Τα "χιλιοεξακοσάρια" δείχνουν έτοιμα να πάρουν τη σκυτάλη από τα δίλιτρα Hot Hatch.
Όταν τα μικρομεσαία GTI κατεβαίνουν στα 1,6 λίτρα, υπάρχει χώρος για τα 2λιτρα?
8.609 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2013)
Μήπως τα μικρομεσαία GTI ξέφυγαν σε ισχύ, επιδόσεις και κυβισμό; Υπάρχει λόγος να περιμένει κανείς να αλλάξει το φορολογικό, όταν η επόμενη γενιά GTI έρχεται στα 1.600 κυβικά;
Καλημέρα Kia Pro_ceed GT. Μπορεί το μοντέλο να μην απασχολεί οικογενειάρχες και ηλικιωμένους, απασχολεί όμως όλους όσους τόσο καιρό θέλουν να πάρουν ένα μικρομεσαίο GTI και κολλάνε εμφανώς στα 2.000 κυβικά τους. Γιατί o μικρομεσαίος πύραυλος της Kia έχει τα 200 του άλογα από μόλις 1,6 λίτρα. ¶μεσος ψεκασμός, 6άρι σασμάν, τεράστια δισκόφρενα, 18άρες ζάντες και φυσικά χαμήλωμα και επιδόσεις που «σκοτώνουν» έρχονται στάνταρ.
Στάνταρ έρχονται επίσης και οι φορολογικές ελαφρύνσεις του μικρού κινητήρα αφού εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας, γλιτώνει και τέλη ταξινόμησης. ¶λλο δίλιτρο, άλλο 1,6, και έτσι η τιμή θα κρατηθεί κάτω από εικοσιπέντε χιλιάδες. Βάλε και τα πολλά χρόνια εγγύησης και το πακέτο «πυροβολάει» τα πάντα σε αυτή την ιπποδύναμη.
Μπορεί να μην πιάνει τα πιο δυνατά, τύπου Focus ST και Megane RS, όμως η τιμή και το κόστος χρήσης δεν συγκρίνονται, ενώ οι επιδόσεις δεν απέχουν πολύ. Και με την πεντάθυρη έκδοση να είναι στην αναμονή, σημαίνει πως γεύση θα πάρουν και όσοι έχουν και απαιτήσεις πρακτικότητας από το μικρομεσαίο τους πύραυλο.
Και δεν είναι ο μόνος 1.600άρης. Με αγωνία αναμένουμε και την έκδοση Type-R του Honda Civic που θα είναι επίσης στα 1.600 κ.εκ. με τούρμπο, αν και εδώ τα πράγματα θα είναι μάλλον πιο ακραία.
Με τα 1.600άρια “GTI” λοιπόν η κατηγορία επανέρχεται στα λογικά της, αφού μέχρι τώρα τραβούσε για τα 300 άλογα χωρίς να ρωτάει ούτε ποιος μπορεί να τα οδηγήσει, ούτε ποιος μπορεί να τα αγοράσει.
Τι λέτε λοιπόν, είναι η καλύτερη είδηση της ημέρας η άφιξη ενός προσιτού πυραύλου με 200 ίππους, χωρίς δίλιτρο μοτέρ, τεράστια εγγύηση και σχεδίαση που κόβει την ανάσα; Εσείς είστε έτοιμη για να επιστρέψετε στα GTI με ένα τέτοιο μοντέλο; Τι λέτε;
Γνωμη μου ειναι οτι αλλη κατηγορια ειναι τα 1600 και αλλη τα 2000 κυβικα οπως αλλη ειναι και τα 1400 και ουτω καθεξης,οποτε αυτος που εχει χρηματα να αγορασει και να συντηρησει το 2 λιτρο θα το κανει και ισως καλα κανει να μην το μιζεριαζει το πραγμα .Ομως στην εποχη του downsizing και βαλε που ζουμε τα 1600 κυβικα και μαλιστα με 200 plus αλογακια και καλη ροπη ειναι νομιζω για πολλους που αρεσκονται στο γκαζι ,το αντιδοτο της ευτυχιας . Γιατι σκεφτειτε οτι πχ το 2005 για να εχεις αυτη την ιπποδυναμη ηθελες οπωσδηποτε 2λιτρο.
