Πατώντας το «μαγικό» κουμπί του GT «ξεδιπλώνονται» όλες οι τεχνικές αρετές του Kia EV6 GT, τόσο σε ιπποδύναμη όσο και σε τελική ταχύτητα.
Ας πάμε στα πολύ ενδιαφέροντα, ξεκινώντας με το κινητήριο σύνολο του Kia EV6 GT. Όπως είπαμε, αποδίδει 585 άλογα και 740 Nm ροπής. Για να φτάσουμε, ωστόσο, σε αυτές τιμές χρειάστηκαν ορισμένες αναβαθμίσεις. Στο εμπρός μέρος του 4κίνητου EV6 GT τοποθετήθηκε ο πίσω σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη της 4κίνητης GT-Line έκδοσης. Στο πίσω μέρος, πάλι, μπήκε ένας καινούργιος ηλεκτροκινητήρας. Αυτός λειτουργεί σε μεγαλύτερο εύρος στροφών (από 15.000 ανέβηκε στις 21.000 σ.α.λ.), ενώ φέρει κι ένα βελτιωμένο σύστημα ψύξης, το οποίο εξασφαλίζει βέλτιστη λειτουργία σε όσο το δυνατόν χαμηλές θερμοκρασίες και χωρίς απώλειες ενέργειες. Το συγκεκριμένο πίσω σύστημα αποδίδει 367 άλογα και 390 Nm ροπής.
Με την πρώτη γκαζιά, κι αφού πατήσεις το GT κουμπί, το Kia EV6 GT βγάζει όλες του τις αρετές, με τα 740 Nm ροπής να σε «τινάζουν» μπροστά, «καταπίνοντας» δρόμους και ταχύτητες.
Και πώς μεταφράζονται στην πράξη όλα τα παραπάνω; Σε αγνή, καθαρή έκρηξη επιδόσεων και ταχύτητας. Δεν χρειάζεται να πούμε πόσα (ελάχιστα δευτερόλεπτα) θέλει το EV6 GT για να πιάσει ενδιάμεσες ταχύτητες. Αρκεί να αναφέρουμε τον αριθμό 4,3 δλ.. Τόσο χρόνο θέλει για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, νούμερο που είναι στα 5 κορυφαία από όσα έχουμε καταγράψει. Και για να το πετύχεις, χρειάζεται να πατήσεις το «μαγικό» GT κουμπί. Τότε νιώθεις ότι είσαι σε ηλεκτρονικό παιχνίδι, σε roller coaster. Η επιτάχυνση έρχεται δυναμικά και ευχάριστα, πιο ευχάριστα από ό,τι έχουμε συνηθίσει με τα ηλεκτρικά μοντέλα. Την πρώτη φορά που θα γκαζώσεις θα προβληματιστείς (πόσο γρήγορο είναι τελικά;). Και στη συνέχεια, θα θέλεις να το δοκιμάζεις συνεχώς. Τινάζεσαι μπροστά όταν το πόδι σου ακουμπά στο πάτωμα, η ταχύτητα «καταπίνεται» με ταχύτατους ρυθμούς. Και θα ήταν @@@ωτικό να το κάναμε σε μία μεγάλη, προστατευμένη ευθεία. Εκεί, μπορείς να «πιάσεις» την (σπάνια για ηλεκτρικό) τελική των 260 χλμ./ώρα. Πόσα αυτοκίνητα ξέρετε εσείς να κάνουν το 0-400 μέτρα σε 12,5 δευτερόλεπτα.
Προφανώς, με το συγκεκριμένο κουμπί ενεργοποιημένο δεν περιμέναμε μεγάλα νούμερα αυτονομίας. Το ποσοστό της μπαταρίας «πέφτει» κι αυτό με ταχύτατους ρυθμούς, αλλά πιστέψτε μας, καθόλου δεν σε απασχολεί όταν οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Η Kia φροντίζει να σε καλύπτει, με ταχύτατους χρόνους φόρτισης όταν το παρακάνεις (10-80% σε 18 λεπτά, για 239 χλμ. αυτονομίας). Για όποιον θελήσει περισσότερα χιλιόμετρα και περισσότερο ήπια οδήγηση, υπάρχει το Eco mode. Με επιλεγμένο αυτό το πρόγραμμα, το EV6 GT, εντός πόλης, πηγαίνει ακόμη και πάνω από 450 χλμ. (έχει πρόγραμμα i-pedal, με έντονη ανάκτηση ενέργειας, χωρίς να πατάς φρένο).