Εφοδιασμένο με ένα καλοζυγισμένο και ακριβές τιμόνι, το Kodiaq όσο άνετα ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο, τόσο προβλέψιμο και ευκίνητο δείχνει στις στροφές.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εφοδιασμένο με ένα καλοζυγισμένο και ακριβές τιμόνι, το Kodiaq όσο άνετα ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο, τόσο προβλέψιμο και ευκίνητο δείχνει στις στροφές.

Στο δρόμο: Aνετο, ευκίνητο & «πατάει» πειστικά

88.775 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2017)

Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική με πανοραμική ορατότητα προς τα μπροστά, χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς προς τα πίσω. Από την αρχή το Kodiaq σε κερδίζει με την απρόσμενη για το μέγεθός του ευελιξία, ακόμη και μέσα στην πόλη. Κρύβει αριστοτεχνικά τον όγκο του, ενώ για τα δύσκολα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος λύνουν τα χέρια. Aπό εκεί και πέρα, όσο «ανοίγει» ο δρόμος, τόσο περισσότερο εκτιμάς το μεγάλο SUV της Skoda. To επίπεδο θορύβου είναι πολύ χαμηλό ακόμη και σε ταχύτητες 140 χλμ./ώρα, δείγμα και της καλής αεροδυναμικής, ενώ η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη απορροφώντας αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες. Ενίοτε θορυβεί, αλλά όχι έντονα και κυρίως δεν αντιδρά «ξερά» και δεν τερματίζει. Στη σωστή απορρόφηση των κακοτεχνιών βοηθούν και οι τροχοί των 17 ιντσών με ελαστικά 215/65.

Το Skoda Kodiaq, που ονομάστηκε έτσι από την αρκούδα που ζει στο ομώνυμο νησί της Αλάσκας, χτίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ.

Το Skoda Kodiaq, που ονομάστηκε έτσι από την αρκούδα που ζει στο ομώνυμο νησί της Αλάσκας, χτίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εφοδιασμένο με ένα καλοζυγισμένο ακριβές τιμόνι και πληθώρα σύγχρονων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, το Kodiaq όσο άνετα σε ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο, τόσο προβλέψιμο και ευκίνητο αποδεικνύεται  στον επαρχιακό δρόμο χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται άψογα,  η κλίση είναι λογική, το κράτημα πολύ καλύτερο από ότι περιμένεις και η συμπεριφορά ιδιαίτερα ομοιογενής και «ώριμη». Το κυριότερο όμως είναι πως όταν το παρακάνεις αφενός οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και ελεγχόμενες και αφετέρου το στάνταρ ESP επεμβαίνει σωστά για να βάλει τάξη. Κατά τα άλλα η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, ενώ  ακόμη και σε κλειστές διαδρομές το Kodiaq δεν δείχνει ποτέ μπατάλικο ή το μέγεθός του. Χαίρεσαι να αλλάζεις σχέσεις με τον επιλογέα, φρενάρεις με σιγουριά και υψηλή αποτελεσματικότητα.
 
Πάει και εκτός
Η βασική έκδοση του Kodiaq δεν προσφέρει τετρακίνηση, στοιχείο που αυτομάτως περιορίζει τις ικανότητές του σε σαθρά εδάφη. Από την άλλη όμως τα 187 χλστ. από το έδαφος και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης δεν αφήνουν το αυτί του Kodiaq να ιδρώσει στο πατημένο χώμα με τα όρια να μπαίνουν ουσιαστικά από τα σχεδόν ασφάλτινα ελαστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green