ενα ειναι το GTI και δεν ειναι αλλο απο το GOLF GTI ο πρωτος διδαξας, το γνησιο GTI. παντου στον κοσμο οταν λενε GTI ενοουν GOLF GTI και ναι οφειλει να ειναι διλιτρο. το GTI δεν ειναι για οικονομια ουτε απευθυνεται στον καθεναν. οποιος θελει GTI θα δωσει τα εξτρα λεφτα για να εχει το διλιτρο γνησιο με την αψογη οδηγικη συμεπριφορα. απολαυση στην οδηγηση αλλα και με το DSG κιβωτιο! τρελο πακετο!
Προσωπικα δεν θα ενδιεφερε ενα αυτοκινητο 1,6 λιτρων με 200+ ιππων στην μικρομεσαια κατηγορια. Αλλα ενα 1,6 με 140-160 ιππους που ειναι λιγοτερο δυνατο και οικονομικοτερο ταυτοχρονα..... Τα 2 λιτρα η ακομα και τα 2 λιτρα + πρεπει να ειναι η βαση για ενα GTI στην μικρομεσαια κατηγορια.....Το σεναριο αυτο ισως να ταιριαζει περισσοτερο στην μικρη κατηγορια........
συμφωνω με τον geo.petin (30/1/2013, 14:32)...για 80 χλμ την ωρα θα συζηταμε? για 2λιτρα? οχι ρε παιδια.....βαρεθηκα να συγκρινουμε 2λιτρα με 1600αρια....που πηγαν οι V6, οι V8 4000cc και 5000cc.....ουτε ένα άρθρο για αυτα....εμεις ψυχη δεν εχουμε?λοιπον τερμα η κλαψα και η μιζερια.........αυριο θα παω να κανω test drive τη καινουρια φερραρι....και λεφτά για καυσιμα εχουμε και για εφοριες και για συνεργεια.........και μετα χτυπησε το ξυπνητηρι.....πω,πω ονειρο βλέπω μη με ξυπνατεεεε......
εσυ τι λες; εχει χωρο για 2λιτρα τετοια εποχη;αρα τι να λεμε τωρα! και χιλια κυβικα να βγαινανε με 200 αλογα καποιοι θα τα περνανε. Εγω οχι. Η 2λιτρο η ενα 1400 φοφιο...
Τα έχουμε ξαναπεί και παλαιότερα σε αντίστοιχο θέμα και τότε.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ,Τα χιλιοεξακοσάρια δείχνουν έτοιμα να πάρουν τη σκυτάλη από τα δίλιτρα Hot Hatch.Ούτε τα hot hach είναι τα γνήσια gti,παρά μία λύση ανάγκης και αυτά.Κύριος εκπρόσωπος της σχολής hot hatch,λόγω πρωτιάς είναι το golf gti,και μετέπειτα ακολουθούνε και οι υπόλοιποι.Αλλά πόσο μπορεί να συγκριθεί το hot hatch με ένα πραγματικό coupe όχημα.Να συγκρίνουμε τώρα το coupe με το χιλιοεξακοσάρια hot hatch.Θα γελάει και ο αέρας με εμάς.
Τα δίλιτρα είναι δίλιτρα,με σαφώς ανώτερη οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά.Άλλο focus st,άλλο 1000άρι turbo,άλλο renault megane rs 2000,άλλο renault clio 1600 turbo,και άλλα.Ο μηδενισμός και η ισοπέδωση δεν είναι καλό πράγμα.Και η αξιοπιστία τους,παρόλο την σκληρή χρήση τους είναι και αυτή ανώτερη,σε σχέση με τα χιλιοεξακοσάρια.
