Δοκιμή: Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC | Mild hybrid με 306 άλογα

16.064 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2024)
Δοκιμή: Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC | Mild hybrid με 306 άλογα
2 Φωτογραφίες »

- Η 2λιτρη turbo «βενζινάρα» των 306 ίππων έχει πλέον ηλεκτρικό «πουσάρισμα» χαμηλά
- Tώρα έχει κουμπί στο τιμόνι για να επιλέγεις πρόγραμμα λειτουργίας σαν αγωνιστικό
- Σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, σβήνει ο κινητήρας και ρολάρεις ελεύθερα με μηδέν κατανάλωση
- Γράφει «υβριδικό» στην άδεια και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο

Η 2λιτρη turbo «βενζινάρα» των 306 ίππων έχει πλέον ηλεκτρικό «πουσάρισμα» χαμηλά

Εξηλεκτρισμός και αισθητική αναβάθμιση για τη «μικρή» Mercedes GLA με τη σφραγίδα της AMG, που συνεχίζει να προσφέρει ξεχωριστές δόσεις αδρεναλίνης.

Αρχικά, ο 2λιτρος turbo βενζινοκινητήρας της light AMG εκδοχής της GLA (θυμίζουμε πως υπάρχει και η απίθανη A 45 S με 421 άλογα από τον 2λιτρο turbo κινητήρα) αποδίδει 306 άλογα με 400 Nm ροπής και τον γνωρίσαμε στη δοκιμή της προ ανανέωσης Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC. Πλέον συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, διαθέτοντας ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και μίζα-δυναμό (RSG) που υποστηρίζει τη γρήγορη εκκίνηση με επιπλέον ισχύ 10 kW. Έτσι το σύνολο τραβάει δυνατά από το ρελαντί και μέχρι το όριο των στροφών βοηθώντας. Συνολικά πρόκειται για ένα από τα καλύτερα 2λιτρα turbo σύνολα της αγοράς.

Με κουμπιά στο τιμόνι που θυμίζει F1 για άμεση επιλογή προγράμματος λειτουργίας

Εκτός από τις νέες οθόνες στην καμπίνα της ανανεωμένης GLA 35 «κάνει μπαμ» το το νέο τιμόνι AMG Performance, που χάρη στα δύο νέα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά, θυμίζει λίγο από τιμόνι F1: Το ένα κουμπί στα δεξιά αφορά στο σύστημα παραμετροποίησης για επιλογή προγράμματος λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport, Sport+ και εξατομικευμένο), ενώ αυτό που είναι στο αριστερό μπράτσο βοηθά να έχεις άμεση πρόσβαση σε ιδιαίτερες λειτουργίες, όπως η χαλάρωση του ESP για παράδειγμα.


Νέοι προφυλακτήρες, μάσκα με κάθετες γρίλιες, νέα φώτα, νέο στρογγυλό σήμα AMG, καθώς και νέες ζάντες με το μοντέλο δοκιμής να «φοράει» τις (έξτρα) 20άρες ιντσών με ελαστικά 235/40.
2 Φωτογραφίες »

Νέοι προφυλακτήρες, μάσκα με κάθετες γρίλιες, νέα φώτα, νέο στρογγυλό σήμα AMG, καθώς και νέες ζάντες με το μοντέλο δοκιμής να «φοράει» τις (έξτρα) 20άρες ιντσών με ελαστικά 235/40.

Σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, σβήνει ο κινητήρας και ρολάρεις ελεύθερα με μηδέν κατανάλωση

Αν και η Mercedes δηλώνει πως το υβριδικό σύστημα υποβοηθά το θερμικό μοτέρ στο ξεκίνημα, πρακτικά δεν το αντιλαμβάνεσαι. Αυτό που αντιλαμβάνεσαι είναι πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν αφήνεις το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα, ενώ η επανεκκίνηση γίνεται άμεσα, χωρίς κανένα θόρυβο ή κραδασμό. Με τη βοήθεια αυτού του συστήματος, η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί περίπου 5% σε σχέση με την GLA 35 χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα.

Γράφει «υβριδικό» στην άδεια και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο

Με 202 γρ. CO2/χλμ., η Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC ούτε που θα τολμούσε να μπει στο δακτύλιο, εκτός της διαδικασίας «μονά-ζυγά». Χάρη όμως το ήπια υβριδικό σύστημα που απέκτησε, χαρακτηρίζεται πλέον ως «υβριδικό» στην άδεια κυκλοφορίας και έτσι έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας. ¶δικο ή όχι, αυτό θα «βολέψει» τους ελάχιστους που μπορούν να αγοράσουν το «καυτό» SUV της πολυτελούς γερμανικής φίρμας.
 
 Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της ανανεωμένης Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC με το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Δείχνει διακριτικά τα δόντια της
Σελίδα 3Κινητήρες-Επιδόσεις: Εκρηκτική και ελεύθερη πλέον να μπαίνει στο δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Απίστευτα αποτελεσματική και ευχάριστη
Σελίδα 5H γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Audi