Αναμφίβολα και οι δυο εταιρείες είναι παγκόσμιες υπερδυνάμεις στο χώρο της αυτοκίνησης, διαθέτοντας ανταγωνιστικά και επιτυχημένα εμπορικά (στο πέρασμα των χρόνων) προϊόντα.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αναμφίβολα και οι δυο εταιρείες είναι παγκόσμιες υπερδυνάμεις στο χώρο της αυτοκίνησης, διαθέτοντας ανταγωνιστικά και επιτυχημένα εμπορικά (στο πέρασμα των χρόνων) προϊόντα.

VW Vs Toyota: Derby κορυφής

40.278 Επισκέψεις στο άρθρο

Η «σύγκρουση» των συγκεκριμένων εταιρειών είναι αέναη! Και όπως δείχνουν τα δεδομένα, αυτή η «κολόνια» θα κρατήσει πολλά χρόνια ακόμα.

Αναμφίβολα και οι δυο εταιρείες είναι παγκόσμιες υπερδυνάμεις στο χώρο της αυτοκίνησης, διαθέτοντας ανταγωνιστικά και επιτυχημένα εμπορικά (στο πέρασμα των χρόνων) προϊόντα. Πολλά από τα αυτοκίνητα των δημοφιλών εταιρειών Toyota και VW αποτελούν εδώ και χρόνια τώρα «αιώνιους» αντιπάλους, όπως είναι για παράδειγμα το Yaris με το Polo, τα Auris με το Golf, αλλά και στην κατηγορία των μεσαίων το Ανensis με το Passat κ.α. Κάθε μάρκα έχει δημιουργήσει τους δικούς της φανατικούς "οπαδούς" και δεν θα ήταν υπερβολή να τους παρομοιάζαμε με εκείνους των ποδοσφαιρικών ομάδων. Εμείς από την πλευρά μας, ως δίκαιοι κριτές ή… διαιτητές ντέρμπι, εξετάσαμε και συγκρίναμε σε πολλούς τομείς (επιδόσεις, χώρους, τιμή, ποιότητα, οδική συμπεριφορά κ.λπ.) τα μοντέλα τους στις τρεις πρώτες σε προτίμηση κατηγορίες (μίνι, μικρά και μικρομεσαία), αναδεικνύοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτει κάθε μοντέλο. 
Συνεχής κόντρα για την πρωτιά
Αυτές οι δυο μεγάλες εταιρείες βρίσκονται σε μια συνεχή κόντρα μεταξύ τους για το ποια θα βρεθεί στο πρώτο σκαλί του εμπορικού βάθρου. Αναλύοντας τα δεδομένα την τελευταία 5ετία, βλέπουμε ότι μέχρι και το 2011 η Toyota είναι αρκετά μπροστά συγκριτικά με τον ανταγωνιστή της. 
Το 2012 όμως η VW πήρε την πρωτοπορία των πωλήσεων με 265 αυτοκίνητα διαφορά. Βέβαια αμφότερες από το 2008 κι έπειτα, συμπαρασύρονται κι αυτές από το κύμα της κρίσης που έπληξε τρομερά το κλάδο του αυτοκινήτου, με τις συνολικές πωλήσεις να μειώνονται χρόνο με τον χρόνο, αλλά παρόλα αυτά και οι δυο εταιρείες παραμένουν μέσα στις τρεις πρώτες, στο κλείσιμο κάθε έτους.
Ισχυρό positioning παρά τη κρίση
Αναμφίβολα και οι δυο φίρμες έχουν κατορθώσει στο πέρασμα των ετών να εδραιωθούν για τα καλά στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, γεγονός που αποδεικνύει πως αξίες όπως η ποιότητα, η εξαιρετική οδική συμπεριφορά στο δρόμο και η μεγάλη αξιοπιστία, είναι χαρακτηριστικά που εκτιμούν αλλά και επενδύουν σε αυτά οι υποψήφιοι αγοραστές. Βέβαια κάθε brand name διαθέτει τα δικά του ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι του άλλου.
Το όνομα της Toyota είναι συνυφασμένο πλέον με τα ποιοτικά και αξιόπιστα αυτοκίνητα που παράγει, αλλά και με την υβριδική τεχνολογία που τόσο πολύ έχει εξελίξει. Από την άλλη μεριά η VW διαθέτει ποιοτικά αυτοκίνητα, ενώ ξεχωρίζει παράλληλα και για την τρομερή εξέλιξη που έχει πραγματοποιήσει στους μικρού κυβισμού turbo κινητήρες βενζίνης. 
Η άποψη της Toyota Ελλάς!
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα της χρονιάς 2013, τόνισε τα εξής: 
