Μήπως λοιπόν η αλλαγή αυτοκινήτου με ένα καινούργιο δεν έχει να κάνει μόνο με τα τέλη αλλά συνολικά με τον εναρμονισμό με την σύγχρονη φιλοσοφία του πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο;

Μήπως λοιπόν η αλλαγή αυτοκινήτου με ένα καινούργιο δεν έχει να κάνει μόνο με τα τέλη αλλά συνολικά με τον εναρμονισμό με την σύγχρονη φιλοσοφία του πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο;

Θα πληρώνατε λιγότερα τέλη αν το αυτοκίνητό σας ήταν πιο καινούργιο;

4.187 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2014)

Πόσα τέλη κυκλοφορίας πληρώνετε τώρα και πόσα θα πληρώνατε αν το αυτοκίνητό σας ήταν πιο καινούργιο; Μήπως ευνοείστε με το υπάρχον σύστημα και δεν το ξέρετε; Ή μήπως ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα είχε μεγαλύτερη διαφορά;

Αν αγοράσατε το αυτοκίνητό σας πριν τις 31 Οκτωβρίου 2010 θα γνωρίζετε φυσικά ότι τα τέλη κυκλοφορίας σας πάνε με τον κυβισμό, ενώ αν το αυτοκίνητό σας ταξινομήθηκε μία μέρα μετά, τα τέλη υπολογίζονται με τους ρύπους.
Όταν ξεκίνησε το μέτρο πολλοί κάτοχοι αυτοκινήτων ήταν έξαλλοι γιατί ίδια αυτοκίνητα βρέθηκαν να πληρώνουν διαφορετικά τέλη μόνο και μόνο επειδή είχαν ταξινομηθεί με μερικές μέρες διαφορά. Και όντως, αυτό είναι αστείο. Δεν αναρωτήθηκαν όμως κατά πόσο το νέο μέτρο τους ευνοούσε ή όχι.
Σίγουρα οι κάτοχοι αυτοκινήτων που είχαν χαμηλούς ρύπους και δικαιούνταν μηδενικά τέλη, αν είχαν ταξινομηθεί πριν το τέλος Οκτωβρίου του 2010 βγήκαν χαμένοι. Όμως το 2010 τα αυτοκίνητα αυτά ήταν ελάχιστα και τελικά βρέθηκαν να πληρώνουν 120 ευρώ. Σύμφωνοι, είναι λεφτά, αλλά όχι πολλά. 
Αυτοί που ευνοήθηκαν είναι όσοι είχαν μοντέλα με ρύπους πάνω από 160 γραμμάρια, δεινόσαυρους με τα σημερινά δεδομένα. Και δε μιλάμε για μεγάλα, αλλά για μικρομεσαία και μικρά που αγοράζονταν αφειδώς με κριτήριο την υψηλή ισχύ από 1.600 και 1.800 κυβικά με τούρμπο. Αυτοκίνητα που με τον κυβισμό πλήρωναν το πολύ 300 ευρώ, με τους ρύπους μπορεί να ανέβαιναν πάνω από και από τα 500. 
Βλέπεις το μέτρο των τελών άλλαξε τελείως το τι κοιτάμε όταν αγοράζουμε καινούργιο, και παρότι πολλές φορές τα 300 ή 400 ευρώ το χρόνο δεν τα λογαριάζουμε όταν διαλέγουμε, η συνολική εικόνα ρύποι-κατανάλωση γίνεται πιο εμφανής όταν τη μετράμε σε χρήμα.
Έτσι από το 2010 και μετά δεν άλλαξαν μόνο τα τέλη, ή τα μοντέλα, αλλά και ο τρόπος που διαλέγουμε αυτοκίνητο. Σήμερα για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο με 150 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο πρέπει να είναι μεγάλου κυβισμού ή υψηλής απόδοσης. Ένα μικρομεσαίο πρέπει να είναι όχι πάνω από 120 γραμμάρια, ενώ τα μικρά πρέπει να έχουν μηδενικά τέλη.
Μήπως λοιπόν η αλλαγή αυτοκινήτου με ένα καινούργιο δεν έχει να κάνει μόνο με τα τέλη αλλά συνολικά με τον εναρμονισμό με την σύγχρονη φιλοσοφία του πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο; Μήπως εκτός από τα τέλη που θα γλιτώσετε, θα γλιτώσετε και άλλα έξοδα; Πως βλέπετε σήμερα το παλιό σας αυτοκίνητο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green