών!
8 Φωτογραφίες »

- Πιο γρήγορη και από την AMG One.
- Με 816 ίππους και 1.420 Nm ροπή.
- Η πιο γρήγορη Mercedes με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ.
- Στάνταρ η τετραδιεύθυνση και 13 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία.

Πιο γρήγορη και από την AMG One

Η Mercedes παρουσίασε την ταχύτερη AMG GT μέχρι και σήμερα. Αυτή είναι η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, η οποία έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Σαγκάη της Κίνας, όντας μάλιστα πιο γρήγορη ακόμα και από το υπεραυτοκίνητο AMG One, έχοντας ισχύ 816 ίππων, τα οποία προέρχονται από ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

816 ίππους και 1.420 Nm ροπή

Σύμφωνα λοιπόν με την Mercedes, η AMG GT 63 S E Performance εξοπλίζεται από έναν κινητήρα V8 4,0 λίτρων twin-turbo, ο οποίος αποδίδει μόνος του 612 ίππους. Το μοτέρ συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος που προσθέτει ακόμα 204 ίππους. Ως αποτέλεσμα η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 816 ίππους και μάξιμουμ ροπή στα 1.420 Nm. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του πλήρως μεταβλητού συστήματος AMG Performance 4Matic+ και του 9τάχυτου κιβωτίου AMG Speedshift MCT 9G. Επιπλέον, ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων διαχειρίζεται τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης βελτιώνει την απόδοση στον πίσω άξονα.

Η πιο γρήγορη Mercedes με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ.

Η Mercedes-AMG λοιπόν αναφέρει πως ο παραπάνω συνδυασμός καθιστά την Mercedes-AMG GT 63 S E Performanceτο μοντέλο παραγωγής με την ταχύτερη επιτάχυνση που έχει υπάρξει ποτέ στην γκάμα της, ολοκληρώνοντας το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,1 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το υπεραυτοκίνητο AMG One.  Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 320 χλμ./ώρα, μικρότερη κατά 32 χλμ./ώρα από την AMG One.

Στάνταρ η τετραδιεύθυνση και 13 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

Αποτελώντας τη ναυαρχίδα στην γκάμα της Mercedes, η AMG GT 63 S E Performance διατίθεται στάνταρ με την ανάρτηση AMG Active Ride Control, τετραδιεύθυνση, καρεμικά φρένα και οκτώ modes οδήγησης (Electric, Battery Hold, Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Race και Individual). Η μπαταρία ιόντων λιθίου 6,1 kWh του PHEV συστήματος προσφέρει 13 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ συνδυάζεται με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας με τον υψηλότερο από αυτά να επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ, όπως στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
DEH PASXA
KIA