Τα χιλιοεξακοσάρια δείχνουν έτοιμα να πάρουν τη σκυτάλη από τα δίλιτρα Hot Hatch.

Τα "χιλιοεξακοσάρια" δείχνουν έτοιμα να πάρουν τη σκυτάλη από τα δίλιτρα Hot Hatch.

Όταν τα μικρομεσαία GTI κατεβαίνουν στα 1,6 λίτρα, υπάρχει χώρος για τα 2λιτρα?

8.609 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2013)

Μήπως τα μικρομεσαία GTI ξέφυγαν σε ισχύ, επιδόσεις και κυβισμό; Υπάρχει λόγος να περιμένει κανείς να αλλάξει το φορολογικό, όταν η επόμενη γενιά GTI έρχεται στα 1.600 κυβικά;

Καλημέρα Kia Pro_ceed GT. Μπορεί το μοντέλο να μην απασχολεί οικογενειάρχες και ηλικιωμένους, απασχολεί όμως όλους όσους τόσο καιρό θέλουν να πάρουν ένα μικρομεσαίο GTI και κολλάνε εμφανώς στα 2.000 κυβικά τους. Γιατί o μικρομεσαίος πύραυλος της Kia έχει τα 200 του άλογα από μόλις 1,6 λίτρα. ¶μεσος ψεκασμός, 6άρι σασμάν, τεράστια δισκόφρενα, 18άρες ζάντες και φυσικά χαμήλωμα και επιδόσεις που «σκοτώνουν» έρχονται στάνταρ. 
Στάνταρ έρχονται επίσης και οι φορολογικές ελαφρύνσεις του μικρού κινητήρα αφού εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας, γλιτώνει και τέλη ταξινόμησης. ¶λλο δίλιτρο, άλλο 1,6, και έτσι η τιμή θα κρατηθεί κάτω από εικοσιπέντε χιλιάδες. Βάλε και τα πολλά χρόνια εγγύησης και το πακέτο «πυροβολάει» τα πάντα σε αυτή την ιπποδύναμη.
Μπορεί να μην πιάνει τα πιο δυνατά, τύπου Focus ST και Megane RS, όμως η τιμή και το κόστος χρήσης δεν συγκρίνονται, ενώ οι επιδόσεις δεν απέχουν πολύ. Και με την πεντάθυρη έκδοση να είναι στην αναμονή, σημαίνει πως γεύση θα πάρουν και όσοι έχουν και απαιτήσεις πρακτικότητας από το μικρομεσαίο τους πύραυλο.
Και δεν είναι ο μόνος 1.600άρης. Με αγωνία αναμένουμε και την έκδοση Type-R του Honda Civic που θα είναι επίσης στα 1.600 κ.εκ. με τούρμπο, αν και εδώ τα πράγματα θα είναι μάλλον πιο ακραία. 
Με τα 1.600άρια “GTI” λοιπόν η κατηγορία επανέρχεται στα λογικά της, αφού μέχρι τώρα τραβούσε για τα 300 άλογα χωρίς να ρωτάει ούτε ποιος μπορεί να τα οδηγήσει, ούτε ποιος μπορεί να τα αγοράσει. 
Τι λέτε λοιπόν, είναι η καλύτερη είδηση της ημέρας η άφιξη ενός προσιτού πυραύλου με 200 ίππους, χωρίς δίλιτρο μοτέρ, τεράστια εγγύηση και σχεδίαση που κόβει την ανάσα; Εσείς είστε έτοιμη για να επιστρέψετε στα GTI με ένα τέτοιο μοντέλο; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT TESTIMONIAL 1
OPEL