Το ότι το DS 7 εστιάζει στην άνεση δεν αποκλείει την γρήγορη μετακίνηση, αν αποφασίσεις να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τα 225 άλογα του υβριδικού συστήματος.
Όταν οδηγείς ένα premium αυτοκίνητο δεν αποζητάς το fun to drive. Ναι, μπορεί να υπάρχουν και special εκδόσεις με πιο σπορτίφ προσέγγιση (βλέπε Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC), όμως βασικό χαρακτηριστικό ενός premium μοντέλου (πρέπει να) είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης. Όπερ και εγένετο στην συγκριτική δοκιμή...
Η Mercedes που δοκιμάσαμε είχε στάνταρ ζάντες των 18 ιντσών με αποτέλεσμα, η κύλιση και η απόσβεση των εγκάρσιων ανωμαλιών να είναι τέτοια που να μην φανερώνει την απουσία πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.
Οδηγώντας το DS 7 E-Tense, λοιπόν, νιώθεις μία άνεση αρχοντική. Παρά το αυξημένο βάρος ελέω μπαταρίας, το γαλλικό Plug-in hybrid απορροφά εντυπωσιακά τους όποιους κραδασμούς, ανεξαρτήτως των μεγάλων τροχών (235/50 R19). Στην γενικότερη αίσθηση συμβάλλουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και η κάμερα που «διαβάζει» τις λακκούβες. Και όσα «διαβάζει» τα... λέει στους τροχούς, ώστε να ρυθμίζεται ξεχωριστά σε κάθε ρόδα η αντίστοιχη απόσβεση! Αναλόγως του πού κινείσαι, τώρα, απολαμβάνεις και τα ανάλογα πλεονεκτήματα. Μέσα στην πόλη θα κινηθείς αρκούντως ευέλικτα λόγω του πολύ μικρού για το εκτόπισμα του αυτοκινήτου κύκλου στροφής (10,4 μ.), ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα απολαύσεις την εξαιρετική ηχομόνωση και στις πιο υψηλές ταχύτητες (70,1 dB στα 140 χλμ./ώρα).
Παρόμοια οδική συμπεριφορά αποκομίσαμε πίσω από το τιμόνι της Mercedes GLA 250 e. Το μοντέλο της δοκιμής είχε 18άρες ζάντες, γεγονός που εξυπηρετεί περισσότερο την απόσβεση των εγκάρσιων ανωμαλιών, σε σημείο να μην αντιλαμβάνεσαι την απουσία πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων (η μπαταρία, που είναι κάτω από το πίσω κάθισμα, δεν αφήνει χώρο για την τοποθέτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων). Το τιμόνι μπορεί να μην ενθουσιάζει με την πληροφόρηση και την αίσθησή του, είναι όμως ακριβές και γραμμικό βοηθώντας τον οδηγό να «σημαδεύει» τη σωστή οδηγική γραμμή. Συν τοις άλλοις, η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, με τις κλίσεις ελάχιστες και μόνο εφόσον πιέσεις αρκετά το αμάξωμα.