Το θέμα είναι σε αυτές τις κατηγορίες οχημάτων να είμαστε περισσότερο εγκρατείς,διότι τα συνολικά έξοδα δίλιτρων και κάτω hot hatch,είναι πολύ αυξημένα και πρέπει να είμαστε σίγουροι αν δεν λείψουν από κάπου που είναι σημαντικότερο από τα ΣΙΔΕΡΑ.
Σε γενικές γραμμές πάντως το όχημα στην Ελλάδα εισέρχεται σε έναν σκοταδισμό,όπως τις δεκαετίες του 1970,1980,1990.Τότε που τα ford sierra και πιο κάτω σε μοντέλα ήταν cosworth,αλλά δηλωμένα 1600 κυβικά,τα opel manta b να είναι υπερκυβισμένα σε 2700 κυβικά,αλλά δηλωμένα 1600 κυβικά,τα vw corrado,opel calibra,και άλλα να γίνονται επαγγελματικά στην χώρα μας,μέχει και mercedes μετατροπή σε ανοιχτό αγροτικό υπήρχε.
Θέλω να τονίσω πως παρόλο τις φορολογικές αλχημείες της χώρας μας,όταν βγούμε απο το τούνελ του σκοταδισμού,καλό είναι να μην μας μείνουν τα κατάλοιπα της στέρησης,οπότε ξαναζήσουμε ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ,όπως και τις ζήσαμε.Μέτρο σε όλα,ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΒΛΑΠΤΟΥΝΕ.
Καλά όλα τα 1600άρια αλλά μην φτάσουμε στην ιεροσυλία!!! Το 2λιτρο είναι 2λιτρο. Είναι αμάξι με όλη την σημασία της λέξης.Τώρα αν επειδή το σύστημα πλέον θέλει να αλλάξει τα πάντα με τα δήθεν 1600άρια και λόγω των οικονομικών προβλημάτων να προβάλλεται το 1600άρι ως όαση για τους γρήγορους οδηγούς, προσωπικά διαφωνώ. Όποιος μπορεί να αγοράσει 2λιτρο το αγοράζει και όποιος μπορεί αγοράζει 1600άρι. Αλλά μην είμαστε ιερόσυλοι σε σχέση με τα 2λιτρα.
Παρατήρηση για τον κο Βασίλη: Σε άρθρο για κατηγορίες GTI σχολιάζουμε. Αλλιώς υπάρχουν και τα παπάκια που είναι ακόμα πιο οικονομικά από αμάξι 80 ίππων. Με τέτοιες λογικές να εισηγηθούμε στις αυτοκικνητοβιομηχανίες να κλείσουν οι μονάδες σπορ εκδόσεων αυτοκινήτων και να σταματήσει η εξέλιξη δυνατών κινητήρων, γιατί υπάρχει νόμιμο όριο ταχύτητας 130Κm/h και δεν υπάρχουν δρόμοι. Τέλος πάντων συμφωνώ με τους υπόλοιπους προλαλήσαντες και θα πώ ότι τέτοια σχόλια σαν του συμπαθεστάτου κου Βασίλη δεν προάγουν τον εντός των προτεινόμενων εκάστοτε για συζήτηση θεματικών διάλογο όσο κι αν η συγκεκριμένη άποψη είναι φυσικά στη λογική της λιτότητας και κανείς δεν αμφιβάλλει πώς έχει κάποιο στόχο από τον σχολιάσαντα. ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ όποιος δεν ενδιαφέρεται για τέτοια θέματα τότε αποφεύγει και να συμμετέχει από το να παραθέτει εν πολλοίς ασχετες με το θέμα απόψεις.
