O Michel Bauza είναι Εμπορικός Σύμβουλος της Γαλλικής Πρεσβείας στην Αθήνα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O Michel Bauza είναι Εμπορικός Σύμβουλος της Γαλλικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Η Γαλλική πρεσβεία για το auto Τρίτη

(28/8/2012)

Η ειδική έκδοση του περιοδικού Auto Τρίτη, αφιερωμένη στη Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, χαιρετίζεται από τη Γαλλική Πρεσβεία και τον Εμπορικό της Σύμβουλο, κ. Michel Bauza.

Δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευάστρια χώρα αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η Γαλλία διαθέτει δύο από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, τους ομίλους Renault-Nissan και PSA Peugeot-Citroën, όπως και πολλούς κατασκευαστές ανταλλακτικών (Valéo, Faurencia κ.λπ.). Έχοντας προσανατολιστεί σε αυτοκίνητα για το ευρύ κοινό, η Γαλλική παραγωγή (2 εκατομμύρια οχήματα για το 2010) έχει αναγνωριστεί ανά τον κόσμο για την καινοτομία και την ευκολία χρήσης των οχημάτων της, και ταυτόχρονα είναι από εκείνες που σέβονται περισσότερο το περιβάλλον.


Αφιερωμένο στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, το τεύχος 35/12 του περιοδικού auto Τρίτη.

Αφιερωμένο στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, το τεύχος 35/12 του περιοδικού auto Τρίτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η λύση αυτής της εξίσωσης απαιτεί από τους κατασκευαστές οχημάτων και ανταλλακτικών συνεχείς προσπάθειες στους τομείς της έρευνας και ανάπτυξης και μεγάλη προσοχή στις νέες τεχνολογίες. Αυτός είναι και ο ρόλος των clusters (δηλ. των πόλων ανταγωνιστικότητας) που δημιουργήθηκαν για την διευκόλυνση της εφαρμοσμένης έρευνας στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως των Moveo, iDforCAR ή ακόμα του LUTB. Χάρη στη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων, των ερευνητικών εργαστηρίων και των πανεπιστημίων, τα Γαλλικά αυτοκίνητα φέρουν τις καλύτερες σημερινές και αυριανές τεχνολογίες.

«Η Γαλλική παραγωγή (2 εκατομμύρια οχήματα για το 2010) έχει αναγνωριστεί ανά τον κόσμο για την καινοτομία και την ευκολία χρήσης των οχημάτων της, και ταυτόχρονα είναι από εκείνες που σέβονται περισσότερο το περιβάλλον»

Οι κατασκευαστές προσανατολίστηκαν πολύ νωρίς στην ηλεκτροκίνηση λανσάροντας, σε λιγότερο από ένα χρόνο τουλάχιστον 8 υβριδικά ή ηλεκτρικά μοντέλα. Έτσι, η Renault υπολογίζει σε πωλήσεις παγκοσμίως 80 με 100 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων περίπου, έως το τέλος της δεκαετίας. Στην Ελλάδα, οι καταναλωτές παραμένουν δεμένοι με τις γαλλικές μάρκες οι οποίες φημίζονται για την αξιοπιστία τους και ιδίως τη μάρκα που έχει ως λογότυπο το διπλό σιρίτι, τη Citroën. Πρέπει να σημειωθεί ότι, σε μία χώρα όπου κυκλοφορούν 6 εκατομμύρια οχήματα, ακόμα και αν η παρούσα συγκυρία επιβραδύνει τις πωλήσεις, το μερίδιο αγοράς που κατέχουν οι τρεις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες διατηρείται σε περίπου 9% και ότι τα smart, που κατασκευάζονται στη Γαλλία χαίρουν της εκτίμησης των κατοίκων της πόλης.

Όλη η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στο Auto Τρίτη

Αφιερωμένο στα επιτεύγματα της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το τεύχος του Auto Τρίτη που θα κυκλοφορεί στα περίπτερα για τρεις μήνες, διανθισμένο βέβαια και με την απαραίτητη αυτοκινητική επικαιρότητα των ημερών. Οι Γάλλοι λοιπόν, δεν διακρίνονται μόνο για το ξεχωριστό στιλ και την κορυφαία άνεση των τετράτροχων δημιουργημάτων τους, αλλά όπως θα δείτε, ξεχωρίζουν και για την τεχνολογία τους, την ασφάλεια, αλλά και τους προηγμένους diesel κινητήρες τους. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τους βάζει στο επίκεντρο της εποχής…

home pro
VW CRAFTER LEASEPRO