«Το 2013 ήταν μία ακόμη χρονιά ανατροπών και δυσμενών εξελίξεων, όπου δοκιμάστηκε η επιβίωση αρκετών επαγγελματικών κλάδων και επιχειρήσεων, αλλά και της ίδιας της κοινωνίας. Στην αγορά αυτοκινήτου τα τελικά αποτελέσματα των πωλήσεων επιβεβαίωσαν την τάση σταθεροποίησης της αγοράς, αφού οι ταξινομήσεις κινήθηκαν στις 62.125 όσες, περίπου, και το 2012. Η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων μέσα σΆ ένα περιβάλλον ευμετάβλητης καταναλωτικής συμπεριφοράς, αλλά και ιδιαίτερων και πρωτόγνωρων συνθηκών κατάφεραν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και αντέδρασαν δυναμικά, αναδεικνύοντας και φέτος τη μάρκα στην πρώτη θέση της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου με μερίδιο 11.5%. Το αποτέλεσμα αυτό αντανακλά την εμπιστοσύνη των πελατών μας στα προϊόντα και τις υπηρεσίες Toyota. Τους ευχαριστούμε θερμά για την προτίμησή τους και επαναλαμβάνουμε τη δέσμευσή μας για την απόλυτη εξυπηρέτησή τους».
Πετυχημένη χρονιά το 2013
Η χρονιά που αφήσαμε πίσω μας ήταν μια καλή χρονιά και για τις δυο φίρμες, αναλογιζόμενοι σαφώς το οικονομικό πεδίο που είχαν να κινηθούν. Η Toyota κατέκτησε την πρωτιά στις πωλήσεις με βραχεία κεφαλή, μόλις 202 μονάδων, κατακτώντας την 1η θέση σε σύνολο πωλήσεων στην ελληνική αγορά και την 1η θέση σε πωλήσεις επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων. Η Τoyota αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 6.529 ταξινομήσεις, όγκος που αντιστοιχεί στο 11,1 % της αγοράς, με την VW να ακολουθεί με 6.327 ταξινομήσεις, όγκος που αντιστοιχεί στο 10,8% της αγοράς! 
Η άποψη της VW
Ο κ. Μπατιστάτος Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της VW σε σχετικές ερωτήσεις μας, απάντησε τα εξής:
Ερ.: Ποια είναι η άποψη σας για το έτος που αφήνουμε πίσω; Πως το κρίνετε εμπορικά, τόσο γενικά για τον κλάδο του αυτοκινήτου, όσο και ειδικά, σχετικά με την πορεία των πωλήσεων της εταιρείας σας. 
Απ.: Πιστεύω ότι το 2013 για τον κλάδο μας αποτελεί την συνέχεια του 2012 αφού συνολικά σε αυτό το διάστημα ολοκληρώθηκε η αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά αλλά και η προσαρμογή των εταιριών σε αυτό το νέο περιβάλλον. Για αυτό και τα ποσοτικά στοιχεία του έτους συνολικά, είναι αντίστοιχα του προηγούμενου έτους. Ειδικότερα για τις πωλήσεις της μάρκας Volkswagen, θα έλεγα ότι κινηθήκαμε στα πλαίσια των στόχων μας και αυτό σε μία τέτοια περίοδο κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Ερ.: Ποια πιστεύετε ότι είναι τα δυνατά σημεία της φίρμας σας; Αυτά που σας κάνουν ξεχωριστούς στο αγοραστικό κοινό.
Απ.: Η Volkswagen προσφέρει ολοκληρωμένες προτάσεις αυτοκίνησης με καινοτόμες τεχνολογίες που δίνουν πολλές πρακτικές λύσεις, ενώ είναι ταυτόχρονα προσιτή σε όλους. Αυτό αφορά μικρά, μεσαία, μεγάλα επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη, πετρέλαιο και φυσικό αέριο, ενώ το συνολικό κόστος χρήσης στην διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων αυτών αποτελεί σημείο αναφοράς. Σκεφθείτε πόσο επίκαιρες είναι οι τεχνολογίες των κινητήρων μικρού κυβισμού, του TDI, του Φυσικού Αερίου, του DSG και πότε τις εφαρμόσαμε στα αυτοκίνητά μας. Η Kosmocar και το δίκτυο εμπόρων και εξουσιοδοτημένων συνεργείων, προσπαθούμε σε όλες τις υπηρεσίες να μεταφέρουμε με τον καλύτερο τρόπο αυτή την φιλοσοφία της μάρκας στην χώρα μας.
Ερ.: Πιστεύετε ότι το 2014 θα είναι μια καλύτερη, εμπορικά, χρονιά; Ποιες είναι οι προβλέψεις σας;
Απ.: Πιστεύω ότι το 2014 θα είναι μία αντίστοιχη με τις προηγούμενες δύο χρονιές. 
Ερ.: Τι να περιμένουμε από τη VW το 2014;
Απ.: Συνέπεια και μεγαλύτερη προσπάθεια για ευχαριστημένους πελάτες της μάρκας τόσο στα καινούρια όσο και τα μεταχειρισμένα επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα, όσο και τις υπηρεσίες after sales.
 

Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των μικρών, Yaris και Polo, είναι γνωστοί αντίπαλοι.

Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των μικρών, Yaris και Polo, είναι γνωστοί αντίπαλοι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green