Από πλευράς ποιότητας εσωτερικού έχουμε ένα σύνολο σωστά φινιρισμένο, το οποίο έχει έκδηλο hi-tech προσανατολισμό (αρκετά εργονομική η οθόνη του infotainment με τις 12,3 ίντσες).
Το φουτουριστικό design του αμαξώματος περνά και στην εσωτερική διακόσμηση του EV6 GT, πάντοτε με το πρίσμα σπορτίφ «επεμβάσεων» που απαιτεί το ισχυρότερο Kia παραγωγής. Πρώτα από όλα είναι τα εμπρός bucket καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, όπως ακριβώς θα τα χρειαστείς στο αμέσως επόμενο κομμάτι της δοκιμής μας (οδική συμπεριφορά). Μάλιστα, είναι στάνταρ θερμαινόμενα σε 3 επίπεδα θέρμανσης, ενώ τα πίσω έχουν 1 level. Επιπλέον, βλέπουμε lime απόχρωσης ραφές (αντίστοιχες με το χρώμα των δαγκάνων), ενώ στο 2-άκτινο θερμαινόμενο τιμόνι υπάρχει έξτρα ένα... μαγικό κουμπί GT, το οποίο και θα πατήσουμε στη συνέχεια, για να δούμε τι θα κάνει (κι αυτό, φυσικά, σε φωσφοριζέ χρώμα).
Από εκεί και πέρα, το παρών δίνουν δύο στάνταρ οθόνες 12,3 ιντσών η καθεμία, τοποθετημένες σε ενιαίο καμπυλόγραμμο πάνελ (πίνακας οργάνων + infotainment). Χωροταξικά, θα σταθούμε στον άπλετο «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών, με τα 26,5 εκ. περιθώριο να φιγουράρουν στο Top5 των μετρήσεών μας.