Και τα 200 άλογα πολλά είναι...Δεν έχει autobahn στην Ελλάδα.Να τα κάνουμε τι.Να τα ταίζουμε και να κοιμούνται?Και τα 80 αλογάκια έχουν τελική 170.Και σίγουρα πιάνουν τα 130 που είναι το νόμιμο.Μήπως για προσπεράσεις?Αν έχεις μπροστά σου κανένα φορτηγό που πάει με 80,τον περνάς με οποιαδήποτε ιπποδύναμη.Αν πάλι ο μπροστινός κινείται με 130,δεν έχεις λόγο να το κάνεις
Ποιά δίλιτρα ρε παιδιά;Εδώ μας έχουνε σκίσει με φόρους πολυτελείας και καυσίμων και μιλάμε για GTI και 200 άλογα;Νομίζω ότι στις μέρες μας το ερώτημα είναι εκτός θέματος.
ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ τα κυβικά είναι κυβικά και σύγχρονα 2λιτρα με αντίστοιχη τεχνολογία έχουν πΙΑ 250 και 270 ΗΡ με ροπές που ξεπερνούν πλέον τα 35Kg.m και είναι ταχύτερα παρά το σίγουρα μεγαλύερο βάρος χωρίς μάλιστα να καίνε και πολύ περισσότερο ειδικά αν οι κινητήρες είναι άμεσου ψεκασμού. ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΧΩΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ 1600ΑΡΙΑ GTI είναι πλέον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Νομίζω δεν υστερούν πολύ ειδικά με τα 6άρια σανζμάν που μειώνουν το βουητό στις ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΑ ΖΟΡΙΖΕΙΣ Η ΤΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ TURBO Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΘΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ ΤΟΥ 2ΛΙΤΡΟΥ...
Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια...ελεγε η γιαγια μου.
Εν έτει 2013, από τεχνολογικής απόψεως, ούτε τα 1600 κυβικά ούτε οι 200 ίπποι είναι πια κάτι το τόσο ακραίο για τη μικρομεσαία κατηγορία. Πλέον, πρόκειται "απλά" για γρήγορα και δυνατά μικρομεσαία, όχι για sport ή GTI. Εντάξει, ευπρόσδεκτα τα νέα 1600 μοντέλα που αναφέρετε, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να εκτοπίσουν τα δίλιτρα, ούτε ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές πρέπει να ρίξουν τον κυβισμό τους. Κάτι τέτοιο, προσωπικά το θεωρώ πισωγύρισμα. Σε μία κατηγορία, όπου κυριαρχεί η "τρέλα" (με την καλή έννοια) και το συναίσθημα, κατά τη γνώμη μου δε χωράει ούτε downsizing ούτε ψυχρός ορθολογισμός. Αυτά πρέπει να είναι, και έτσι πρέπει να είναι. Όποιος μπορεί να τα αποκτήσει, ας τα αποκτήσει έτσι όπως είναι και για αυτό που είναι. Όποιος δε μπορεί, ας στραφεί σε κάποια μικρότερη έκδοση του μικρομεσαίου ή σε κάποιο μικρό GTI.
Ουαου είναι το καλύτερο νέο που άκουσα σήμερα. Θα γκαζώνω σαν τρελος τωρα που οι δρόμοι άδειασαν λόγω οικονομικής κρίσης. Θα το τερματίσω το μηχάμημα στην Αττική Οδό, πυραυλο θα το κάνω και δε θα με νοιαζουν οι φθορες αφου θα έχω εγγύηση. Δε θα πληρωνω ούτε φόρο πολυτελείας ούτε τέλη κυκλοφορίας ελπίζω να εκπέπμπει κάτω απο 99 γραμμαρια τέτοιο πως το λένε ρε παιδιά. Κάνει και η ΚΙΑ 5478 ατοκες δόσεις οπότε και άνεργος να μεινω δε πειράζει με το επίδομα ανεργίας θα το πληρώνω και θα γκαζωνω και θα γκαζώνω βρουμ βρουμ.Αλλά για στάσου.......Και αν αυριο φορολογηθεί η πραγματική ιπποδύναμη ως συμβαινει στην Ευρώπη. Αν για 200 αλόγατα πληρώνω 1000 ευρω φορο τέλη και τον Τέλη. Ασε μεγάλε μου τα γκάζια μη σου αλλάξουν τα γρανάζια